DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 356 z 405
  • 1
  • 354
  • 355
  • 356
  • 357
  • 358
  • 405
 #1148127  autor: MariuszY
 20 kwie 2023, 11:14
Od kilku miesięcy same problemy z kodami - praktycznie nie ma kodu, który wchodzi gładko na wszystkich (pięciu - u mnie) numerach. Najpierw pierwszy sms zaczął przychodzić z wyraźnym opóźnieniem. Następnie coraz częściej "Operator nie aktywował...", a teraz czekam ja Wy. Jak to mawiał Shrek: "No to sobie poczeka..." :(
Chyba nie w smak Playowi ta promocja.
 #1148135  autor: MariuszY
 20 kwie 2023, 12:43
CAPPUCCINO pisze:
20 kwie 2023, 11:35
Napiszcie na czacie PLAY24 to aktywują te 10 minut z gazety. Od momentu zgłoszenia do aktywacji mineło kilka minut.
Może jeszcze niech Fakt/Play dopisze do regulaminu, że procedura aktywacji pakietu wymaga regularnych kontaktów z biurem obsługi klienta. Dziwne, że to co konsultant z biura może zrobić w kilka minut, to samo co jeszcze w ubiegłym roku działało bez większych problemów, to dzisiaj - porażka, kompromitacja i wstyd.
Wysłałem sms z każdego posiadanego aktywnego numeru w FM i żadnej odpowiedzi z automatu. Wiadomości widoczne na liście aktywności w Play24 - każda wysłana 2x. Jedyne co mi przychodzi do głowy to świadome, celowe działanie operatora dla zniechęcenia do darmówek. Widać kurczy się nam rynek ofert, alternatyw dla drogich pakietów, zbędnych nolimitów. Z takim podejściem w FM zostaną desperaci lub miłośnicy kontaktów z konsultantami. Grunt, że wizerunkowo w d... dostaje FAKT a nie PLAY. Ciekawe co na to partner biznesowy - właściciel gazety? :scratch:
 #1148136  autor: blacQ1
 20 kwie 2023, 12:44
Pisałem na czacie Play24 konsultant mówł iż umnie jest już pakiet aktywny lecz po wysłaniu tylu smsów on się aktywuje lub może i nie przez ponad godzinę wysyłać jeszcze smsy zwrotne wszystkie nie przyszły czekam pozdrawiam
Ps . Chciałem napisać zgłoszenię to konsultant powiedział iż nie ma takiej potrzeby :|
 #1148138  autor: Skyline
 20 kwie 2023, 13:07
Na 1 numerze konsultant w 1min aktywował kod, a na 2 numerze mam info o awarii i że dział It pracuje nad kodem... Ale jak wspomniałem o tym, że inny konsultant w 1min aktywował kod to też dostałem zdalną aktywację. Także spoko, minusem jak ktoś nie ma smartphona (starsi ludzie) to się nie połączy z czatem ;)
 #1148141  autor: MariuszY
 20 kwie 2023, 13:18
blacQ1 pisze:
20 kwie 2023, 12:44
Pisałem na czacie Play24 konsultant mówł iż umnie jest już pakiet aktywny lecz po wysłaniu tylu smsów on się aktywuje lub może i nie przez ponad godzinę wysyłać jeszcze smsy zwrotne wszystkie nie przyszły czekam pozdrawiam
Ps . Chciałem napisać zgłoszenię to konsultant powiedział iż nie ma takiej potrzeby :|
U mnie pierwszy kontakt z BOK przyniósł aktywację na pięciu numerach. Prosiłem o określone 5, bo z dwóch innych wysłałem tylko testowo kod, ale konsul coś pokęcił i czatowałem drugi raz. Pakiet został aktywowany tam gdzie chciałem, esemesy przyszły w kilka minut - chociaż bez ładu, składu - w kolejności jak popadnie. Na jednym numerze celowo czekam i wysyłam kod co godzinę, aby zobaczyć czy w końcu wejdzie z automatu. Póki co utwierdzam się w przekonaniu, że Play robi to celowo - przecież po kontakcie z BOK nikomu nie odmawia aktywacji, więc jak złożyć reklamację? :wink: Bez reklamacji z kolei nie można pchnąć sprawy dalej - o celowe działanie operatora. Najzabawniejsze jest to, że nie ma potrzeby podawania numerów konsulowi na czacie. Wystarczy stwierdzenie, że "na wszystkich X numerach na koncie". Widać "szatniarz" przejął całkowitą kontrolę nad tym co się dzieje w FM i "co mu Pan zrobisz?" :smt006
 #1148148  autor: dajcynk
 20 kwie 2023, 14:21
Chciałbym poinformować, że reklamację mam rozpatrzono pozytywnie. Za przeniesienie numerów do sieci Fakt Mobile dostałem bonus zgodnie z regulaminem. Dodam tylko, że wczoraj na infolinii poinformowano mnie, że promocja została zakończona.

