Też mam 5 numerów (limit na użytkownika).
- kontakt w porządku, są pomocni. Czasami trzeba kilka razy podzwonić, pocisnąć żeby pospieszyli. Mi wadliwą kartę SIM wymieniali 2 tygodnie, kol. TomLee jest szczęściarzem.
Jedyną awarię której nie umieli usunąc to ginąca kasa z doładowań plusowych (tylko ich a2m ze strony działają). Ten problem wystąpił tylko na jednym numerze, ale nie umieli go rozwiązać.
- głównym atutem są niskie ceny.. czasami szybkości transferu spadają, ja używam tego a2m jako główne łącze w domu około 15GB/msc schodzi, czyli końcówka już na lejku. Wcześniej używałem T-M, był dużo szybszy na tym samym sprzęcie, ale ceny wysokie i kasa znikała z konta.
W a2mobile nic mi nie zginęło, raz tylko nie włączyli pakietu, za który pobrali pieniądze. Po dwóch dniach od zgłoszenia pakiet się pojawił.
- zasięg jest plusa + aero2, sprawdź czy nie masz masztu koło siebie
- telefon czy modem trochę dłużej rejestruje kartę (roaming).
- trzeba przetestować. Każdy ma inne wymagania/oczekiwania - to że TomLee lub ja jesteśmy zadowoleni, nie oznacza że wszystkim ta sieć spasuje. Zauważyłem, że czasami gubi mi zasięg - ale to może być związane ze sprzętem. Kilka miesięcy temu przestały działać MMS na kilka dni, problem na dwóch telefonach jednocześnie, czyli raczej coś ze siecią.
Podsumowując: jest jak w dyskoncie: dobrze bo tanio. Jeżeli coś nie jest dobrze...to przynajmniej masz tanio.
Polecam tak na 50%.
Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów