Co racja to racja komunikują się tylko elektronicznie ale od pewnego czasu zauważyłem znaczną poprawę czasu reakcji technicznych na zgłoszenia(2dni to u mnie ostatnio standard). Co do możliwości reakcji konsuli na problemy toowszem mają stopnie wtajemniczenia ale w większości to lenie, którzy wszystko tłumaczą "niedasizmem" bez chęci choćby zrobienia zgł.technicznego, że o propozycji złożeniaa reklamacji nie wspomnę. Wszystko tłumaczą stwierdzeniem-"tak ma być, jest wszystko OK i już".
Pamietaj aby "poprosić" po wszystkim o stosowną rekompensatę za problemy oraz o zwrot opłat za usługę, która nie działa prawidłowo.
Pamietaj aby "poprosić" po wszystkim o stosowną rekompensatę za problemy oraz o zwrot opłat za usługę, która nie działa prawidłowo.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.