DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Siemens, BenQ i BenQ Siemens oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Siemens, BenQ i BenQ Siemens oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #59366  autor: Klusek
 08 mar 2006, 14:56
Na zaczynającym się jutro CeBicie BenQ-Siemens zaprezentuje następujące modele telefonów:

[center]C81 | E61 | CF61[/center]
[center]Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek[/center]

[center]CL71 | EL71 | P51[/center]
[center]Obrazek Obrazek Obrazek[/center]

Źródło: siemensmania.cz

Obrazek
Obrazek

 #59372  autor: Osk92
 08 mar 2006, 15:05
E61- Hermes B... jak juz isalem wyczesany ale :!: Parametry jego wyświetlacza mnie lekko mówiąc zdruzgotały :smt009 :evil: Tak byc nie powinno. Poza tym b. udany telefonik :smt007

 #59419  autor: adam3330sz
 08 mar 2006, 18:24
Panie i Panowie! mam do zakomunikowania ze w niemchech w sieci ePlus sa juz 2 dostepne modele BenQ-Siemens! EF81 w cenie 149,90€ i S68 w cenie 9,90€ (umowa)

Siemens C35i->Nokia 3330->Nokia 8210->Siemens S45i->SonyEricsson T300->Nokia 3650->Sendo X->Motorola MPx200->Panasonic GD 87->SDA Music->SonyEricsson W550i->SonyEricsson W950i->SonyEricsson W910i->SonyEricsson W960->

 #61474  autor: NuLL
 17 mar 2006, 18:47
http://www.mobile-review.com/review/ben ... 1-en.shtml

Jakby ktos chcial sobie poczytac. Jednego nie odmowie - te telefony sa piekne :smt007 EF81 to kozacka maszynka. Czyzby BenQ mial ozyc dzieki fuzji z Siemensem ? :) Zastanawiam sie ile EF81 bedzie kosztowal bo jakby jakas znosna cene to czemu nie

Pozdrawiam :-)

 #70133  autor: Klusek
 26 kwie 2006, 19:40
Po dość długiej przerwie mamy kolejny news. Nareszcie :D
Na stronie www.siemensinfo.de możemy przeczytać o nowym projekcie BenQ-Siemens o kodowej nazwie Ruby. Ma to być telefon UMTS z ogromnym dotykowym wyświetlaczem zajmującym cały przód telefony i z wbudowanym dyskiem twardym o pojemności 15GB!
Zdjęcie nie przedstawia rzeczywistego aparatu, jest to prawdopodobnie tylko koncept studia dizajnerskiego

[center]Obrazek[/center]

Obrazek
Obrazek

 #70154  autor: szczeka
 26 kwie 2006, 20:15
niezly :) hrhr

 #70165  autor: piotrz
 26 kwie 2006, 21:12
Klusek pisze:Po dość długiej przerwie mamy kolejny news. Nareszcie :D
Na stronie www.siemensinfo.de możemy przeczytać o nowym projekcie BenQ-Siemens o kodowej nazwie Ruby. Ma to być telefon UMTS z ogromnym dotykowym wyświetlaczem zajmującym cały przód telefony i z wbudowanym dyskiem twardym o pojemności 15GB!
Zdjęcie nie przedstawia rzeczywistego aparatu, jest to prawdopodobnie tylko koncept studia dizajnerskiego

[center][url=http://images4.fotosik.pl/20/exl6qhb9u8ksggtfm.jpg]Obrazek[/URL][/center]
skoro dotykowy wyświetlacz to pewnie i Windows (a może nawet linux)...ciekawe co będzie można z nim robić :smt007 sądząc po esiksie pewnie duuuuuużo :smt007 :smt007

 #70486  autor: Tragedya
 28 kwie 2006, 20:56
Taaaa tylko ciekawe jak z baeria w tym wynalazku,,, zrszta ja bym wolał S88 mimo wszystko

 #71311  autor: mcl1981
 02 maja 2006, 10:26
Ja sie tylko zastanawiam kiedy te telfony beda u nas. Codziennie sprawdzam na allegro czy cos sie pojawilo i NIC. :roll:

 #71358  autor: Klusek
 02 maja 2006, 13:03
Jeżeli jesteś zainteresowany kupnem któregoś z nich to możesz zajrzeć tutaj.

Obrazek
Obrazek

 #71417  autor: bonas
 02 maja 2006, 21:22
mcl1981 pisze:Ja sie tylko zastanawiam kiedy te telfony beda u nas. Codziennie sprawdzam na allegro czy cos sie pojawilo i NIC. :roll:
BENQ-Siemens S68 - jego mozna już kupić bo jest w ofercie abonamentowej w Erze

 #72733  autor: Charles
 09 maja 2006, 17:45
bonas pisze:
mcl1981 pisze:Ja sie tylko zastanawiam kiedy te telfony beda u nas. Codziennie sprawdzam na allegro czy cos sie pojawilo i NIC. :roll:
BENQ-Siemens S68 - jego mozna już kupić bo jest w ofercie abonamentowej w Erze
Dzisiaj sie bawiłem tą słuchawka i muszę pryznać, że jest naprawdę spoko. Wizualnie i dotykowo jest na 5+
jeśli chodzi o obsługe to niestety istny, powolny siemens.

 #74432  autor: MarcinK
 18 maja 2006, 06:31
cena owszem kosmiczna, ale poczytajcie sobie tą ofertę,
cytat ' WITAMY SERDECZNIE

FABRYCZNIE NOWY SIEMENS

EF 81



JAKO PIERSI PREZENTUJEMY NOWOŚĆ

I TYLKO U NAS W NAJLEPSZYCH CENACH '
:smt005 jako piersi :smt005
 #106487  autor: Klusek
 18 wrz 2006, 21:10
Po dość długiej przerwie pojawiła się kolejna nowość warta odnotowania :) Jest to telefon B-S o kodowej nazwie Oxyon. Wyposażony jest dość bogato, bo w wyświetlacz VGA 640x480, aparat o rozdzielczości 3 Mpix z autofokusem, trybem makro i 3-krotnym optycznym zoomem. Dodatkowo obsługuje karty pamięci microSD, wspiera formaty MP3, AAC, Wav, Wma a grafika będzie wyświetlana dzięki akceleratorowi 3D. To wszystkie informacje jakie można znaleźć jak na razie na temat tego telefonu, ale w połączeniu z dość nietypowym wyglądem telefon może okazać się dość ciekawym urządzeniem :)

[center]Obrazek [/center]

Żródło: siemensmania.cz

Obrazek
Obrazek