Szanowni,
Jakieś pół roku temu moja żona dostała w Plusie Galaxy A5.
Wszystko na początku działało cacy.
Pwnego dnia przelożyła kartę SIM do starego Iphone'a, żeby coś sprawdzić i po kilku minutach włożyła z powrotem do Samsunga. A ten wyświetlił komunikat "brak karty SIM".
Karta działa w każdym innym telefoni, tylko nie w Samsungu.
Wysłaliśmy Samsunga do serwisu. Wrócił po miesiącu z adnotacją, że wszystko jest w porządku.
Nie jest... Nadal wyświetla komunikat, że "brak karty SIM".
Nie chcę się przepychać z serwisem i czekać kolejnego miesiąca na sprawny telefon.
Macie jakieś pomysły co to może być?
Pozdrawiam
Jakieś pół roku temu moja żona dostała w Plusie Galaxy A5.
Wszystko na początku działało cacy.
Pwnego dnia przelożyła kartę SIM do starego Iphone'a, żeby coś sprawdzić i po kilku minutach włożyła z powrotem do Samsunga. A ten wyświetlił komunikat "brak karty SIM".
Karta działa w każdym innym telefoni, tylko nie w Samsungu.
Wysłaliśmy Samsunga do serwisu. Wrócił po miesiącu z adnotacją, że wszystko jest w porządku.
Nie jest... Nadal wyświetla komunikat, że "brak karty SIM".
Nie chcę się przepychać z serwisem i czekać kolejnego miesiąca na sprawny telefon.
Macie jakieś pomysły co to może być?
Pozdrawiam