DAJ CYNK

PKO BP wydał pilny komunikat. Dotyczy wszystkich klientów

Dominik Krawczyk

Wydarzenia

PKO BP wydał pilny komunikat. Zaczyna się 25 maja

W dniach 25 i 26 maja, z uwagi na trwające prace techniczne, wystąpią przerwy w dostępności usług PKO BP – informuje instytucja. 

Przerw technicznych chyba nikt nie lubi, ale do utrzymania i rozwoju infrastruktury są niezbędne. Banki starają się więc wybierać terminy możliwie najmniej uciążliwe. Co jednak zrozumiałe, nie da się zadowolić wszystkich.

Jak informuje PKO Bank Polski, w najbliższych dniach, konkretniej 25 i 26 maja, takich właśnie przerw należy się spodziewać. 

Pierwszą zaplanowano na sobotę 25.05 w godzinach 00:00 - 01:00. Niedostępne będą wówczas serwis internetowy iPKO, iPKO biznes, i funkcja otwartej bankowości oraz płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”. Drugą, większą – na niedzielę.

W niedzielę 26.05 w godzinach 00:00 – 06:00 nie będzie działać aplikacja IKO, iPKO biznes mobile w tym płatności zbliżeniowe telefonem oraz kodem BLIK.

Dobra wiadomość jest taka, że w czasie przerw zadziałają karty, a nawet płatności internetowe z autoryzacją 3D-Secure 2. Trzeba tylko pamiętać, by w razie czego mieć przy sobie tę kartę, a nie smartfon czy zegarek.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Telepolis.pl

Źródło tekstu: PKO BP, oprac. własne