• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #742113  autor: antyfilidor
 20 sie 2014, 22:17
Witam,
nie jestem pewien czy to odpowiedni dzial, także jeśli nie jest to dobre miejsce to z góry przepraszam.

Tak jak w temacie - przywróciłem mojego Vu do ustawień fabrycznych i okazało się że nie mogę się połączyć z internetem mobilnym. Telefon był już wcześniej raz przywracany do suatwien fabrycznych i ten problem nie występował.

Co zrobiłem próbując rozwiazac ten problem:
a) sprawdziłem czy włączony jest przesył danych xD
b) Sprawdziłem ustawienia APN. Najpierw wyszukałem w internecie i wszytko wyglądalo ok, potem zadzwoniłem na infolinie aby mi przysłali ustawienia i okazało sie że takie własnie miałem wpisane.
Jestem w red bull mobile, a moje zalecane ustawienia apn to :
Nazwa : rbminternet
APN: nternet
MCC: 260
MNC: 06
Typ APN: default

Nazwa : rbmmms
APN: mms
MMSC: http://10.10.28.164/mms/wapenc
Proxy dla wiadomosci MMS: 10.10.25.5
Port MMS: 8080
MCC: 260
MNC: 06
Typ APN: mms
Czy ktoś ma jakieś pomysły?
Z góry dziekuje za pomoc.[/quote]