krzykos pisze:A do którego nadajnika się logujesz? Podaj jego namiary - to się coś pomyśli
proszę
ten znajduje się najbliżej mnie
Play » E-GSM900 (GDA0024) UMTS2100 (GDA0024)
Gdańsk, Gdańska 21d
GPS: 54.402222,18.635556
[ Dodano: 2010-02-27, 06:39 ]
krzykos, zamilkłeś? udało sie coś zadziałać?
Problem pojawia sie nadal. Play oczywiście stwierdził iż taka sytuacja mieści sie w normach regulaminowych zasłaniając sie jego treścią:
"Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie reklamacyjne dotyczące przyznania rekompensaty w związku z niedogodnościami w użytkowaniu oferty Play Online w dniu 17 lutego 2010 roku, które wpłynęło do nas 18 lutego 2010 roku za pośrednictwem strony internetowej. W oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 roku przedstawiające prawne zasady reklamacji usługi telekomunikacyjnej, będące aktem wykonawczym do ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne poniżej przedstawiamy decyzję w przedmiotowej sprawie. Dnia 17 lutego 2010 roku zarejestrowane zostało zgłoszenie dotyczące niedogodności związanych z użytkowaniem bezprzewodowego internetu. W chwili obecnej sprawa jest w trakcie rozpatrywania. Informujemy, iż zgodnie z Cennikiem Oferty Play Online: „4. Szczegóły Oferty Play Online 4.1.Do wyczerpania limitu (...), Abonent może przesyłać dane z prędkością do 1 Mb/s. Na prędkość przesyłania danych wpływają następujące warunki techniczne: technologia przesyłania danych, z której Abonent w danym momencie korzysta tj. HSDPA, 3G (UMTS), aktualne obciążenie danej stacji nadawczej, siła odbieranego sygnału stacji nadawczej, maksymalna prędkość obsługiwana przez modem oraz warunki atmosferyczne.” W związku z powyższym Pana roszczenia dotyczące przyznania rekompensaty, a tym samym reklamacja zostały uznane za niezasadne. Mamy nadzieję, iż przedstawione wyjaśnienia w pełni wyczerpują poruszane przez Pana kwestie. Ze swej strony zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała owocnie i stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji, zaś Pan cieszył się zarówno profesjonalną obsługą, jak i usługami świadczonymi na najwyższym możliwym poziomie."
Najbardziej mnie rozbawiło ostatnie zdanie
. Takim podejsciem skutecznie powoduja ze kontynuacja umowy zapewne nie dojdzie do skutku. Oby tak dalej PLAY...
PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!