• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1177186  autor: KC-KARLOS
 14 sie 2024, 13:51
PiotrMP006: proponuje sprawdzić kodami USSD stan przekierowań. I tak:
* stan przekierowań bezwarunkowych: *#21#
* stan gdy nie odpowiada: *#61#
* stan gdy niedostępny / brak zasięgu: *#62#
* stan gdy zajęty: *#67#

Jeżeli pojawi się inny numer niż +48790998725 to polecam go zmienić, korzystając z kombinacji USSD - odpowiednio:
* przekierowań bezwarunkowe: *21*790998725#
* stan gdy nie odpowiada: *61*790998725#
* stan gdy niedostępny / brak zasięgu: *62*790998725#
* stan gdy zajęty: *67*790998725#
Daną kombinację znaków zatwierdzamy zieloną słuchawką.
Daj koniecznie znać jak to teraz działa.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1177211  autor: KC-KARLOS
 14 sie 2024, 18:08
PiotrMP006: wpisz te kody:
* stan gdy nie odpowiada: *61*790998725#
* stan gdy niedostępny / brak zasięgu: *62*790998725#
* stan gdy zajęty: *67*790998725#
Powinien powrócić prawidłowy komunikat.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1177256  autor: KC-KARLOS
 15 sie 2024, 01:03
PiotrMP006: bo pod tym numerem masz prawidłowe komunikaty głosowe w 3 scenariuszach + powiadomienie sms o próbie połączenia z Tobą. Warunek: wyłączona poczta głosowa i Notka.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1182737  autor: Alphax
 14 lis 2024, 02:02
PiotrMP006 pisze:
14 sie 2024, 13:05
Mam w Play 3 numery na kartę i kiedy mam wyłączony telefon słychać u osoby dzwoniącej komunikat że numer jest" zajęty" zamiast komunikatu "nie dostępny".

Przecież to jest ewidentny błąd centrali w sieci Play. Zdejmij przekierowania i zgłoś to do działu technicznego. Nie daj się zbyć, bo będzie zapewne tak, że pierwsza osoba rozpatrująca Twoje zgłoszenie, nie będzie wiedziała, o co chodzi... Tam strasznie dużo laików pracuje po kierunkach typu "gotowanie na parze" i "lakierowanie paznokci".

P.S. U mnie jest tak samo. Przy czym dzwoniąc ze stacjonarnego Orange ISDN, pojawia się co prawda właściwy komunikat, ale dopiero, jako... trzeci w kolejności - najpierw 2x lektor powtarza w dwóch językach głupoty, czyli że numer jest zajęty (gdy naprawdę jest wyłączony), a dopiero za trzecim razem - prawdopodobnie inny - lektor mówi: "Osoba, do której dzwonisz, ma wyłączony telefon, bądź jest niedostępna". Dzwoniącym z sieci mobilnej Play i Orange ten trzeci komunikat nie pojawia się wcale, bo po drugim następuje rozłączenie, więc ci wszyscy dzwoniący myślą, że rozmawiasz i próbują dzwonić do skutku, a tymczasem telefon tak naprawdę jest wyłączony. To strasznie irytujące.