DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #383593  autor: tricki
 28 sty 2010, 09:25
Witam,
korzystam z Play Online w abo. Od jakiegoś czasu a w styczniu już cyklicznie co ok tydzień występuje całodzienny i dłużej, brak możliwości korzystania z internetu. Objawia się to niskim transferem w ok 0,0 - 2kb/s !!!

Modem działa, zasięg jest pełen w HSDPA, z telefonu komórkowego w play można prowadzić rozmowy. Na zgłoszenia BOK Play odpowiada za każdym razem ze faktycznie był problem i został już rozwiązany. Nie da się pracować w takich warunkach. Czy wiecie co może być problemem i jak postąpić by play załatwiło ostatecznie temat? Czy to może być powód do zerwania umowy?
Ostatnio zmieniony 28 sty 2010, 16:59 przez tricki, łącznie zmieniany 1 raz.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #383680  autor: despera
 28 sty 2010, 14:56
pisz do UKE, bo umowy nie zerwiesz bo zasięg nie jest gwarantowany......

 #383681  autor: ciuchcia
 28 sty 2010, 15:02
pisz kazdorazowo do BOK. Ja korzystam z PO w telefonie, moi znajomi korzystaja z normalnego PO na terenie Gdanska i problemow nikt z nas nie odnotowal.

 #383691  autor: tricki
 28 sty 2010, 16:17
ciuchcia pisze:pisz kazdorazowo do BOK. Ja korzystam z PO w telefonie, moi znajomi korzystaja z normalnego PO na terenie Gdanska i problemow nikt z nas nie odnotowal.

korzystam z jednej lokalizacji, podejrzewam ze jest wina najbliższego nadajnika. Sporadycznie zabieram zestaw w teren. Zgłaszam awarie za każdym razem i zawsze sie to kończy info ze problem został usunięty, a tak nie jest pojawia się dalej.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #383730  autor: krzykos
 28 sty 2010, 18:47
A do którego nadajnika się logujesz? Podaj jego namiary - to się coś pomyśli :)

 #383776  autor: tricki
 28 sty 2010, 21:31
krzykos pisze:A do którego nadajnika się logujesz? Podaj jego namiary - to się coś pomyśli :)
proszę ;) ten znajduje się najbliżej mnie

Play » E-GSM900 (GDA0024) UMTS2100 (GDA0024)
Gdańsk, Gdańska 21d

GPS: 54.402222,18.635556

[ Dodano: 2010-02-27, 06:39 ]
krzykos, zamilkłeś? udało sie coś zadziałać? ;) Problem pojawia sie nadal. Play oczywiście stwierdził iż taka sytuacja mieści sie w normach regulaminowych zasłaniając sie jego treścią:

"Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie reklamacyjne dotyczące przyznania rekompensaty w związku z niedogodnościami w użytkowaniu oferty Play Online w dniu 17 lutego 2010 roku, które wpłynęło do nas 18 lutego 2010 roku za pośrednictwem strony internetowej. W oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 roku przedstawiające prawne zasady reklamacji usługi telekomunikacyjnej, będące aktem wykonawczym do ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne poniżej przedstawiamy decyzję w przedmiotowej sprawie. Dnia 17 lutego 2010 roku zarejestrowane zostało zgłoszenie dotyczące niedogodności związanych z użytkowaniem bezprzewodowego internetu. W chwili obecnej sprawa jest w trakcie rozpatrywania. Informujemy, iż zgodnie z Cennikiem Oferty Play Online: „4. Szczegóły Oferty Play Online 4.1.Do wyczerpania limitu (...), Abonent może przesyłać dane z prędkością do 1 Mb/s. Na prędkość przesyłania danych wpływają następujące warunki techniczne: technologia przesyłania danych, z której Abonent w danym momencie korzysta tj. HSDPA, 3G (UMTS), aktualne obciążenie danej stacji nadawczej, siła odbieranego sygnału stacji nadawczej, maksymalna prędkość obsługiwana przez modem oraz warunki atmosferyczne.” W związku z powyższym Pana roszczenia dotyczące przyznania rekompensaty, a tym samym reklamacja zostały uznane za niezasadne. Mamy nadzieję, iż przedstawione wyjaśnienia w pełni wyczerpują poruszane przez Pana kwestie. Ze swej strony zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała owocnie i stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji, zaś Pan cieszył się zarówno profesjonalną obsługą, jak i usługami świadczonymi na najwyższym możliwym poziomie."

Najbardziej mnie rozbawiło ostatnie zdanie ;). Takim podejsciem skutecznie powoduja ze kontynuacja umowy zapewne nie dojdzie do skutku. Oby tak dalej PLAY...

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!