• Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Siemens, BenQ i BenQ Siemens oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Siemens, BenQ i BenQ Siemens oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #16515  autor: zgreev
 09 wrz 2005, 22:53
Mam pytanie jak to jest z gwarancjami siemensow, bo teraz nie mam papierka bo oddalem go do serwisu razem z telefonem. Pamietam ze pisalo 14dni, dzisiaj wlasnie mija 14dzien, bylem w serwisie i mila pani /specjalnie chyba wlasnie ona tam pracuje, bo jest tak mila ze trudno sie z nia klocic :P/ powiedziala mi ze status telefonu jest "Oczekuje na wymiane" ale powiedziala mi ze to znaczy albo wymiane czesci albo wymiane na nowy... Dowiedzialem sie ze mam sei dowiadywac pod koniec nastepnego tygodnia (to bedzie juz 19dni ;/ W zwiazku z tym chcialem sie dowiedziec czy moga cos takiego robic mimo iz juz minelo 14dni, czy moge sie juz domagac wymiany telefonu?!

Dzieki za pomoc.

zamocni.pl - coming really soooooooooooon...

 #16783  autor: Wojt2004
 11 wrz 2005, 18:40
14 dni roboczych, moze z tego wynika opoznienie

 #16785  autor: WitekT
 11 wrz 2005, 18:52
Jeżeli w gwarancji nie jest napisane, że roboczych, to wg. kodeksu domyślnie oznacza "kalendarzowych".

 #16900  autor: zgreev
 12 wrz 2005, 22:17
wiem ze roboczych, i tyle tez dokladnie minelo (14 dni roboczych)

chodzilo mi o to czy w wyjatkowych sytuacjach maja prawo ten czas przedluzyc (oczekujac na czesci itp) czy mam tam isc i sie z nimi klocic?!

zamocni.pl - coming really soooooooooooon...

 #16930  autor: Wojt2004
 13 wrz 2005, 01:37
zgreev pisze:wiem ze roboczych, i tyle tez dokladnie minelo (14 dni roboczych)

chodzilo mi o to czy w wyjatkowych sytuacjach maja prawo ten czas przedluzyc (oczekujac na czesci itp) czy mam tam isc i sie z nimi klocic?!
Proponuje poszukac regulamin gwarancji, jezeli nic w nim nie ma o wyjatkowych sytlacjach, to poszedlbym sie kucic

 #17036  autor: zgreev
 13 wrz 2005, 20:53
karte gwarancyjna wzieli razem z telefonem wiec dlatego napisalem tu na forum, liczac ze ktos wie jakie sa warunki siemensowskich gwarancji...

zamocni.pl - coming really soooooooooooon...

 #17072  autor: MarcinK
 14 wrz 2005, 00:35
PUNKT 2 karty gwarancyjnej mojego sx-a
'Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancyjnym beda usuwane bezplatnie w terminie do 14 dni roboczych o ile produkt zostanie dostarczony do autoryzowanego punktu serwisowego'

i nie ma nic wiecej odnosnie czau trwania naprawy, :wink:

 #17078  autor: Wojt2004
 14 wrz 2005, 02:39
Tankian pisze:PUNKT 2 karty gwarancyjnej mojego sx-a
'Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancyjnym beda usuwane bezplatnie w terminie do 14 dni roboczych o ile produkt zostanie dostarczony do autoryzowanego punktu serwisowego'

i nie ma nic wiecej odnosnie czau trwania naprawy, :wink:
No to winika z tego ze kolega powinien domagac sie swego. Zycze powodzenia :)

 #17268  autor: zgreev
 14 wrz 2005, 19:45
wlasnie zaatakowalo mnie jakies chorobsko wiec z mojej walki o telefon na razie nici. planuje wybrac sie tam w piatek... dzieki za pomoc!

zamocni.pl - coming really soooooooooooon...

 #22862  autor: Raven
 06 paź 2005, 07:33
jak bój o telefon ??

mi też zakosili telefon z gwarancją, a na świstku którym dali mi jest że dzisiaj powinni go oddać mimo tego że 14 dzień jest dziś - ale kalendarzowy.

 #22865  autor: Przemek
 06 paź 2005, 07:48
A gdzie dałeś telefon do naprawy? Bo ja też ostatnio dawałem Siemensa żeby wgrali oprogramowanie na Kilińskiego :wink: i na tej karteczce co oni dają jest maxymalny termin odbioru i to nie sa 2 tygodnie...

 #22877  autor: Raven
 06 paź 2005, 08:17
Ja oddałem w Gdyni do serwisu Siemens Vera na ul. Starowiejskiej

jakie mam prawa jeżeli nie dotrzymają terminu?

 #23057  autor: Shila
 06 paź 2005, 21:40
Masz takie prawa:

http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=1748

Napisalam je w tym poscie.

Swoja droga.. zaraz sprawdze ustawe, ale cos pamietam ze tam nie bylo okreslone czy to maja byc kalendarzowe czy robocze.. i tu chyba jest Luka.

Telepolis.pl

 #23182  autor: Przemek
 07 paź 2005, 16:41
No, ale jemu minęło już 14 dni roboczych, czyli w sumie na jedno już teraz wychodzi! :P
 #23543  autor: pol_bezel
 08 paź 2005, 21:17
moze oni licza dni od zaczecia roboty a my mamy takie bezrobocie to malo ludzi pracuje hehe ale na serio to moze licza on 2 dnia jak oddalem i robocze dni :D

 #23571  autor: zgreev
 08 paź 2005, 23:08
juz po problemie..
tyle ze pani mila w serwisie nie za bardzo poinformowana

mowi mi
"wymieniono panu plyte glowna"
wyciaga z opakowania, a ja tu patrze ze kartonik od nowki cxv70... mysle "pewnie w tym wyslali tak dla picu" a ona wyciaga nowiutka cxv70 i mowie "ale ja oddawalme cx65 wiec chyba wymienili" ona mysli, patrzy, mysli znajduje karteczke na ktorej jest napisane ze telefonu nie dalo sie naprawic i otrzymuje za to nowy telefon, jako ze cx65 juz nie produkuja to nowszy... i koniec moich problemow, w gruncie rzeczy jestem happy.. gdyby nie fakt ze ten telefon ma cholernie plastikowe klawisze... ciekawe co by bylo jakbym sie uparl ze nie chce takiego xD xD

zamocni.pl - coming really soooooooooooon...

 #23583  autor: Frasio
 09 paź 2005, 09:20
No to masz falnie.
Ciekawe czy jak zepsuje mi sie moj SE to dostane za niego k750i ;)

Obrazek

 #23683  autor: Przemek
 09 paź 2005, 11:57
A K508i już nie produkują?

 #23686  autor: Frasio
 09 paź 2005, 11:59
Nie wiem ale fajniew by było.

P.S.: Chyba jjeszcze tak.

Obrazek

 #23749  autor: zgreev
 09 paź 2005, 13:06
przypominam tylko ze roznica miedzy cxv70 a cx65 polega na :
a) biednej i wolnej javie 3d
b) zbednym PHONE PILOT-cie

^^

zamocni.pl - coming really soooooooooooon...