• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Nokia, w tym serii Lumia oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Nokia, w tym serii Lumia oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

#35689  autor: Ish
 18 gru 2005, 15:04
Programem Nokia Data Suite - robiac np. kopie zapasowa. Oxygenem rowniez mozesz sciagnac wszystkie dane z telefonu :wink:

#35690  autor: hdominik
 18 gru 2005, 15:09
tylko jak mam to zrobic?
ja jestem całkiem zielony w tych sprawach jezeli mozesz to napisz mi krok po kroku co i jak mam robic.

pozdrawiam
Dominik

#35692  autor: Ish
 18 gru 2005, 15:47
Jezeli uzywasz Nokia Data Suite, to musisz wybrac: "kopia zapasowa" - nastepnie wybierasz jak ma byc wykonana kopia ( telefon -> komputer, czy komputer -> telefon ). Jak juz wybierzesz, kolejnym krokiem jest zakres wykonania kopi. Zaznaczasz wtedy ze chcesz pelna opcje ( kontakty, ustawienia, smsy, pliki uzytkownia etc. ) Program zapisuje wszystkie te rzeczy w domyslnym katalogu "kopia zapasowa" w moich dokumentach. That's all :wink:

#50467  autor: Marcin
 01 lut 2006, 13:36
A co mam zrobić jeżeli program nie wykrywa mojej noki.Lącze sie przez IR z kompem,wyświetla mi sie na komputerze,że polączenie zostalo ustalone,ale nie moge polączyć się z telefonem.Lącze się po przez nokia content copier, wciskam dalej,prześlij zawartość z telefonu na komputer i ...nic :x

#53930  autor: togom
 14 lut 2006, 19:31
Marcin pisze:A co mam zrobić jeżeli program nie wykrywa mojej noki.Lącze sie przez IR z kompem,wyświetla mi sie na komputerze,że polączenie zostalo ustalone,ale nie moge polączyć się z telefonem.Lącze się po przez nokia content copier, wciskam dalej,prześlij zawartość z telefonu na komputer i ...nic :x