• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #683467  autor: yrek
 16 gru 2013, 23:50
Witam, dostałem taki właśnie telefon od matki, był kupiony w salonie plusa i miał sim locka, kupiłem starter plusa, poużywałem miesiąc telefon, wszystko działało jak należy.
Postanowiłem numer przenieść do RedBull Mobile (P4), przenieśli moj numer, w między czasie oddałem telefon do serwisu, w którym ściagneli mi sim locka.
Człowiek w serwisie jeszcze przy mnie sprawdził, wkładając karte play.
Od 2 dni, odkąd przeniesiono numer (info dostawałem na maila, że wszystko ok i numer przeniesiony) - NIC nie można zrobic.
Nie moge wykonywać żadnych polaczen, ani wysłać smsa, ani na infolinie zadzwonic. Zero.
Tak jabky simlock nadal był (?), bo próbowałem włożyc karte orange i też niedziałą - to samo.
W ustawieniach sieci jest wszystko ustawione na "automatycznie", tak samo tryb pracy sieci.
I teraz nie wiem, czy koleś w serwisie mnie w ciula zrobił i wziął kasę za nic.
Czy poprostu musze sam coś w telefonie ustawić ?
Ostatnio zmieniony 19 sty 2014, 15:06 przez yrek, łącznie zmieniany 1 raz.