• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Nokia, w tym serii Lumia oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Nokia, w tym serii Lumia oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #512715  autor: niemato
 01 lis 2011, 20:20
Witam.
Mam pytanko dotyczące gwarancji.Posiadam telefon nokia który dostałem przedłużając umowę z siecią play. Mam do niego podbitą, podpisaną kartą gwarancyjną wraz z paragonem. Czy na naprawę gwarancyjną muszę go oddać do salonu Play'a i oni się tym zajmą czy mogę go też dostarczyć do punktu serwisowego Nokia Care??

 #512724  autor: delightmars
 01 lis 2011, 20:39
Można do Nokia Care jak również do salonu Play, ale w Nokia Care powinni Ci szybciej naprawić.

____________________________________________________________________________________

Jeśli pomogłem kliknij"pomógł" :mrgreen:

 #512728  autor: niemato
 01 lis 2011, 20:51
właśnie mam zamiar do Nokia Care ale nie byłem pewien.mi też wydaje się że tam bedzie szybciej no i może lepiej :)

 #512730  autor: delightmars
 01 lis 2011, 20:55
Raczej nie bo chyba i Play i Nokia Care wysłali by do najbliższego punktu serwisowego, no chyba że Play odsyła do Warszawy i potem z tamtąd do najblizszego.
Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 21:00 przez delightmars, łącznie zmieniany 1 raz.

 #512732  autor: gaskabalbinka
 01 lis 2011, 20:56
zdecydowanie do nokia care.

ja swoja oddawałem ostatnio to następnego dnia rano mogłem już odebrać, a wymieniali mi połowę bebechów ;]

 #512733  autor: delightmars
 01 lis 2011, 20:58
@gaskabalbinka widzę że jesteś z BDG, gdzie są w tym mieście punkty Nokia Care ???

 #517516  autor: hhunter22
 23 lis 2011, 17:13
ja bym oddał do salonu, a przede wszystkim pamiętaj że zanim podpiszesz pismo reklamacyjne doczytaj czy jest w nim zawarta treść w powodzie reklamacji:
NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ.

Jak Ci wpiszą naprawa gwarancyjna możesz zapomnieć o prawie ustawowym, ja się tak dałem zrobić, dopiero rzecznik praw konsumenta powiedział mi co to reklamacja poprzez naprawę gwarancyjną, a co innego niezgodność z umową. To drugie pozwala na więcej, a tak będziesz na łasce serwisu nokii. Po 48dniach raczyli łaskawie mi odpisać że mogą mi wymienić tel na inny nowy tyle że duzo gorsze 3 modele zaproponowali, a jak nie odpowiem im w ciągu 14 dni przyślą co chcą. dlatego przestrzegam wszystkich o naprawach serwisowych bez udziału salonu/sklepu. Już dawno mógłbym odstąpić od umowy zakupu i olać Play :-(

 #517534  autor: Xy
 23 lis 2011, 18:14
Przygotuj się, że z naprawy gwarancyjnej telefon wróci z adnotacją "telefon zalany cieczą" lub coś podobnego ;-) Nokia już z tego słynie ;-)

Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71

 #517549  autor: kerim36
 23 lis 2011, 18:49
hhunter22 pisze: Po 48dniach raczyli łaskawie mi odpisać że mogą mi wymienić tel na inny nowy tyle że duzo gorsze 3 modele zaproponowali, a jak nie odpowiem im w ciągu 14 dni przyślą co chcą.
Mialem kiedys podobna sytuacje z reklamacja nokii 6810.
Stwierdzili, ze naprawa nieoplacalna i ze wymienia mi telefon - 6810 nie bylo juz wtedy produkowane, wiec dostalem propozycje innych: Nokia 3109 Classic, Nokia 3110 Classic lub Nokia 6300
Byly to zwykle niskobudzetowe nokie, wiec stanowczo postawilem sprawe, ze oczekuje telefonu o co najmniej tej samej specyfikacji, jak oddany telefon, czyli co najmniej:
- klawiatura QWERTY
- komponowanie, wysyłanie i odbieranie poczty e-mail
- komponowanie, wysyłanie i odbieranie wiadomości MMS
- komunikacja Bluetooth
- technologia Edge


Otrzymalem nowa liste propozycji, a w niej nokie e61i.

Co prawda wszystko trwalo od 24.XI.2008 (wtedy telefon trafil do serwisu) do lutego lub marca 2009 roku, ale nokia e61i dziala do tej pory

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl