Vieslav pisze:Nie dowiedziałem się od osoby sprzedającej skąd pochodził, ale na paragonie jak i pieczątce na karcie gwarancyjnej widnieje adres jakiegoś sklepu z Krakowa i cena 410zł, więc od operatora raczej on nie jest, choć przy włączaniu i wyłączaniu widać logo Ery, a w menu jest opcja Blueconnect.
Mogą być dwa rozwiązania. Pierwsze: wgrany soft Ery. Drugie: kupiony w sklepie Ery. Podaj nazwę firmy, ponieważ może był kupiony w sklepie franczyzowym lub APS. Wobec tego nie będziesz miał na pieczątce logo Ery

Jak kupiony w Erze to wiadomo, że oddajesz w jakimkolwiek punkcie Ery.
Vieslav pisze:Jeszcze jedno: czy gdyby okazało się, że zrobią na gwarancji to czy przypadkiem nie założą mi simlocka tak jak na Motorole K3 z Playa (telefon był bez simlocka, a w serwisie mi założyli aktualizując soft)?
Gdzie tam...
Mimo wszystko czarno widzę naprawę w ramach gwarancji

jednak zawsze możesz zaryzykować
Vieslav pisze:Strona jest okropnie nieczytelna, spędziłem tam wiele czasu i niczego konkretnego się nie dowiedziałem.
Jak tak to dzwoń na info LG namiary masz tu
KLIK