DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.
 #758471  autor: Jakub
 26 paź 2014, 12:49
Hej!

Mam problem otóż posiadam internet domowy w t-mobile. Niestety, wieczorami (od ok. 20) prędkość strasznie spada i nie da się go kompletnie używać. Czy mogę coś zrobić?

692 XXX XXX: T-Mobile -> Play
729 XXX XXX: LycaMobile -> Virgin Mobile (18.11.2015)

 #758484  autor: zygikuleczka
 26 paź 2014, 13:42
Hmmm. To usługa na linii TP, tak? Masz modem czy router? Opis wskazuje na duże obciążenie sieci i na to nie będziesz miał wspływu Ty. Jeśli jest to o czym pomyślałem możesz zgłosić do pionu sieci tę sprawę i może poprawią trochę pracę łącza...

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #758490  autor: Jakub
 26 paź 2014, 14:10
Niestety... Posiadam router, jednak on chyba nie ma znaczenia bo używałem go w Orange. A czy zgłoszenie techniczne może coś pomóc? Niestety, ale chyba tylko my w okolicy korzystamy z innego dostawcy internetu. :( Reszta korzysta z Orange i osiąga prawie maksymalne wyniki.

692 XXX XXX: T-Mobile -> Play
729 XXX XXX: LycaMobile -> Virgin Mobile (18.11.2015)

 #758494  autor: mn9
 26 paź 2014, 14:25
Jak możesz to wklej parametry linii ,ale to raczej wieczorne przeciążenia chyba że taka prędkość utrzymuje się przez cały dzień ;)

http://www.speedtest.net/android/2021729455.png

 #758500  autor: zygikuleczka
 26 paź 2014, 14:40
Jakub pisze:A czy zgłoszenie techniczne może coś pomóc?
Tak. Jeśli da się poprawić parametry linii to tak. Skoro masz router to może uda się w nim odczytać parametry. Jakby się udało to można sprawdzić i porównać z tymi książkowymi...

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #758501  autor: Jakub
 26 paź 2014, 14:41
Proszę:
Obrazek

692 XXX XXX: T-Mobile -> Play
729 XXX XXX: LycaMobile -> Virgin Mobile (18.11.2015)