• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Nokia, w tym serii Lumia oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Nokia, w tym serii Lumia oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #662052  autor: gretelka
 15 wrz 2013, 21:39
Oddałam telefon do serwisu (pewnego dnia się wyłączył i nie chciał się włączyć), wymienili mi płytę główną i głośnik, miałam telefon w domu 2 dni i zauważyłam, że bardzo gubi sieć komórkową, a połączenie z domową siecią wifi albo jest niemożliwe (pokazuje brak sieci), albo łączy i po chwili rozłącza. Miałam w tamtym czasie wymieniany router przez firmę do internetu, jednak laptop i komórka męża nadal bez problemu działały, więc oddałam jeszcze raz telefon na gwarancję, gdzie wymieniono mi antenę. Niestety brak sieci i problem z wifi nie zniknął, co mogę zrobić, żeby to naprawić?
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2013, 00:05 przez gretelka, łącznie zmieniany 1 raz.

 #662333  autor: dario321
 17 wrz 2013, 10:38
naprawiac do skutku lub wymienic telefon,niezgodnosc z umową-rekojmia u sprzedawcy.po porade kieruje do rzecznika konsumentow wlasciwego dla Twojego miejsca zamieszkania.