Witam.
Ostatnio na telefonie pojawił się po prawej stronie dead pixel, ale z powodu tego, że to nie przeszkadzało olałem sprawę. Po miesiącu od tego zdarzenia pojawił się pasek na ekranie, który przebiega przez całą długość telefonu w pionie, który jest strasznie irytujący. Postanowiłem, że telefon wyślę do serwisu, bo jest na gwarancji, ale gdy skontaktowałem się z jednym z konsultantów napisał mi on, że nie przyjmą telefonu, ponieważ nie posiadam oryginalnej faktury tylko kopię oryginalnej faktury przez co nie chcą mi go przyjąć. Oryginał faktury nie będę mógł odebrać od pierwszego właściciela, ponieważ telefon brał na firmę i musi to zostać u niego. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Ostatnio na telefonie pojawił się po prawej stronie dead pixel, ale z powodu tego, że to nie przeszkadzało olałem sprawę. Po miesiącu od tego zdarzenia pojawił się pasek na ekranie, który przebiega przez całą długość telefonu w pionie, który jest strasznie irytujący. Postanowiłem, że telefon wyślę do serwisu, bo jest na gwarancji, ale gdy skontaktowałem się z jednym z konsultantów napisał mi on, że nie przyjmą telefonu, ponieważ nie posiadam oryginalnej faktury tylko kopię oryginalnej faktury przez co nie chcą mi go przyjąć. Oryginał faktury nie będę mógł odebrać od pierwszego właściciela, ponieważ telefon brał na firmę i musi to zostać u niego. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?