• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Nokia, w tym serii Lumia oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Nokia, w tym serii Lumia oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #606331  autor: krulik661
 07 sty 2013, 19:27
Cześć, mam nokie ashe 203. Szukałem na internecie systemu do tego telefonu i pisało, że system to nokia OS/symbian . Nie znam się za bardzo na tym, postanowiłem poszukać aplikacji pod ten model no i znalazłem, lecz wszystkie albo nie działały (owszem, włączyły się ale latarka nie chciała się włączyć) albo telefon nie obsługiwał formatu. Nie wiem czy szukałem pod złym systemem, dlatego prosiłbym o podesłanie linku do latarki pod telefon Nokia Asha 203, byłbym wdzięczny.

Poza tym - drugie pytanie. Czy pobieranie różnych gier/aplikacji (w tym przypadku latarka), motywów może jakoś wpłynąć na szybkość telefonu? Bo jak pobrałem kilka motywów czy gier telefon zacinał się troszeczkę. I czy jest na to jakiś sposób? No i czy pobieranie takich rzeczy może wpłynąć stale na prędkość chodzenia telefonu, nawet jeśli je usunę? Bo nie wiem czy to nie zepsuje telefonu (pobieranie aplikacji).

//I jeszcze jedno. Czy korzystanie z Facebooka, otwierania zdjęć, które są wsadzane na FB jest darmowe czy zabiera kasę? (mam abonament, nowy telefon) Bo otwierając sklep z aplikacjami, przeglądarke nokia i zwykłą przeglądarkę wyświetlało mi się, że mogą zostać pobierane opłaty zaś przy facebooku nic takiego nie pisało. No i po opuszczeniu facebooka nadal mam u góry ikonke E (internet) i nie chce się wyłączyć, raz po raz wyłączy się po kilku minutach, a nie kiedy musze wyłączyć telefon.

#606351  autor: best
 07 sty 2013, 20:14
Nie wiem co miałoby robić w tym telefonie jako latarka, skoro nie ma lampy błyskowej.
Jeżeli nie masz wykupionego pakietu internetowego, to płacisz za każde połączenie z internetem (z fc też).