DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1105387  autor: TomLee
 22 paź 2020, 15:43
Definiujesz doładowanie cykliczne telefonu przez stronę swojego konta bankowego. Tak jak przykładowo zlecenie stałe na płatność np. czynszu za mieszkanie.
 #1105489  autor: KC-KARLOS
 24 paź 2020, 00:37
Uważałbym na ten sposób przedłużenia GB pod saldem *107# lub *108#. Pewny sposób to dostępne do 31/10/2020 stare paczki cykliczne (0,6/0,7GB za 5 zł, 2/3GB za 9 zł lub 6/7GB za 20 zł), albo w taryfie FORMUŁA PLAY NA KARTĘ - Formuła SMS, 3w1, 4w1 i Unlimited. W taryfie PLAY na Kartę Lubię To! wystarczy doładować konto za 50 zł, aby wszystkie GB przedłużyć na 100 dni + dostajemy 1,5GB ekstra, lub za 100 zł, na 150 dni +3,5GB bonusu.
O sposobie przedłużenia GB, pisałem też w tym wątku > viewtopic.php?f=22&t=86594&start=630

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1105668  autor: Konoko
 27 paź 2020, 01:02
@esiu2111 wg mnie już to nie działa,ktoś to popsuł (Play lub PayU). Przeczytaj mój post z poprzedniej strony. Po zmianie daty ważności karty czyli de facto przypięcie nowej karty na doladowania.payu.pl bonus przestał przychodzić a kilka razy (miałem kilka numerów ) w miesiącu przez dwa miesiące do BOK Play i proszenie żeby to naprawili kończyło się tylko ręcznym dodaniem 500MB i zapewnieniem ,że następnym razem będzie dobrze (w najlepszym przypadku) lub niepotrzebnymi nerwami bo przemądrzały konsultant nie czuł tego problemu,że w tej promocji chodzi o bonus a nie możliwość doładowania karty prepaid.

Z tego co pamiętam to po wpisaniu nr tel. i kwoty doł. na doladowania.play.pl wyskakiwało okienko z wyborem czy zalogować się przez Facebooka czy przez PayU. Po wyborze na PayU przekierowywało na stronę gdzie wpisywało się dane karty, czy doładowanie cykliczne, email, przypomnienia itp a po akceptacji następowało doładowanie , bonus i emaile kiedy będzie następne doładowanie i link do rezygnacji z cykliczności. Teraz tego okienka(sprzężenia między Play a PayU) nie ma i jest przekierowanie na jednorazowe doładowanie. Oddzielne zalogowanie się i ustawienie cykliczności na doladowania.payu.pl też bonusu nie daje (Bonus przyznawało Play)
Masz cierpliwość i chęć by przekonać kogoś z działu technicznego aby sprawdził co popsuli i naprawili to; bo promocja powinna działać chyba że Play po cichu ucina możliwość skorzystania z niej nowym klientom i tym co skończyła się ważność karty.