DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1156913  autor: Vieslav
 03 wrz 2023, 12:57
Myślę, że warto założyć temat. Sam czekałem na ponowną edycję tej promocji. Obowiązuje od 31 sierpnia 2023 r. do odwołania (ostatnia edycja trwała chyba 2 miesiące?).
Promocja obowiązuje dla przenoszących numer od innego operatora niż Orange i nju.
Regulamin: https://www.njumobile.pl/b/articles/reg ... _numer.pdf
 #1156919  autor: KC-KARLOS
 03 wrz 2023, 13:48
babciagienia1p: to umowa bezterminowa. Przez pierwsze pełne 3 okresy rozliczeniowe nie dostajesz faktur, o ile nie użyjesz usług poza abonamentem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1156924  autor: KC-KARLOS
 03 wrz 2023, 14:26
Zgadza się, ale Orange potrafi zrobić psikus i nadać okres rozliczeniowy od np. 6go dnia miesiąca bądź od 15go. Nie każdemu to przypasuje.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1173338  autor: achromski
 15 cze 2024, 20:37
Skorzystałem w ubiegłym roku.
Przeniosłem trzy ze swoich numerów.
Nie dość, że przysłano mi nie tę kartę przypisaną do innego niż mój numeru,
to w połowie okresu rozliczeniowego zostały naliczone PLN`y.
W rezultacie w połowie pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego, usługi zostały zawieszone.
Co ciekawe, zanim nastąpił właściwy transfer, osoba której wysłano kartę z tymczasowym numerem przeznaczony dla mnie, wykorzystała ok. 1 GB danych.
Nie ważne co oglądała/ściągnęła, ale co mogła udostępnić.
Korespondencja e-mail jak i kontakty głosowe bezskuteczne.
Promocja miała tytuł "3 miesiące gratis dla przenoszących numer do NJU na kartę".
Na infolinii stwierdzono, że wziąłem w niej udział zanim się rozpoczęła.
Wierzytelność obecnie jest w kolejnej, trzeciej, firmie windykacyjnej, wpisano mnie do BIK`u.
O wpisie do BIK dowiedziałem się próbując przetransferować te numery do oferty prepaid innego operatora.
Federacja konsumentów w moim mieście istnieje obecnie jedynie wirtualnie.
Żadnego skutecznego kontaktu, aby móc się dowiedzieć co z takim fantem począć.
Czekam na rozwój wypadków.

Pozdrawiam, Alek.