wiec tak; nie musisz sam zanosic telefonu do nokia care.
mozesz zamowic kuriera na
www.dhl.com.pl (tylko ten wchodzi w gre) i w formularzu listu przewozowego musisz zaznaczyc (kurier tez o to pyta),ze koszt przesylki pokrywa odbiorca (
www.regenersis.pl tu znajdziesz dokladny adres)
nastepnie wchodzisz na;
http://regenersis.pl/SubWebS_14.aspx i sciagasz formularz zgloszenia usterek,musisz go sobie wydrukowac i wypelnic.
z tego co sie orientuje to wymiany sprzetu nalezy zadac od sprzedawcy jako niezgodnosc towaru z umowa,jesli telefon kupiles bezposrednio od nokia to w formularzu zaznacz; niezgodnosc towaru z umowa-tak,opisz usterki,spakuj wszystko i czekaj na kuriera.
jesli kupiles np; w media-markt to musisz samemu sporzadzic taki formularz z opisem usterek/wad i napisac w nim,ze zakupiony towar jest niezgodny z umowa (zaakcentuj,ze mimo 6ciu jak do tej pory napraw wady/usterki powracaja) i caly zestaw wraz z dowodem zakupu zanies do media markt.
nie mialem nigdy takiej sytuacji i raczej wiecej Ci nie pomoge,mozesz napisac email do miejscowego rzecznika konsumentow,pomoze za free.tu odnaidziesz takowego wzgledem swojego miejsca zamieszkania;
http://www.uokik.gov.pl/rzecznicy_konsumentow.php (wybierz;problem,wojewodztwo, miasto).powodzenia