DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 1 z 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
 #217116  autor: janis
 30 sie 2007, 01:30
Jakieś info o tym telefonie?
Niedługo będzie w Play, a niestety mało osób wie coś o nim i na stronach tez cienko z informacjami.
Ostatnio zmieniony 30 sie 2007, 10:00 przez janis, łącznie zmieniany 2 razy.

 #217120  autor: Prometo
 30 sie 2007, 07:10
Tutaj i tutaj jest krótki opis i specyfikacja.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #217222  autor: janis
 30 sie 2007, 12:55
wolalabym opinie :pp

 #217428  autor: gauri7
 31 sie 2007, 00:11
Ktoś może wie czy w nim też jest taki problem z wgrywaniem gier i aplikacji Java przez kabel??

 #217859  autor: icx
 01 wrz 2007, 14:36
jestem wlascicielem L760 od wczoraj i szczerze mowiac, to troche zawiedziony jestem...

poprzednio używałem CXT70 i bylem bardzo zadowolony, telefon był bardzo funkcjonalny i podobnych mozliwosci oczekiwalem od samsunga.
To czego mi brakuje:
- najbardziej skrotow klawiszowych - brak mozliwosci przypisania aplikacji do konkretnego klawisz boli, bo regularnie z tego korzystalem... (mozna definiowac jedynie cztery arrowy wokół klawisza funkcyjnego 'ok').
- dzwiek sms nie moze byc w formacie mp3.

do reszty mozna sie przyzwyczaic, fajnie gra, dolaczone oprogramowanie pc dziala, ale poki co to imho blizej mu do dacia logan niz do peugeota 407...

jesli sie zreflektuje to dam znac...
pozdrawiam

 #217864  autor: gauri7
 01 wrz 2007, 14:46
Co do mojego wcześniejszego pytania to znam odpowiedz -> jest problem, tzn. da się wgrać tylko poprzez ściągnięcie z sieci bezpośrednio do telefonu. A dziś jeszcze nowa wiadomość: problem z odbieraniem sms'ów( więcej na Blog PLAY ). Pozdro!

 #217870  autor: icx
 01 wrz 2007, 15:00
faktycznie sms nie dochodza w czasie rzeczywistym... :/ - pytanie, nie mozna tego ominac w sposob domowy?? ile trwa przegrywanie softu w serwisie? na dlugo pożegnam sie z telefonem?

 #217888  autor: gawith
 01 wrz 2007, 16:14
Witam, oprócz sms-ow jest jeszcze jedna irytująca sprawa: dźwięki klawiszy! Ktoś wie jak to ustrojstwo wyłączyc? Bo w profilach mozna zmienic jeden wkurzający dźwięk na drugi wkurzający dzwiek, a nie da się wyłączyc!!!

 #217889  autor: gauri7
 01 wrz 2007, 16:17
gawith pisze:Witam, oprócz sms-ow jest jeszcze jedna irytująca sprawa: dźwięki klawiszy! Ktoś wie jak to ustrojstwo wyłączyc? Bo w profilach mozna zmienic jeden wkurzający dźwięk na drugi wkurzający dzwiek, a nie da się wyłączyc!!!
Da się. Musisz zmniejszyć w opcjach głośność całego telefonu. Nie wiem dokładnie gdzie to jest. Ale na pewno w okolicach dźwięków klawiszy. Pozdro!

 #217890  autor: icx
 01 wrz 2007, 16:22
regulacje glosnosci masz na lewej sciance obudowy - funkcje w zaleznosci od tego w ktorym menu jestes. w ekranie wyjsciowym regulujesz glosnosc klawiszy.

 #217899  autor: gawith
 01 wrz 2007, 16:33
Dzieki:) a wizyta w serwisie i tak konieczna:/ To wie ktos ile zajmuje w serwisie wymiana oprogramowania?
 #217922  autor: joy15:)
 01 wrz 2007, 21:29
ktos na forum napisal ze smsy nie dochodza ze trzeba wlaczyc tele zeby doszly to prawda? mam zamiar kupic sobie ten fon a to mnie zniechecilo :( a czy sa jakies inne wersje softu w tych telefonach niz L760PMGG1 bo ja bym chcial kupic fona w play-u i jest jakis na to sposob ?? prosze o odpowiedz

 #217965  autor: icx
 02 wrz 2007, 00:05
z tego co wiadomo, to wymiana softu jest kwestia okolo tygodnia (od daty oddania do serwisu) - naprawy prowadzi tylko punkt w warszawie - tam wszystkie fony trafiaja. Mozesz kupic tel i od razu go wyslac, lub poczekac az wszystkie naprawia - mam nadzieje ze te pierwsze potraktuja priorytetowo...

 #217993  autor: joy15:)
 02 wrz 2007, 08:45
no tak czyli w takim razie mozna zmienic soft na gwarancji i ma dzialac dobrze tak? bo jesli tak to spoko gorzej gdyby nie dalo sie nic z tym zrobic i wie ktos czy telefon ma lampe blyskowa??
 #218011  autor: sezam
 02 wrz 2007, 10:46
gauri7 pisze:Co do mojego wcześniejszego pytania to znam odpowiedz -> jest problem, tzn. da się wgrać tylko poprzez ściągnięcie z sieci bezpośrednio do telefonu. A dziś jeszcze nowa wiadomość: problem z odbieraniem sms'ów( więcej na Blog PLAY ). Pozdro!
wylacz i wlacz tel :-)) sms doleci , ja mam to samo wiec chyba serwisik i sofcik :-))))))

sezam
  • Strona 1 z 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9