Sinpelo: Muszę się zgodzić z Remingtonem - niektórzy "doradcy" na czacie nie mają w ogóle pojęcia o podstawowych usługach czy funkcjach, dlatego powstają reklamacje i skargi, które psują relacje klienta z dostawcą usług. Brak kompetencji doradców jest w każdej sieci, byleby przyjąć od niechcenia reklamacje i sprzedać nową aktywację abonamentową.
Był przypadek wcześniejszego "wykoszenia" z systemu ważnych jeszcze białych starterów z aktywnym starym no-limitem - informował o tym kolega Darekka. Po reklamacji mógł ten starter aktywować, tylko co z tego, gdy takie startery już dawno wycofali ze sprzedaży i umarły, na rzecz "lepszej" oferty. Dlatego nie warto ignorować daty ważności startera, tym bardziej, że w Orange jak i w T-Mobile dokonasz samodzielnej wymiany karty.

Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam
