• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #290079  autor: dawoo1
 26 wrz 2008, 16:27
Zanim kupicie cokolwiek samsunga zastanówcie się 2 razy.Robią fajne rzeczy ale jak coś się zwali to nie ma szans na naprawę lub wymianę na nowy.Ja walczę już 3 miesiące z autoryzowanym serwisem RR z Warszawy ale również z przedstawicielstwem samsunga w Polsce.Telefon ciągle zwalony a serwis pisze że jest ok.Ostatnio ponad miesiąc leżał u dziadów,podobno czekał na części a jak przyszedł to okazało się że soft płyty zmienili.Jak napisałem do samsunga to odpisali że telefon czka na wymianę.Tragedia-robią sobie jaja,jedni zganiają na drugich a klient bez telefonu. Ja już napewno szajsunga nie kupię,wyleczyłem się na zawsze iWam też radzę się zastanowić!!!

 #290080  autor: hettman
 26 wrz 2008, 16:37
Samsung-serwis rr z Warszawy PRZESTROGA!!!
-nie tylko w Polsce serwis samsunga kuleje... ja miałem przejscia z serwisem w UK- opieszali i nieskuteczni i jeszcze telefon oddali podrapany... makabra :? :!: (a najgorsze że czeka mnie kolejna -czwarta :banghead: :!: wizyta w serwisie z moim szajsungiem g600 gdzie na samą myśl :pukeright:

 #290082  autor: dawoo1
 26 wrz 2008, 16:42
A najlepsze jest to że facio z infolinii szajsunga powiedział mi że serwis ma 14 dni na naprawę albo gdy czeka na części 30 dni od dostarczenia go do nich do wyjścia od nich do kliwnta.Mój ostatnio bwszedł do nich 20 sierpnia a wyszedł 24 września a przecież nic nie wymienili. Chyba skieruję sprawę do RPO bo tak to nic nie wskóram.

[ Dodano: 2008-09-26, 16:47 ]
Sprawę skieruję do Rzecznika Praw Konsumenta oczywiście a nie RPO :-D

 #290118  autor: kowcio
 26 wrz 2008, 21:22
Ja w Poznaniu dawałem telefon do wymiany oprogramowania już jakiś czas temu, wszystko przebiegło w bardzo pozytywnym nastroju. Widocznie miałeś pecha przy reklamacji :roll:

 #290128  autor: mol
 26 wrz 2008, 22:50
Ja dawałem Z400 na gwarancje, bo telefon wieszał mi się podczas uruchamiania aparatu. Telefonik wrócił do mnie po 14 w pełni sprawny i nie miałem żadnych zastrzeżeń.

 #290141  autor: dawoo1
 27 wrz 2008, 07:54
Widocznie mieliście szczęście,albo naprawa była gdzie indziej.Serwis RR to największe dziadostwo jakie może być. Żeby przez 4 wizyty telefonu niepotrafić go naprawić to trzeba mieć talent.A i jeszcze jedno jak chciałem się do nich dodzwonić to najpierew automat nawija a potem normalnie rozłancza,no syf nieprzeciętny! :evil:

 #290142  autor: Ramirez
 27 wrz 2008, 08:14
Mój sagem też był w serwisie firmy RR w Warszawie. Za pierwszym razem dostałem drugi egzemplarz z identycznymi wadami a za drugim razem wrócił z tekstem że jest sprawny :evil: Nigdy więcej sagema i serwisu firmy RR.

A może ktoś wie czy jest możliwość wymiany przez serwis mojego telefonu na inny o zbliżonych parametrach???

 #290143  autor: PingNoMore
 27 wrz 2008, 09:08
Ja oddawałem telefon do serwisu w Łodzi, który go odesłał do CCS w Warszawie. Telefon dostałem po 7 dniach w pełni sprawny. Podobnie jak u Mola wieszał się po włączeniu aparatu foto.

 #290146  autor: bledos
 27 wrz 2008, 09:54
Ramirez opcja wymiany aparatu to nie taka łatwa sprawa. Prawo stanowi, że w pierwszej kolejności sprzedawca powinien usterkę usunąć (pomijam kwestię klienta indywidualnego a firmy, bo wówczas powołujesz się na zupełnie odrębne przepisy), a dopiero, gdy takiej możliwości nie ma, bądź koszt naprawy jest ekonomicznie nieuzasadniony, przysługuje Ci wymiana na nowy model, bądź UWAGA zwrot gotówki...Tak naprawdę warto poczytać co piszą w karcie gwarancyjnej, ostatnio większość producentów zmienia zapis o 14 dniach naprawy na coś takiego: "naprawa zostanie wykonana w stosownym czasie", co oznacza, że może trwać wieczność, jeśli serwis czeka na części (płyną statkiem z Chin, który z kolei został zatrzymany gdzieś w porcie...).
 #290204  autor: holi87
 27 wrz 2008, 17:21
dawoo1 pisze:Zanim kupicie cokolwiek samsunga zastanówcie się 2 razy
to chyba powinno brzmieć "zanim oddacie telefon do RR zastanówcie się 2 razy" :P

 #290226  autor: dawoo1
 27 wrz 2008, 20:30
holi87 Jak wiesz(ale chyba Ty nie wiesz) oddając telefon do naprawy w punkcie ery nie wiesz gdzie go odeślą. Chodzi więc ogólnie o serwisowanie sprzętu samsunga. Nie chciałem już pisać ale z dvd samsunga też mam problemy z serwisem.

 #290231  autor: holi87
 27 wrz 2008, 21:10
Chodziło mi o powiązanie tego z tematem, gdyż jak ktoś napisał w RR nie tylko z Samsungami psują, wobec czego sprawa jest głębsza :)

 #290408  autor: dawoo1
 29 wrz 2008, 14:17
No i znów zasrańcy z rr serwis przysłali zepsuty telefon,po bagatela 24dniach.Dziś po raz kolejny rozmawiałem z przedstawicielstwem samsunga i ręce opadają,jedni zganiają na drugich no paranoja!Chociaż pan z samsunga powiedział że serwis ma 14 dni na naprawę,jezeli to trwa dłużej to wymieniają telefon,ale to serwis podejmuje taką decyzję i samsung nic do tego nie ma.No syf nieprzeciętny.Pewnie ich dewiza to:fajnie że kupiłeś ale jak się zj...e to juz nie nasza wina,radź sobie sam!

[ Dodano: 2008-09-29, 14:19 ]
Dodam jeszcze że jak ktoś chce zdzwonić i opieprzyć kogoś z serwisu to nie ma takiej możliwości,najpierw automat pierdzieli a potem rozłączją i rób co chcesz.

 #290410  autor: PingNoMore
 29 wrz 2008, 14:30
Wysyłaj telefon do CCS do Warszawy

 #290417  autor: Techwin
 29 wrz 2008, 15:31
Tak się składa że prowadzę komis z telefonami i regularnie korzystam z usług autoryzowanych serwisów różnych producentów. Niestety często zdarza się że telefon leży w serwisie miesiąc lub dłużej i w dodatku wraca nienaprawiony (tzn. w karcie naprawy jest że niby został naprawiony, sprawdzony itp. a dalej usterka występuje), dotyczy to WSZYSTKICH serwisów autoryzowanych. Ogólnie jakość ich usług pozostawia wiele do życzenia i niestety jest coraz gorzej. Być może związane jest to z ogromna ilością telefonów na rynku i ograniczoną "mocą przerobową" serwisów, nie zmienia to jednak faktu że problem występuje.

 #310882  autor: Ralph2502
 16 sty 2009, 13:07
Moja dziewczyna w Erze dostała za 1zł Samsunga U600,po dwóch miesiącach normalnego użytkowania przestał poprostu działać (nie było nic na wyświetlaczu),po czym udała się do Salonu Ery i wysłali do serwisu do Warszawy...po dwóch tygodniach dostała informację,że telefon jest do odbioru w salonie Ery...a tam,jak sie okazało,telefon nie naprawiony,gwarancja anulowana i notatka,iż telefon został zalany wodą...paranoja...nigdy ten telefon nie upadł,ani nie miał kontaktu z wodą,para itp.Koszt naprawy serwis wycenił na 500zł... zrobiłem to we własnym zakresie...koszt naprawy 40zł.

Kolejny przypadek z Samsungiem w dniu wczorajszym...
Kolega kupił Samsunga J630 w MediaMarkt miesiąc temu,od początku z telefonem było cos nie halo (charczał podczas rozmowy),więc zanieśliśmy do serwisu na Górnośląską na przeciw banku PKO (tam mieści się teraz serwis Samsunga),wysłali do W-wy,a po tygodniu okazało sie że gwara anulowana i adnotacja....płyta główna nosi slady lutowania i jakaś fotka płyty polutowanej w załączeniu....kolejna paranoja....
kolega pisał odwołanie,a w między czasie do tegoz samego serwisu przychodzi starszy Pan z synem,który pokazuje nam swój przypadek...telefon oczywiscie Samsung i adnotacja...ingerencja osób trzecich,ślady lutowania na łycie głównej....okazało się że telefon kupili tydzień temu i przestał ładować,ale serwis poprostu tak sobie pogrywa z klientami....
Dla mnie to zwykli oszuści cały serwis Samsunga!!!

 #348229  autor: bartoszm94
 23 lip 2009, 16:01
hettman pisze:
Samsung-serwis rr z Warszawy PRZESTROGA!!!
-nie tylko w Polsce serwis samsunga kuleje... ja miałem przejscia z serwisem w UK- opieszali i nieskuteczni i jeszcze telefon oddali podrapany... makabra :? :!: (a najgorsze że czeka mnie kolejna -czwarta :banghead: :!: wizyta w serwisie z moim szajsungiem g600 gdzie na samą myśl :pukeright:
Serwis CCS z Warszawy również ludzi ro bi w konia.Telefon Szajsung został oddany do naprawy(nie można było dzwonić,sam się wyłączał itp.).Po odebraniu go z naprawy chodził normalnie,ale po tygodniu zaczęło się to samo tylko doszło kilka usterek(nie działało bluetooth,sam się czyścił z plików itp.).Po przybyciu do serwisu pani powiedziała iż telefon nie zostanie naprawiony ponieważ zostały wykryte MECHANICZNE USTERKI PŁYTY GŁÓWNEJ.Telefon był użytkowany zgodnie z jego przeznaczeniem,czyli wysyłanie sms i wykonywanie rozmów.Po rozmowie z CCS Warszawa nic nie wynikło,więc zadzwoniłem na infolinię Samsunga.Tam po rozmowie z konsultantem uzyskałem 3 sprzeczne informacje(!-wszy konsultant:Serwis ma na naprawę 14 dni ROBOCZYCH.Drugi i trzeci konsultant poinformowali iż serwis ma naprawę 14 dni KALENDARZOWYCH).Więc zażądałem rozmowy z osobą z działu reklamacji,która po rozmowie ze mną i serwisem CCS doszła do wniosku iż telefon nie został uszkodzony przeze mnie co sugerowały obydwa serwisy.Po rozmowie z działem reklamacji telefon będzie mieć wymienioną płytę główną.JEDYNY SPOSÓB ABY MIEĆ SPRAWNY APARAT TELFONICZNY TRZEBA ODRAZU KIEROWAĆ PISMO Z OPISANĄ SYTUACJĄ DO SAMSUNGA(NIŻEJ PODAJĘ ADRES).SAMSUNG MUSI ODPISAĆ NA WYSŁANE PISMO W CIĄGU 14 DNI.

Adres:
SAMSUNG ELECTRONICS POLSKA Sp z o.o.

ul. Szturmowa 2a, budynek UBC II
02-678 Warszawa
tel: +48 22 607-93-33 (Infolinia)
fax: +48 22 607-44-01

Powodzenia wszystkim posiadaczom Szajsungów.

 #349251  autor: yagi
 29 lip 2009, 02:14
bartoszm94 pisze:!-wszy konsultant:Serwis ma na naprawę 14 dni ROBOCZYCH.Drugi i trzeci konsultant poinformowali iż serwis ma naprawę 14 dni KALENDARZOWYCH
Z tego co wiem to Samsung ma w karcie gwarancyjnej 14 dni roboczych od daty zarejestrowania telefonu w ewidencji serwisu - co za tym idzie telefon po przeslaniu do serwisu moze lezec 2 tygodnie na polce czekajac na rejestracje jego przybycia :(


Co do CCS to kolejna sprawa jest taka, ze od prawie 2 miesiecy nie ma jak sie do nich dodzwonic - wylaczyli centrum obslugi klientow... :shock:

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #349731  autor: abramek92
 01 sie 2009, 00:43
też ma problem z CSSem w Warszawie.
Dodzwonić się nie da, ale gwarancję unieważnili mi, ponieważ port USB i ICONie II się poluzował, za pierwszym razem naprawili, za drugim nie.