• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #642965  autor: MOkrykox
 28 cze 2013, 14:21
Witam!
Od ok. tygodnia kiedy próbuję połączyć się z internetem przez wi-fi wyskakuje mi błąd.
Router mam z TP-LINK. Najbardziej martwi mnię to, że jeszcze 2 tygodnie temu wszystko działało. Przestało działać kiedy usunąłem historię i pliki cookie, i wyczyściłem casche.

Z góry dziękuję za pomoc!
Ostatnio zmieniony 26 lip 2013, 11:47 przez MOkrykox, łącznie zmieniany 1 raz.

 #642967  autor: user_delete34
 28 cze 2013, 14:32
Podstawa: resetowałeś router przyciskiem z tyłu? Może coś się ot tak pochrzaniło i reset pomoże. To TL-MR3420 v2?

 #642968  autor: MOkrykox
 28 cze 2013, 14:37
NIe mój model to TL-WR740N ale zobaczę z tym resetowaniem routera.

[ Dodano: 2013-06-28, 14:42 ]
Markadiusz pisze:Podstawa: resetowałeś router przyciskiem z tyłu? Może coś się ot tak pochrzaniło i reset pomoże. To TL-MR3420 v2?
Zresetowałem i nic.

 #644260  autor: bulgar_rpk
 03 lip 2013, 00:40
ja już dwa miesiące mam wr740n i zero problemów a czy Ty napewno nacisnełeś Reset? spróbuj przez przeglądarke w pasku dajesz 192.168.1.1 login i hasło admin opcja system tools i factory reset

MY400x,MT50,A52,T290i,C260,L760,K510i,J105I,Avila,K770I
,3110c,I5800,6300,E65,PAP3500,S'POP,Ace2,L530DS,Y560 L01, Idol 4, R4A