DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 238 z 265
  • 1
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 265
 #1119175  autor: babcia77
 20 lip 2021, 08:28
Ja napisałem - za kilka dni kończy mi się ważność konta i po cichu mam nadzieję że z rekompensatą się ogarną do tego czasu. ;-)

No i tradycyjnie muszę ponarzekać na burdel w prezentowaniu stanu usług bo ruszyło MiBOA. ;-) Mam teraz aktywną naszą usługę, pakiet 6 GB na czas awarii i pakiet 5 GB HF. W aplikacji mobilnej widzę HF i naszą usługę. Wedle aplikacji dane schodzą z pakietu HF - tu jego stan się zmniejsza. W MiBOA widzę pakiet 6 GB i naszą usługę. Dane schodzą wedle MiBOA z pakietu 6 GB od konsula - tu też się stan zmniejsza! ;-) Kodami USSD widzę tylko naszą usługę. Wysłanie SMS-a STATUS dla HF pod 8038 wyrzuca info że trwają prace serwisowe i nie mogą zrealizować tego zlecenia. Tradycyjny T-Mobilowy burdelik. Nowa platforma poza kłopotami nic jak widać nie dała. ;-)
 #1119312  autor: babcia77
 23 lip 2021, 10:43
Chyba będzie kolejne kopanie się z koniem. Rozpatrzyli reklamacje. Podstaw do rekompensaty brak. Bo usługa co prawda nie działała z ich winy ale dziś działa więc nic się nie należy. To że przez 3 dni nie można było z niej korzystać nic nie znaczy. Chyba po łyk-ędzie trzeba będzie coś naskrobać. Takie coś mi napisali:

"Uprzejmie wyjaśniam, że przeanalizowałam zgłoszoną przez Pana sprawę.

Informuję, że w dniu 2021-07-18 usługa Masz No Limit.. nie zadziałała poprawnie i pobór danych nastąpił ze środków dostępnych na koncie.

Potwierdzam, że był to błąd systemu.

W dniu 2021-07-19 12 na Pana konto zwrócono nieprawidłowo pobraną kwotę w wysokości xyz zł brutto.

Błąd już nie występuje. W związku z powyższym nie mam podstaw do przyznania rekompensaty."

Chciałem standardowe 30 PLN plus 30 dni wydłużenia konta.
 #1119314  autor: darekka
 23 lip 2021, 11:52
Ja o zwrot niepoprawniwe pobranych środków/jakiś bonus wystepuję w reklamacji dopiero po usunięciu awarii, bo robiąc to wcześniej mają wymówkę...i jak widać stosują ją nagminnie. Niestety czasy rozdawnictwa(choć mającego uzasadnienie w stabilnośći(raczej niestabilnośći) usługi dawno minęły i coraz trudniej jest wydębić rekompansaty-inna sprawa, że rekompensata to zwrot kosztów poniesionych na zastępczy net/nerwy itp. i jej przyznanie zależy od materiału dowodowego(dobrej gadki) i dobrej chęci osoby rozpatrującej(tej coraz mniej niestety jest).

P.S. Na 1 z 2 numerów dziś system zapomniał pobrać 1 zł i dodac pakiety więc szykuje się awaria... :twisted:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119413  autor: babcia77
 26 lip 2021, 10:57
Do tej pory chwila złożenia reklamacji nie miała znaczenia ale jak widać zmienili podejście. Kopię się dalej bo czym innym jest zwrot niesłusznie pobranych środków a czym innych nie działanie usługi przez 3 dni. I niedziałająca usługę reklamowałem i za to żądałem rekompensaty. Zobaczymy jaki będzie efekt.
 #1119421  autor: darekka
 26 lip 2021, 15:07
Ja w tej chwili mam złożone 2 reklamacje na 2 numery z omawiana usterką.

Co do Twoich oczekiwań to możesz oczekiwać zwrotu opłat 1zł. za każdy dzień usterki ale reszta "rekompensaty" to już tylko dobra wola operatora, bo musi powstać jakaś realna strata(utrudniony kontakt, przymus ograniczenia komunikacji itp. można przy odrobinie dobrej woli uznać za taką stratę) aby ją realnie rekompensować i tu może być problem z dowodem na tę stratę...sam liczę na pozytywne podejście operatora ale kto wie.

