Telekomunikacja jak na dłoni






[Virgin] Samoczynne wyłączenie się blokady prenumeraty

Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin działu
Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Wiadomość
Autor

[Virgin] Samoczynne wyłączenie się blokady prenumeraty

Postprzez TeleCypisek » 12 wrz 2018, o 23:31

Dzisiaj nagle i bez żadnego działania z mojej strony, na swojego smartfona dostałem wiadomość następującej treści:
"Blokada PRENUMERATY została wyłączona".
Co najdziwniejsze, ta wiadomość przyszła do mnie nie z Virgin Mobile (którego mam SIM-kartę), tylko od operatora PLAY!
Nie bardzo wiem co o tym myśleć; czy to jakiś błąd systemu, czy ktoś coś kombinuje przy moim koncie?
W aplikacji mobilnej pozycja ""Blokada SMS Premium przychodzących (Prenumerata)" wyświetla mi się jako wyłączona (jest na szaro), a próby jej włączenia są bezskuteczne.
Czy ktoś wie co tu się dzieje i o co tu może chodzić?
TeleCypisek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 31 sie 2018, o 14:48

Re: [Virgin] Samoczynne wyłączenie się blokady prenumeraty

Postprzez Karlos20 » 13 wrz 2018, o 07:29

Grzebią coś na platformie billingowej, Virgin ma swoją i chce przełączyć jak najwięcej numerów z taryfy "ChceWszystko". Ale mogą zdarzyć się problemy.
Dzwoń do CMOKa za darmo i wyjaśnij sprawę.
Zyskaj miesiąc za 1 zł w PLAY NEXT! Zajrzyj do dedykowanego tematu lub napisz na PW!
Karlos20
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 8183
Dołączył(a): 12 mar 2010, o 14:18
Lokalizacja: MALBORK
Pochwały: 127
Model telefonu: HUAWEI P20 PRO CLT-L29
Sieć: PLAY - ABONAMENT Smartfon, Internet Domowy T-Mobile

Re: [Virgin] Samoczynne wyłączenie się blokady prenumeraty

Postprzez TeleCypisek » 13 wrz 2018, o 10:53

Chyba faktycznie coś grzebią, bo rano okazało się, że blokada prenumeraty już jest włączona z powrotem (tym razem bez otrzymania żadnego SMS-a), ale za to z numeru 8003 dostałem wiadomość, że "Blokada maksymalnej ceny została wyłączona".
TeleCypisek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 31 sie 2018, o 14:48

Re: [Virgin] Samoczynne wyłączenie się blokady prenumeraty

Postprzez rudymax » 15 wrz 2018, o 23:22

Dzisiaj nagle i bez żadnego działania z mojej strony, na swojego smartfona dostałem wiadomość następującej treści:
"Blokada PRENUMERATY została wyłączona".
Co najdziwniejsze, ta wiadomość przyszła do mnie nie z Virgin Mobile (którego mam SIM-kartę), tylko od operatora PLAY!

Na jeden z numerów VM otrzymałem identyczną wiadomość od Play.
rudymax
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
 
Posty: 520
Dołączył(a): 8 cze 2016, o 13:05


Powrót do Sieci komórkowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości