DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1013482  autor: TeleCypisek
 12 wrz 2018, 23:31
Dzisiaj nagle i bez żadnego działania z mojej strony, na swojego smartfona dostałem wiadomość następującej treści:
"Blokada PRENUMERATY została wyłączona".
Co najdziwniejsze, ta wiadomość przyszła do mnie nie z Virgin Mobile (którego mam SIM-kartę), tylko od operatora PLAY!
Nie bardzo wiem co o tym myśleć; czy to jakiś błąd systemu, czy ktoś coś kombinuje przy moim koncie?
W aplikacji mobilnej pozycja ""Blokada SMS Premium przychodzących (Prenumerata)" wyświetla mi się jako wyłączona (jest na szaro), a próby jej włączenia są bezskuteczne.
Czy ktoś wie co tu się dzieje i o co tu może chodzić?
 #1013499  autor: Karlos20
 13 wrz 2018, 07:29
Grzebią coś na platformie billingowej, Virgin ma swoją i chce przełączyć jak najwięcej numerów z taryfy "ChceWszystko". Ale mogą zdarzyć się problemy.
Dzwoń do CMOKa za darmo i wyjaśnij sprawę.

Zyskaj miesiąc za 1 zł w PLAY NEXT! Zajrzyj do dedykowanego tematu lub napisz na PW!
 #1014418  autor: rudymax
 15 wrz 2018, 23:22
Dzisiaj nagle i bez żadnego działania z mojej strony, na swojego smartfona dostałem wiadomość następującej treści:
"Blokada PRENUMERATY została wyłączona".
Co najdziwniejsze, ta wiadomość przyszła do mnie nie z Virgin Mobile (którego mam SIM-kartę), tylko od operatora PLAY!
Na jeden z numerów VM otrzymałem identyczną wiadomość od Play.