P.S.Co do moich zapowiedzi ponownego padu usługi na 1 z tych 2 numerów z dnia 23 lipca nie potwierdziło się to-system w dniu następnym pobrał opłate i usługa działa.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119534  autor: babcia77
 29 lip 2021, 12:07
No i opłaciło się przyciśnięcie BOA. Net w sierpniu sponsoruje awaria systemu obsługi w T-M. ;-)

"Uprzejmie wyjaśniam, że ponownie przeanalizowałam zgłoszoną przez Pana sprawę.
Potwierdzam raz jeszcze, że błąd występował po stronie sieci.
W ramach rekompensaty wprowadziłam na Pana konto doładowanie w kwocie 30 zł brutto tym samym przedłużyłam ważność konta o 30 dni.
Liczę, że moja decyzja spotka się z Pana zadowoleniem."
 #1119555  autor: darekka
 30 lip 2021, 14:12
I u mnie na 2 numerach dodali po 25 zeta+30dni bez żadnego spinania się (tylko po samej reklamacji).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119612  autor: darekka
 02 sie 2021, 11:46
Na pierwszym numerze od wczoraj usługi nie mogę reaktywować(brak reakcji na sms aktywacyjny, a na ponowne zwrotne info, że już zapisany jestem do promki...niby 3doby mają ale brak aktywacji w 5minut to wróżba, że samo sie nie odpali-zgłoszenie poszło), a na drugim dziś wygląda, że opłaty nie pobrało za kolejny dzień(aktywacja 5 lipca więc jeszcze czas do 30dni jest). Słowem znowu cuda.


EDYCJA 12:25: własnie ogarnęli problem z aktywacja usługi od wczoraj-500GB jest więc usuga się aktywowała

czekam jeszcze na obudzenie z letargu drugiego numeru na, którym nie pobrało dzis opłatty(zgł.techniczne też zrobione)

P.S. tuż przed 15:50 i drugi numer obudzili do pobrania opłaty więc problem ogarnięty w ciągu paru godzin na obu numerach :D

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119637  autor: zoltan666
 02 sie 2021, 22:32
Trzeba chyba codziennie ich sprawdzać, czy pobrali złotówkę, bo widzę, że u mnie też dziś brak pobrania i doładowania. Mam nadzieję, że w nocy jednak pobiorą co trzeba i nie trzeba będzie nic reklamować.
 #1119651  autor: babcia77
 03 sie 2021, 09:37
Chyba wczoraj mieli jakiś fakap. Bo sprawdzałem dziś ilość kasy na koncie i mi się nie zgadza. Zerknąłem w billing - akurat MiBOA przez chwilę działało więc zrobiłem zrzut do PDF. ;-) A w blillingu takie coś:
2021.08.02 06:54 Internet 87,70 MB 10,24 zł
Usługa włączona 26 lipca, aktywna, opłacona, kasa na koncie jak widać była.
Będę dzwonił na infolinię o zwrot.
Tego samego dnia pobrało też jak co dzień o 9:53 1 PLN i przyznało pakiet. Godzinę później niż o 8:53 z obecnego cyklu. Dziś znów o 8:53.
@darekka - pewnie dostałem rykoszetem tego co i Ty.
No i na koniec pójdzie reklamacja bo usługa znów fika.
 #1119653  autor: babcia77
 03 sie 2021, 09:57
Druga awaria w ciągu 2 tygodni. W moim przypadku w obu pobrali niesłusznie 25,64 PLN. Czyli kasa na prawie miesiąc za usługę. Czemu mam to T-M podarować? To nie użeranie się tylko egzekwowanie tego co mi się należy. A rekompensata dodatkowo się należy za to że usługa nie działa tak jak to zapisano w regulaminie.
 #1119657  autor: iphoneski
 03 sie 2021, 11:53
To, że się należy to jedno, a to ile wy już tych reklamacji złożyliście, ile razy coś wam źle naliczyli to druga sprawa. Ja już dawno bym sobie odpuścił i kupił inny internet gdyby tak miało to u mnie działać. Oferta cenowo wybitnie atrakcyjna, ale jak widać zawsze jest coś za coś.
 #1119666  autor: babcia77
 03 sie 2021, 13:24
Reklamacja to sprawa wtórna do zgłoszenia serwisowego a to robi się telefonicznie - ja np. dzwonię zwykle z podróży autem.
Do reklmację mam 2 szablony - zmieniam w nich datę, numer zgłoszenia i krótki opis. 2-3 zdania.
To że pada mnie - przyzwyczaiłem się. ;-) Nie ma innej usługi która by za niewielkie pieniądze dawała no limit.
Ja mam np. potrzebę co kilka/kilkanaście dni gdy jestem poza domem wysłać wysłać 200 - 400 GB danych. I nie ma konkurencyjnej usługi która by to mi umożliwiła za takie pieniądze.
  • Strona 238 z 265
  • 1
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 265
  • 1
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 265