DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 411 z 415
  • 1
  • 409
  • 410
  • 411
  • 412
  • 413
  • 415
 #1172015  autor: KC-KARLOS
 24 maja 2024, 23:04
reset89: raczej zachowasz nazwę Play (zależnie od telefonu, w iPhonie zawsze jest "Play" z wyjątkiem Virgin), rzadko teraz pojawia się domyślna etykietka Faktu po migracjach między taryfami, no i to jest jedyna możliwość, aby eSIM działał w FM.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172016  autor: reset89
 24 maja 2024, 23:05
KC-KARLOS pisze:
24 maja 2024, 23:04
reset89: raczej zachowasz nazwę Play (zależnie od telefonu, w iPhonie zawsze jest "Play" z wyjątkiem Virgin), rzadko teraz pojawia się domyślna etykietka Faktu po migracjach między taryfami, no i to jest jedyna możliwość, aby eSIM działał w FM.
Dziękuję Babciu :)
 #1172019  autor: KC-KARLOS
 24 maja 2024, 23:08
reset89: nie tylko Babcia jest na forum :D

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172020  autor: babciagienia1p
 24 maja 2024, 23:10
@reset89
Oooo! Nie ma zasady. Do tego sztukowana eSIM...
Ostatnio Fakt Mobile pokazuje się prawidłowo (również po migracjach), ale miałam - w niektórych lokalizacjach - przypadki (na plastikowych kartach), że pokazywało się różnie. Nawet bywało Red Bull Mobile jak RBM nie był już taryfą Playa. Ba... w tej lokalizacji w taryfie właściwego - nigdy nie migrowanego do RBM i Faktu - Playa też wyświetlał się wtedy RBM. :smt102
 #1172034  autor: blacQ1
 25 maja 2024, 10:34
Witam dziś po wysłaniu smsa na jeden z nr tel który posiam w fakt mobile przychodzi mi komunikat taki operator nie aktywował pakietu nie więc co robić macie jakieś rady pozdrawia
 #1172036  autor: KC-KARLOS
 25 maja 2024, 10:37
blacQ1: w tym wypadku infolinia lub czat w Play24 pomoże aktywować pakiet. Standard, że co jakiś czas coś nie działa (może robili jakieś prace konserwacyjne w systemach billingowych).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172039  autor: blacQ1
 25 maja 2024, 10:52
Zadzwonię na infolinię poproszę o aktywację pakietu ok ,co mam jeszcze powiedzieć aby zrobili żebym nie musiał dzwonić z proźbą o aktywację pakietu ?
 #1172040  autor: KC-KARLOS
 25 maja 2024, 10:56
blacQ1: zgłoś im, że nie wchodzi dzisiejszy kod i poproś o jego aktywację, to wszystko. To chwila moment, jak masz pakiet minut, to z niego ściągnie za połączenie z BOK.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172055  autor: KC-KARLOS
 25 maja 2024, 13:38
Każdemu zdarzy się pomylić, ja też tutaj poległem :mrgreen:
babciagienia1p: poprawione. SMSy w środę, minuty w piątki :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172073  autor: blacQ1
 25 maja 2024, 19:45
Koledzy , koleżanki ,mam pytanie , odpowiedź , zagadka w dniu dzisiejszym chciałem doładować kod na 50 mb po czym mi przyszedł SMS zwrotny taki operator nie aktywował pakietu , dobrze , przeglądam teraz forum i ostatni raz takie coś było w lutym , a marzec , dzwoniłem na infolinię z proźbą o sprawdzenie , lub dopisanie maila na moje nr tel zobaczymy czy będzie dobrze , druga opcja jest taka , aby podoładowywać nr tel , ale stan konta telefonów jeszcze , jest ważny dopiero za parę dni doładuje , tak że nie wiem co to mogło być
Karlos pisał abym aktywował po przez czat , telefonicznie dzięki serdeczne udało się zobaczymy z kodami w dniu poniedziałkowym , pozdrawiam życzę spokojnego Weekendu
 #1172369  autor: stan789
 30 maja 2024, 23:58
Pozwólcie że podzielę się z wami pewnym spostrzeżeniem. Otóż kilka dni temu pewna starsza pani poprosiła mnie żebym pomógł jej wymienić kartę sim do nowego telefonu. Sprawa prosta, jednak jak się okazało w żadnym salonie Play nie mieli kart sim Faktu i oznajmili mi że nie da się wymienić karty sim na kartach Play. Zmieniłem więc na chwilę taryfę na RWK i kartę wymieniliśmy. Tylko zastanawia mnie co by było gdyby karta padła. W Play 24 nie ma opcji zmiany taryfy. Da się tylko kodami.
 #1172372  autor: babciagienia1p
 31 maja 2024, 03:39
stan789
@stan789
1) Pracownicy punktów okłamywali Cię. W najlepszym przypadku, w wyniku braku wiedzy. Nie ma już "oddzielnych" kart - o innym wyglądzie - dla różnych taryf Playa (Play, RBM, Fakt). Jest jeden rodzaj uniwersalnej karty. Taryfa jest na niej kodowana przy podaniu numeru karty do systemu. Sytuacja przy przeniesieniu MNP i wymianie uszkodzonej/zgubionej karty wygląda podobnie. Chociaż spróbował któryś przejść procedurę?
2) Oprócz zmiany taryfy kodami USSD, można ją zmienić przez infolinię lub czat, więc da się przeprowadzić operację, również, przy "padniętej" karcie.
3) Pobrali opłatę 19,99 zł za wymianę karty czy, zgodnie z regulaminem, potraktowali wymianę micro na nano jako wymianę wadliwej z przyczyn leżących po stronie operatora?
