Jeśli nie wiesz jak samodzielnie przejść do taryfy Fakt Mobile to ten wątek jest dla Ciebie
W salonie Play nie wiedzieli jak przenieść Twój numer do Fakt Mobile? To przenieś do taryfy Play, a na Fakt zmienisz ją później korzystając z tego poradnika.
Masz już numer w prepaidzie Play? Przeniesiony lub kupiony jako nowy - obojętne, byle by był aktywny na połączenia wychodzące.
Do Faktu przejdziesz pośrednio przez inną taryfę:
1. poprzez Play24 lub kodem zmień taryfę na Play na Kartę 3.0
2. aby upewnić się, że jesteś w nowej taryfie, sprawdź ją kodem *111*49*1#
3. jeśli już jesteś w nowej taryfie,rozpoczynasz migrację do Faktu kodem *163*12# (i tylko tym kodem, bo przez Play24 się nie da), a następnie potwierdzasz ją odpowiadając na otrzymany SMS dzwonisz na nr 799599999 i prosisz konsultanta o zmianę na Fakt Mobile.
Choć marketingowo Fakt Mobile udaje osobną sieć, to w rzeczywistości jest tylko inną taryfą, więc przechodząc do niej z Play nie tracisz nic ze swojego salda głównego (za to przepadną pakiety i środki promocyjne, jeśli takie posiadasz). Po migracji, ważność konta ustawi się na 14 dni, aby wydłużyć ją do roku - zasil konto za min. 5 zł.
Powrotu z Faktu do Play lub Virgin również dokonasz u konsultanta pod numerem 799599999tylko kodami. Wpisz *163# i następnie wybierz którąś z dostępnych w menu taryf.
Źródło powyższych informacji to aktualny regulamin:
https://ocdn.eu/special/Faktmobile/Regu ... 2.2024.pdf
Przekreślone fragmenty instrukcji do niedawna działały i jeśli chcesz, możesz ich spróbować (choć nie ma gwarancji, że się uda). Pamiętaj jednak, że zmiana taryfy kodem wymaga dodatkowego potwierdzenia bezpłatnym SMS-em.
W salonie Play nie wiedzieli jak przenieść Twój numer do Fakt Mobile? To przenieś do taryfy Play, a na Fakt zmienisz ją później korzystając z tego poradnika.
Masz już numer w prepaidzie Play? Przeniesiony lub kupiony jako nowy - obojętne, byle by był aktywny na połączenia wychodzące.
Do Faktu przejdziesz pośrednio przez inną taryfę:
1. poprzez Play24 lub kodem zmień taryfę na Play na Kartę 3.0
2. aby upewnić się, że jesteś w nowej taryfie, sprawdź ją kodem *111*49*1#
3. jeśli już jesteś w nowej taryfie,
Choć marketingowo Fakt Mobile udaje osobną sieć, to w rzeczywistości jest tylko inną taryfą, więc przechodząc do niej z Play nie tracisz nic ze swojego salda głównego (za to przepadną pakiety i środki promocyjne, jeśli takie posiadasz). Po migracji, ważność konta ustawi się na 14 dni, aby wydłużyć ją do roku - zasil konto za min. 5 zł.
Powrotu z Faktu do Play lub Virgin również dokonasz u konsultanta pod numerem 799599999
Źródło powyższych informacji to aktualny regulamin:
https://ocdn.eu/special/Faktmobile/Regu ... 2.2024.pdf
Przekreślone fragmenty instrukcji do niedawna działały i jeśli chcesz, możesz ich spróbować (choć nie ma gwarancji, że się uda). Pamiętaj jednak, że zmiana taryfy kodem wymaga dodatkowego potwierdzenia bezpłatnym SMS-em.
Ostatnio zmieniony 13 paź 2024, 16:47 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz.