DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #622420  autor: Duuda
 24 mar 2013, 14:45
Jestem nowy na forum i mam do Was pytanie. Mianowicie w netii mam internet + telefon ( umowa na czas nieokreślony) i chciałbym skorzystać z oferty netii dla nowych klientów. Kiedy dzwoniłem na infolinię pani powiedziała, że należy wypowiedzieć umowę i można tak zrobić jednak wiąże się to z utratą obecnego numeru telefonu. Jest może jakiś sposób aby tego uniknąć ? Oferta dla nowych jak wiadomo jest o wiele korzystniejsza: internet + telefon 69,90 w porównaniu do tego co proponują dla przedłużających umowę 99,90 -.- Śmiech na sali
Z góry dziękuję za ewentualną pomoc : )

 #622427  autor: zygikuleczka
 24 mar 2013, 15:10
Złóż rezygnację tak dla picu-zobaczysz ze znajdzie sie oferta dla Ciebie:) Numer zawsze można przenieść do innej sieci a potem wrócić do netii w razie czego.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #622429  autor: user_delete34
 24 mar 2013, 15:27
Żeby się nie okazało, że zrobią, jak mi Orange (nie miało chęci zatrzymania klienta, nie zaproponowali mi ŻADNEJ oferty) i straci numer.

 #622435  autor: zygikuleczka
 24 mar 2013, 16:04
Markadiusz pisze:i straci numer.
W razie czego rezygnacje można wycofać.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #622437  autor: Maniek99
 24 mar 2013, 16:13
@Duuda
Przede wszystkim nie dzwoń do nich, tylko pod ofertą masz formularz do zgłoszenia chęci przedłużenia. Jak oddzwonią powinno się dać załatwić to co mają nowi.

69,9zł za pakiet to cena z 30min rozmów na centrali z LLU.
Sprawdzałeś czy jesteś podpięty pod LLU?

 #622442  autor: Duuda
 24 mar 2013, 16:35
Oferta jest na 200 minut do wszystkich i internet max 20 mb. Do tego co to jakies LLU jest to nie doszedłem : ) Jeśli chodzi o to czyje kable są to zdaję się że TP. Skrzyneczka TP akurat stoi zaraz koło mojego płotu :D

 #622443  autor: Maniek99
 24 mar 2013, 16:36
@Duuda
No to najpierw zadzwoń i się dowiedz czy masz LLU czy BSA, czy Cu (zgaduję że BSA czyli najdroższą wersję).
I przeczytaj regulamin promocji, a nie tylko samą prezentację na WWW.

 #626769  autor: jahu
 13 kwie 2013, 16:43
pytanie do tych którzy ostatnio przedłużali - czy sa jakieś profity dla przedłużających? Czy ceny bardziej atrakcyjne niż w aktualnej „Na czasie WWW” dla "ulicy"? Konkretnie interesuje mnie przedłużenie współpracy z Netią - chodzi o łącze LLU.

Standardowo dla nowych dają - Szybki Internet Max 20 z Telefonem w taryfe Do wszystkich bez limitu 69,9+25 = 94,9 PLN (pierwszy miesiąc 27 PLN)- czy da się coś ugrać więcej?

 #626834  autor: Razio1
 13 kwie 2013, 21:59
Poproś o przełączenie do Działu Utrzymania Klienta. Na początku zaproponują taką samą ofertę jak dla nowych klientów (oczywiście cena zależna od technologii świadczenia usług). Jak postraszysz o rozwiązaniu umowy (przedstawisz info, że lokalny usługodawca [podaj nazwę] daje Tobie lepsze warunki itp) to spokojnie jeszcze wynegocjujesz więcej - ja tak zrobiłem w grudniu.

 #626969  autor: jahu
 14 kwie 2013, 13:55
Razio1 - jestes w stanie mi napisać tu lub priv ile się udało wynegocjować w ten sposób - interesuje mnie zwłaszcza jaki rodzaj usługi wybrany i czy to było na LLU ?

 #627345  autor: Razio1
 16 kwie 2013, 15:06
LLU Max 20 + Non Stop krajowy = 84.90zł, Netia Spot za 1zł, pierwsze 3 miesiące za 1zł (w formie korekty faktury).

 #627495  autor: paker
 17 kwie 2013, 09:58
Na netii ostatnio się zawiodłem. Przedłużyłem umowę przez telefon a oni mi włączyli coś czego nie chciałem. Wysłałem reklamację, zobaczymy co odpowiedzą.

_________________
http://www.visualmedia.pl

 #627500  autor: Sig
 17 kwie 2013, 10:21
paker pisze:Na netii ostatnio się zawiodłem. Przedłużyłem umowę przez telefon a oni mi włączyli coś czego nie chciałem. Wysłałem reklamację, zobaczymy co odpowiedzą.

_________________
http://www.visualmedia.pl
To akurat dla nich typowe. Ja co przedłużenie mam z nimi "jaja", ale zawsze reklamacja pomaga. Nie wiem kogo oni tam zatrudniają w tym BOK, chyba, że to celowa praktyka i liczenie, że albo klient nie zauważy, albo nie będzie mu się chciało poprawiać warunków umowy na takie z ustaleń rozmowy z konsultantem.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #627506  autor: Maniek99
 17 kwie 2013, 11:15
@paker
A co włączyli?

 #628440  autor: jahu
 22 kwie 2013, 15:03
Razio1 - Ty te warunki wynegocjowałeś w trakcie trwania „Na Maxa V WWW” ? kiedy normalnie to było po 85,9 dla nowych (czyli zamiast 1 (dla nowych) dostałeś 3 miesiące ze zniżką)?