Dzień dobry wszystkim, nie mogę dodzwonić się na infolinię Playa z numeru w Play na kartę. Kiedy dzwonię, jest cisza i po paru minutach mnie rozłącza, automat też się nie odzywa.
Mam iPhone-a 13 Pro, przełożyłem kartę też do drugiego telefonu Samsung Galaxy S21 5G, problem trwa. Infolinia odzywa się w obu telefonach tylko w nocy pomiędzy północą i siódmą rano, kiedy obsługa klienta jest nieczynna. Mam też karty u innych operatorów, z nich infolinia Playa mi działa. Działają też inne połączenia z karty Playa i na nią, także w HDVoice i EVS. Środki na koncie mam.
Może jest ważne, że mam numer zarejestrowany na paszport, bo jestem z zagranicy, ale mieszkam w Polsce. Na początku roku byłem w punkcie Playa z nowym paszportem, powiedzieli, że zmienili dane, a dopiero teraz się okazało, że nie. Poprzedni paszport był ważny do końca marca. Na chwilę obecną mam u numeru rejestrację na paszport i numer PESEL jako obywatel UE, zameldowany w Polsce.
Byłem dwa dni temu znowu w salonie Playa, zeskanowali mi paszport i wysłali zgłoszenie do zmiany danych osobowych.
Macie pomysł, o co chodzi i czy nieważny dowód tożsamości może mieć na to wpływ? Kiedyś miałem dziwne jazdy z Play24, kiedy wprowadzali ważność dokumentu jako parametr, stąd moje podejrzenie.