Witam,
na wstępie chciałbym się przywitać ponieważ jest to mój pierwszy post. Stronę znam od dawna, ale dopiero dzisiaj postanowiłem się zarejestrować. Skłoniło mnie do tego traktowania klienta przez serwis Regenersis oraz Nokia Poland.
Moja sprawa wygląda następująco.
Oddałem moją mało używaną Nokie N8 (stan obudowy bdb, life timer 27h ) do naprawy gwarancyjnej na początku marca w punkcie T-Mobile (nr IMEI na fakturze z T-Mobile)
Usterka była taka że telefon restartował się czasami przy wykonywaniu zdjęć w trybie makro, pęknięta zaślepka HDMI oraz ekran dotykowy wydawał się mniej precyzyjny (gorzej działał na dotyk) Oprócz tego wszystkie funkcje działały normalnie, bateria "trzymała" normalnie.
Po tygodniu zgłosiłem się po odbiór w punkcie T-Mobile i zamiast mojej Noki N8 z serwisu przysłali całkiem inny telefon (też N8) ale w bardzo zniszczonej obudowie z folią na wyświetlaczu (na mojej n8 nie było foli), obudowa brandowana na orange (logo orange - telefon kupiony w erze) oraz nie włączający się.
Jedyna wspólna cecha to był nr IMEI - z mojego telefonu została górna plastikowa część telefonu gdzie pod zaślepką portu HDMI znajduje się naklejka z nr IMEI.
Serwis oczywiście anulował gwarancje i zamieścił zdjęcia na swojej stronie internetowej.
Telefonu nie odebrałem z punktu bo to nie mój.
Opisałem całą sytuację (nie mój telefon, faktura z IMEI z ery a telefon z orange że mój tel był w stanie bdb itp) i wysłałem pismo do Nokia Care które zostało przekierowane do Nokia Poland.
Dostałem info od Nokia Poland żeby telefon odesłać 2 raz do serwisu.
Po kilku dniach dostałem następującą odpowiedź:
"Autoryzowanym Centrum Serwisowym Nokia Care „Regenersis” w Warszawie wynika, że w/w telefon jest zgodnie z numerem imei i kodem produktu z sieci T-mobile, ale obudowa jest z Orange. Ślady cieczy wskazują, że płyta i wszystkie elementy obudowy (na których też jest ślad) pochodzą z tego telefonu. Obudowy nie zostały zamienione w Centrum Serwisowym, w takim stanie otyrzymano aparat. Brakuje jednej naklejki IMEI. Telefon ma zwarcie, nie da się sprawdzić numeru IMEI płyty. Reasumując wszystko, nie ma w tym winy czy żadnej pomyłki powyższego Centrum Serwisowego."
Odpisałem ponownie że to nie mój telefon i że czuję się oszukany, teraz nokia care milczy, nie odpisują.
Dodam że telefon nie był kupiony na allegro, nie był grzebany ani rozkręcany oraz nie był nigdy naprawiany.
Proszę o poradę, co zrobić w tej sprawie? Bo już nie wytrzymuje nerwowo...
na wstępie chciałbym się przywitać ponieważ jest to mój pierwszy post. Stronę znam od dawna, ale dopiero dzisiaj postanowiłem się zarejestrować. Skłoniło mnie do tego traktowania klienta przez serwis Regenersis oraz Nokia Poland.
Moja sprawa wygląda następująco.
Oddałem moją mało używaną Nokie N8 (stan obudowy bdb, life timer 27h ) do naprawy gwarancyjnej na początku marca w punkcie T-Mobile (nr IMEI na fakturze z T-Mobile)
Usterka była taka że telefon restartował się czasami przy wykonywaniu zdjęć w trybie makro, pęknięta zaślepka HDMI oraz ekran dotykowy wydawał się mniej precyzyjny (gorzej działał na dotyk) Oprócz tego wszystkie funkcje działały normalnie, bateria "trzymała" normalnie.
Po tygodniu zgłosiłem się po odbiór w punkcie T-Mobile i zamiast mojej Noki N8 z serwisu przysłali całkiem inny telefon (też N8) ale w bardzo zniszczonej obudowie z folią na wyświetlaczu (na mojej n8 nie było foli), obudowa brandowana na orange (logo orange - telefon kupiony w erze) oraz nie włączający się.
Jedyna wspólna cecha to był nr IMEI - z mojego telefonu została górna plastikowa część telefonu gdzie pod zaślepką portu HDMI znajduje się naklejka z nr IMEI.
Serwis oczywiście anulował gwarancje i zamieścił zdjęcia na swojej stronie internetowej.
Telefonu nie odebrałem z punktu bo to nie mój.
Opisałem całą sytuację (nie mój telefon, faktura z IMEI z ery a telefon z orange że mój tel był w stanie bdb itp) i wysłałem pismo do Nokia Care które zostało przekierowane do Nokia Poland.
Dostałem info od Nokia Poland żeby telefon odesłać 2 raz do serwisu.
Po kilku dniach dostałem następującą odpowiedź:
"Autoryzowanym Centrum Serwisowym Nokia Care „Regenersis” w Warszawie wynika, że w/w telefon jest zgodnie z numerem imei i kodem produktu z sieci T-mobile, ale obudowa jest z Orange. Ślady cieczy wskazują, że płyta i wszystkie elementy obudowy (na których też jest ślad) pochodzą z tego telefonu. Obudowy nie zostały zamienione w Centrum Serwisowym, w takim stanie otyrzymano aparat. Brakuje jednej naklejki IMEI. Telefon ma zwarcie, nie da się sprawdzić numeru IMEI płyty. Reasumując wszystko, nie ma w tym winy czy żadnej pomyłki powyższego Centrum Serwisowego."
Odpisałem ponownie że to nie mój telefon i że czuję się oszukany, teraz nokia care milczy, nie odpisują.
Dodam że telefon nie był kupiony na allegro, nie był grzebany ani rozkręcany oraz nie był nigdy naprawiany.
Proszę o poradę, co zrobić w tej sprawie? Bo już nie wytrzymuje nerwowo...