• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #861439  autor: Milord83
 12 kwie 2016, 14:20
Szanowni,

Jakieś pół roku temu moja żona dostała w Plusie Galaxy A5.
Wszystko na początku działało cacy.
Pwnego dnia przelożyła kartę SIM do starego Iphone'a, żeby coś sprawdzić i po kilku minutach włożyła z powrotem do Samsunga. A ten wyświetlił komunikat "brak karty SIM".
Karta działa w każdym innym telefoni, tylko nie w Samsungu.
Wysłaliśmy Samsunga do serwisu. Wrócił po miesiącu z adnotacją, że wszystko jest w porządku.
Nie jest... Nadal wyświetla komunikat, że "brak karty SIM".
Nie chcę się przepychać z serwisem i czekać kolejnego miesiąca na sprawny telefon.

Macie jakieś pomysły co to może być?

Pozdrawiam
 #861544  autor: Niezgodna7
 12 kwie 2016, 23:12
Wsadź inną kartę sim do samsunga.
dalej ,,brak karty sim"?

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis