@Remington - dzięki za potwierdzenie mojego nieśmiałego przeczucia. Nazwa, a ściślej,
wersja ustawień operatora (bo tak to widać w menu) jest tutaj kluczowa. Zrobiłem eksperyment i użyłem trzech kart sim z aktywną taryfą FM:
1. numer przeniesiony do FM (przez PnKStart i PnKRWK) - wyświetlana nazwa Fakt Mobile, VoWiFi nie działa,
2. numer oryginalnie w Play odNowa, zmiana taryfy na FM - wyświetlana nazwa Play, VoWiFi działa,
3. numer oryginalnie RBM Energy, zmiana taryfy na FM - wyświetlana nazwa Red Bull Mobile, VoWiFi działa.
Wejście do ustawień karty sim i odczytanie
wersji ustawień operatora skutkuje "s26006-....." w przypadku 2 i 3 oraz "s26006spn_3d_fakt_20_mobile-.....", i to zapewne jest przyczyną problemu. Zaskoczyło mnie tylko, że VoLTE działa bez problemu na każdej z tych kart, na każdym fonie obsługującym VoLTE w Play, a z dyskusji o VoLTE i VoWiFi wysnułem (błędny jak widać) wniosek, iż "kompatybilność" z VoLTE danego operatora oznacza automatycznie zgodność z VoWiFi w jego sieci.
We wspomnianym wcześniej POCO (gdzie VoWiFI działa) na wyświetlaczu jest Fakt Mobile
