• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #666636  autor: pawelo14
 08 paź 2013, 20:20
Witam. Kupiłem wczoraj telefon Samsung Galaxy S2 Plus w sklepie z telefonami. Nie wkładałem na miejscu karty SIM, ponieważ myślałem, że nie będzie z kartą problemu. Ale po przyjściu do domu włożyłem i telefon nie wykrywa jej w ogóle. Wkładałem i wyciągałem kilka razy, restartowałem telefon, robiłem powrót do stanu fabrycznego, czyściłem kartę i nic. Proszę o pomoc, może ktoś kiedyś miał podobny problem. Jeśli nie znajdzie się żadne rozwiązanie to pojadę do tego sklepu. Pozdrawiam.

Dodam jeszcze, że inne karty (też z Plusa) nie działają w tym telefonie, a te same karty w innych telefonach działają..

 #666795  autor: pawelo14
 09 paź 2013, 18:35
Nowy, już pojechałem do sklepu i będzie naprawiany.. :/

 #670327  autor: pawelo14
 25 paź 2013, 15:58
Po 16 dniach odebrałem telefon z serwisu z odpowiedzią z Samsunga, że coś grzebałem i lutowałem i nie naprawią! Chyba oszaleli! Zostawiłem go tam i powiedzieli, że spróbują to wyjaśnić.. Jeszcze wychodzi na to, że kupiłem nowy używany.

 #670338  autor: Niezgodna7
 25 paź 2013, 16:52
Trafiłeś na jakiegoś chama w sklepie, w którym go kupiłeś...
:- (

 #670344  autor: pawelo14
 25 paź 2013, 17:42
Nie orientuje się ktoś ile kosztuje naprawa gniazda karty SIM?