4) Czy musisz doładować za minimum 5,- zł, aby ponownie dostać RWK w Fakcie, po zmianie taryfy z PnK RWK na Fakt?
 #1172382  autor: blacQ1
 31 maja 2024, 08:12
Witam, w dniu wczorajszym po wpisaniu kodu na 10 minut na mój nr tel przyszedł komunikat o treści operator nie aktywował pakietu po krótkim zastanowieniu zadzwoniłem na infolinię z proźbą o aktywację pakietu , konsultant odpowiedział iż musi upłynąć 24h , no nic w między czasie zrobiłem już dzień wcześniej zgłoszenie i czekam na razie cisza , jak możecie mi doradzić mam im powiedzieć przez tel aby dali mi ,jakąś rekompensatę , czy może coś w tym rodzaju na ten nr tel ? Bo ja już nie wiem co robić? Tyle co ja się odzwoniłem ,aby mi podłączyli mi te jedyne 10 minut to jest śmiech na sali 😔żenada chyba , że powiem Konsultantowi iż to jest żenada , nie wiem sam doraćcie ?
Chyba że nastraszyć ich iż zmienię operatora , ale oni się tym nie przejmą
Pozdrawiam
 #1172399  autor: babciagienia1p
 31 maja 2024, 10:46
@blacQ1
Pracownik okłamał Cię. Nie trzeba czekać 24 godzin. Maksimum (i tak zwyczajowe a nie wynikające z regulaminu) 5 godzin od wysłania SMS-a z kodem.
Skoro pokornie czekałeś, pewnie straciłeś uzbierane minuty, jeśli je miałeś. Są nie do odzyskania, bo kumulacja jest świadomym "błędem".
Straszenie nic nie pomoże. Przyznają Ci 10 minut, ale uzbierane poszły do pieca...
---------Edycja_1------------
Skontaktuj się przez czat albo zadzwoń ponownie. Może trafisz na bardziej przyjaznego i przyzna Ci od razu. Bez czekania aż rozpatrujący reklamacje wrócą do pracy.
 #1172401  autor: KC-KARLOS
 31 maja 2024, 10:56
Mam nieoficjalne info od użytkownika Pepperka, iż pakietem "no-limit" SMS za 9 zł wydłużamy do miesiąca czasu saldo *109# uzyskane z kodów czy odpłatnych opcji 100/100/100 lub 300/300/300 oraz 500/500/500.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172404  autor: blacQ1
 31 maja 2024, 11:10
Moi drodzy w dniu dzisiejszym złozyłem reklamację na te minuty na ten nr tel o którym mowa , Konsultant odpisał mi iż system jest naprawiony ,nie widzi wysyłania smsöw pod nr tel 4949 koniec , zadzwoniłem na nr tel 799599999 ponowniłem zgłoszenię od razu , zgłoszenie rozpatrywane i zarządałem kontaktu tel po czy , konsultant na ponowne zgłoszenie napisał tak jest dobrze i tyle , ja wziołem tel , znów dzwonię proszę o naprawienie systemu ponieważ , posiadam więcej nr jak jeden a widzę iż na tym nr tel mam problemy z wysyłaniem smsów , no i zaszwoniła P.Konsultantka i mówi iż ona nie może nic z tym zrobić , wiedzą iż takie błędy się zdażają i wogóle , no i , będzie trzeba aktywować pakiety poprzez infolinie , ja jej mówię iż proszę o wyczyszczenie bilingów ,nie ponieważ muszę przechowywać 24 mc , ja jej mówię iż z tego tel nie wysyłam smsów tylko dzwonię , NIE , i tyle nie będę się kłócił sobie myślę bo ..rozmowa nagrywana
Ps . Babcia minuty mi nie przepadły ponieważ aktywował mi Konsultant po przez czat ale ta infolinia fakt mobile to tragedia
Nie wiem będę musiał na jednym z nr dzwonić na infolinię z proźbą o aktywację pakietu na dany ,pakiet czy to minuty,mb,smsy , może trzeba odczekać 7 dni nie wysyłac smsó, dzwonić z proźbą o aktywację pakietu na dany nr tel ?
Ostatnio zmieniony 31 maja 2024, 11:16 przez blacQ1, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1172406  autor: babciagienia1p
 31 maja 2024, 11:16
@KC-KARLOS
Każdym tańszym pakietem, np. 50 minut/50 SMS-ów/250 MB za 3,- zł, też można przedłużyć SMS-y na miesiąc, tylko że @blacQ1 jest już bez uzbieranych minut (wysyła kody w czwartki), więc może im tylko pomachać na pożegnanie...
---------Edycja_1---------
blacQ1 pisze:
31 maja 2024, 11:10
...Ps . Babcia minuty mi nie przepadły ponieważ aktywował mi Konsultant po przez czat...
Nie wiem będę musiał na jednym z nr dzwonić na infolinię z prośbą o aktywację pakietu na dany ,pakiet czy to minuty,mb,smsy , może trzeba odczekać 7 dni nie wysyłac smsów, dzwonić z proźbą o aktywację pakietu na dany nr tel ?
1) Miałeś uzbierane minuty czy nie miałeś?
2) Sprawdź ten felerny numer. Wyślij testowy SMS na inny numer i zobacz czy odbierający go dostanie.
Ostatnio zmieniony 31 maja 2024, 11:24 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 411 z 415
  • 1
  • 409
  • 410
  • 411
  • 412
  • 413
  • 415
  • 1
  • 409
  • 410
  • 411
  • 412
  • 413
  • 415