DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sagem oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sagem oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #211705  autor: szuwar
 12 sie 2007, 14:02
Witam. Kilka dni temu kupiłem sagema my400x. Dwa dni działał bez zarzutu, następnie zaczął się sam wyłączać, dzień później podczas rozmów druga osoba mnie nie słyszała(mikrofon działał bo mogłem nagrywać dźwięki itp), wieczorem(tego samego dnia) się wyłączył i nie mogę go włączyć. Gdy podłączam ładowarkę to podświetla się klawiatura i czasami jakby się włączał, bo słychać początek dźwięku powitalnego,ale to jest 1-2 sekundy i koniec.
Wydaje mi się że to wina softu. Czy waszym zdaniem zmiana softu pomoże(tylko że na stronie http://www.planetsagem.com/ nie ma aktualizacji do 400x, czy są inne strony z softem do tego telefonu)? Chciałbym samemu spróbować to naprawić, jeśli oczywiście to wina softu, jaki kabelek bym musiał kupić? Nie mam gwarancji więc oddanie do serwisu to ostateczność.

 #211748  autor: kamil1221
 12 sie 2007, 15:45
Jeżeli na stronie sagema nie ma softa to gdzie indziej go nie będzie.
Jedyna opcja to serwis i sam nic tutaj nie poradzisz.