DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 194 z 195
  • 1
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
 #1071028  autor: pakierhakierxd
 04 maja 2019, 17:54
Mam mobilny na kartę rożnych operatorów antena przy oknie :) + na kablu Orange adsl do 20 mb ;_) i tylko taki sposób na działanie netu ok :) Play do 60 T-Mobile do 50 Orange do 50 Plus do 30

Pozdrawiam :)
 #1071031  autor: R.Mandano
 04 maja 2019, 18:01
pakierhakierxd pisze:
04 maja 2019, 17:54
Mam mobilny na kartę rożnych operatorów antena przy oknie :) + na kablu Orange adsl do 20 mb
Niemożliwe, aby w miejscu gdzie geniusze z Orange dociągnęli miedziany kabel - nie było przyzwoitego zasięgu GSM.
Stąd moja dociekliwość w badaniu rozwoju geniuszu u techników Orange`a ...
:D
 #1071110  autor: reboot
 05 maja 2019, 16:14
Gdzie znaleźć listę lokalizacji punktów Virgin? Mapa na ich stronie się nie wyświetla. Zadałem pytanie na profilu FB, nikt mi nie odpisał przez tydzień...

WKS
 #1071269  autor: ign123
 07 maja 2019, 19:14
Wczoraj zauważyłem, że w panelu zarządzania kontem przez www zniknęła widoczna jeszcze pod koniec kwietnia informacja
Pozostało do wykorzystania
pakiet #FREEMIUM ważny do xx lutego 2019 00:00
i pakietów za #PÓŁDARMO
#FREEMIUM został "odwieszony" (bez mojego zgłoszenia), pakiety za #PÓŁDARMO nie są już dostępne.
 #1071937  autor: ign123
 16 maja 2019, 22:13
Kolejna ciekawostka: Internet (mam jeszcze kilka GB z tego 10GB+1GB z rekompensaty za awarię, przedłużone pakietem za pół darmo 1GB/2zł) działa jakby z lejkiem, z prędkością do ok. 1,5Mbps (niezależnie od włączenia/wyłączenia agregacji, wybranej częstotliwości, technologii LTE czy 3G). Upload wygląda normalnie jak na tutejsze warunki, czyli dochodzi do ok. 10Mbps. Dzieje się tak chyba od wczoraj. Do 14.02 miałem ważny #Freemium, przedwczoraj był 14-ty... Ktoś też ma takie problemy z netem? Chyba, że to Play coś przekombinował z nadajnikiem.

Mam na koncie parę zł, jutro odpalę albo 300MB za 4zł albo Mini3 - może to zdejmie "lejek". Czy te pakiety przedłużą mi ważność pakietu danych do końca ważności pakietu odpowiednio 300MB/4zł lub Mini3?
 #1071938  autor: jarekt
 16 maja 2019, 22:25
ign123 pisze:
16 maja 2019, 22:13
Dzieje się tak chyba od wczoraj.
Od przedwczoraj. 0,5Mbit/0,2Mbit po dłuższym obciążeniu (kilkanaście sekund), bo na początku jest trochę szybciej.
Ale na noc to ograniczenie wyłączają.

Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1071941  autor: ign123
 16 maja 2019, 23:13
Dzięki za info. Czyli nowym pakietem tego "lejka" nie zdejmę. A wiesz może dlaczego tak się dzieje? Mają awarię, czy to jakaś nowa polityka?
 #1071944  autor: jarekt
 16 maja 2019, 23:35
Nie analizowałem tego dokładniej ale jak do soboty się nie poprawi to się temu bliżej przyjrzę (mam kilka hipotez).
Co do ominięcia tego to też się na razie nie wypowiadam. Może się da, może nie :) o ile to nie awaria oczywiście (podejrzewam jednak co innego).

Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1071997  autor: macqmacq
 17 maja 2019, 19:26
Ja w środę chciałem skorzystać z tego ich neta i kicha!!! ŻAŁOŚĆ na całej linii!... Dobrze, że to tylko na rezerwowym starterze, bo po takim zasięgu, to ten numer zostanie i tak przeniesiony... :twisted:
 #1072018  autor: jacabad
 18 maja 2019, 09:03
To co sie ostatnio wyprawia w sprawach technicznych w Virgin Mobile przechodzi wszystko , co chwile jakieś problemy teraz znowu internet siadł od 3 dni nie można normalnie korzystać , trzeba przenieść numery nie ma wyjścia i siły by się użerać co chwile z ich problemami. Najlepsze jest to że udają jakby nie było problemu , wszyscy myślą o 5G a nawet LTE nie mogą dobrze opanować masakra jakaś .
 #1072037  autor: jarekt
 18 maja 2019, 11:58
Virgin Mobile Polska pisze: Dzień dobry, mamy małą usterkę związaną z funkcjonowaniem Internetu. Przepraszamy za niedogodności i prosimy o odrobinę cierpliwości.
Pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem tego problemu. Nie jesteśmy w stanie dokładnie tego okreslić.
Virgin z T-Mobile walczą ze sobą, bo chcą po prostu zdobyć Laur Mistrza Awarii 2019.

---edit---
Wygląda to jak awaria ale raczej jest to... celowe działanie Virgin.
Bo od godziny 23:00 "blokada" neta nagle zostaje zdjęta i net zaczyna hulać z pełną prędkością, ale następnego dnia o godzinie 7:00 znowu blokada na prędkość jest zakładana.

A takie coś to trzeba zaprogramować. Samo się takie coś nie zrobi :).


---edit2---
Virgin na FB zaczyna kasować posty o tej "awarii", np. te 2:
Obrazek


---edit3---
Zaczyna się robić coraz ciekawiej:
Obrazek

Naliczyłem już kilkadziesiąt skasowanych postów. Ten powyższy pewnie też zaraz pójdzie do piachu. Trochę jestem w szoku.

I jeszcze to:
Wczoraj dzwonilam do cmok i dopiero wyjasnili,ze maja problemy z antena.
...bo antena się o 23:00 obraca w stronę księżyca, a o 7:00 w stronę słońca hahaha. Tylko kto zaprogramował to obracanie? Bo ktoś przecież musiał...

Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
  • Strona 194 z 195
  • 1
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 1
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195