Użytkownik
Ranga
Stały bywalec
Posty
264
Rejestracja
14 lip 2005, 20:43
Lokalizacja
Szczecin
Proponuje poszukac regulamin gwarancji, jezeli nic w nim nie ma o wyjatkowych sytlacjach, to poszedlbym sie kuciczgreev pisze:wiem ze roboczych, i tyle tez dokladnie minelo (14 dni roboczych)
chodzilo mi o to czy w wyjatkowych sytuacjach maja prawo ten czas przedluzyc (oczekujac na czesci itp) czy mam tam isc i sie z nimi klocic?!
No to winika z tego ze kolega powinien domagac sie swego. Zycze powodzeniaTankian pisze:PUNKT 2 karty gwarancyjnej mojego sx-a
'Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancyjnym beda usuwane bezplatnie w terminie do 14 dni roboczych o ile produkt zostanie dostarczony do autoryzowanego punktu serwisowego'
i nie ma nic wiecej odnosnie czau trwania naprawy,