• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #344368  autor: napster3
 02 lip 2009, 22:02
Witam,
Mój problem polega na tym że ok 2 miesiące temu zaczął psuć mi się stopniowo telefon. Na początku zanim włączył się głośnik podczas rozmowy lub słuchania muzyki trzeba było odczekać kilka sekund podczas których telefon milczał. Z czasem te kilka sekund zmieniło się w kilkanaście a teraz to już w ogóle nie działa. Rozmawiać mogę jedynie przez słuchawki!

Poza tym klawisze znajdujące się na górze (czyli wszystkie poza cyframi, gwiazdką i krzyżykiem) również zaczynają odmawiać posłuszeństwa, żeby zadziaały trzeba bardzo mocno naciskać i długo przytrzymywać.

W serwisie powiedziano mi że winna jest zepsuta/zużyta "taśma" i że jest to zjawisko bardzo powszechne. Niestety nie mieli na magazynie taśmy zapasowej i kazali mi wrócić w przyszłym tygodniu.

Na pytanie o orientacyjną cenę naprawy telefonu padła odpowiedź: 50 zł wraz z robocizną. Znalazłem w internecie jednak tańszą opcję (http://www.gsmhurt24.pl/product-pol-209 ... -L760.html)

Chcę się tylko upewnić czy winną zepsucia telefonu jest na pewno taśma i czy zamawiać ją w internecie. Proszę o poradę fachowców. Z góry dziękuję i pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 02 lip 2009, 22:04 przez napster3, łącznie zmieniany 2 razy.

 #344369  autor: kowcio
 02 lip 2009, 22:07
Wszystko wskazuje na to, że tak.
Możesz kupić tę taśmę i wymienić ją samodzielnie. Nie powinieneś mieć z tym żadnych problemów :)

 #365864  autor: zakius
 20 paź 2009, 22:45
Jeśli tylko nie trafił się tak genialny egzemplarz jak mój... U mnie nie działają nawet... śrubki ; o Przez to taśmy nawet serwis nie wymieni, chyba że z obudową, a i to jeśli uda sie nie połamać droższych części