• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #661850  autor: wook
 14 wrz 2013, 19:16
mam takie pytanie ile jest gwarancji na akcesoria u LG? Bo mam taki problem, kabel USB dany do LG L9 słabo działa (telefon bardzo żadko wykrywa że jest ładowany i ciężko naładować na full), nie jest to wina telefonu bo kabel nie działał też jak podłączyłem nim E5, a zmiana kabla na inny rozwiązała ten problem. Czy w takiej sytuacji mogę oddać kabel na gwarancje? Mam fakture VAT z Play (tel kupiony z allegro). Mam zamiar oddawać w Play'u bo nie chce mi się szukać danych do serwisu LG, a do salonu play się wybiorę.

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #661902  autor: razin
 14 wrz 2013, 22:04
Na akcesoria gwarancja jest do 6 miesięcy. W celu zgłoszenia naprawy gwarancyjnej poza podbitą / podpisaną przez sprzedawcę kartę gwarancyjną wymagany jest również dowód zakupu faktura / paragon.

 #661913  autor: wook
 14 wrz 2013, 22:38
mam fakture i nie wypełnioną karte gwarancyjną, jak wybiore się z tym i kabelkiem to mi przyjmą (czy muszę wziąść jeszcze pudełko i telefon)? W poniedziałek będzie 5 miesięcy i 21 dni od daty sprzedaży z faktury.

[ Dodano: 2013-10-09, 22:42 ]
wymienili kabelek na nowy, wysyłany był sam kabelek z papierami

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"