Witam, dziękuję za zgłoszenie. Uprzejmie informuję, że aktywowałam bonus za przeniesienie numeru na wskazanych numerach. Usługa będzie aktywna w ciągu 24 godzin.

Pozdrawiam,
Obsługa Klienta Fakt Mobile


Masz dodatkowe 200 zl na rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci komorkowych w Polsce i 20 GB wazne przez 60 dni, a do tego rok waznosci konta. www.faktmobile.pl
 #1148153  autor: NokiaFan86
 20 kwie 2023, 14:47
No ja na wszystkich numerach aktywowałem 10 minut przez czat, w sumie dla mnie to nie problem bo mam w notatkach zapisaną formułkę. :lol: Ale ci biedni konsultanci to mają dziś przechlapane, powinni dostać jakąś premię. :lol:
 #1148158  autor: abrams
 20 kwie 2023, 15:26
To samo co wu was. Na 4 numerach kod wysłany, zero odpowiedzi, także na powtórną wysyłkę. Dzwonię na infolinie FAKT Mobile 799-599-999, po info, że uruchamiałem po 13-stej mówi, że muszę czekać 5 godz. i że mają awarię i może dzisiaj naprawią. Dzwonię drugi raz z innego numeru i tu już konsul, sam mówi że mają awarię i wprowadzi ręcznie, prosi o podanie kodu. Na drugim fonie tez z 2-ma simkami podałem info, że 5 godz. temu wprowadziłem a konsulka, że już wprowadza bo mają awarię, nie musiałem podawać kodu z gazety. Wpadło 10 min. i zsumowało się z datą 27-04-23.
Chyba serio mają awarię, chociaż muszę przyznać, że ostatnie kilka tygodni było sporo problemów typu "przepraszamy, operator nie aktywował kodu" czasami nawet 6x musiałem wprowadzać.
ps. na kolejnym konsulka kazała mi odczekać 5h, czyli jak się trafi :( ale przyznała, że mają awarię.
 #1148169  autor: babciagienia1p
 20 kwie 2023, 17:23
matek457 pisze:
20 kwie 2023, 16:48
Witam wszystkich
A dlaczego patafiany z playa pytają o pesel jak muszę aktywować bonus 10 minut przez czat?

Ponieważ w obydwu aplikacjach można mieć podpięte numery różnych właścicieli (nawet kilka Peseli) i chcą zweryfikować czy jest się właścicielem. Nadgorliwość.

PS. @matek457
Może zmień nick, bo nieodparcie kojarzy się ze znanym tutaj użytkownikiem @matek451, a patrząc na Twój wpis, na pewno nim nie jesteś.
 #1148170  autor: MariuszY
 20 kwie 2023, 17:34
abrams pisze:
20 kwie 2023, 15:26
...zero odpowiedzi... że mają awarię i może dzisiaj naprawią....że mają awarię i wprowadzi ręcznie... bo mają awarię...
Chyba serio mają awarię...ostatnie kilka tygodni...przyznała, że mają awarię.
Wybacz @abrams, ale tę "awarię" to oni mają zaplanowaną jako skok na kasę - sprawdzają ilu ludzi się wystraszy i w trosce o zachomikowane minuty zacznie ładować płatne pakiety ;-) Oferta FM jest wrzodem w ofercie Play i gdyby nieznane nam zapisy umów to, jestem pewien, że fioletowi ekspresowo by tę ofertę skasowali. Może te "awarie" to właśnie presja na partnera (wydawcę gazety) do rezygnacji ze współpracy.
 #1148177  autor: lee
 20 kwie 2023, 18:27
Fakt mobile nawet bez tych kodów to nie zła oferta. Sporo różnych pakietów do wyboru. Natomiast dodatkowe darmowe pakiety dodają do faktu atrakcyjności bo same się wydłużają oraz łączą się ze starymi.
Kto mi tu powie że ta oferta jest zła? Nie ma ofert idealnej nigdzie...
 #1148195  autor: babciagienia1p
 20 kwie 2023, 20:01
@leszekte
Podobno tak, ale po swoim okresie ważności zniknie - minuty z kodów gazetowych, podobno, zostaną, pod warunkiem przedłużania kodami w czasie ważności pakietu.
Pewniejszy jest pakiet 100 min/100 SMS-ów/100MB za 9,- zł.

-----------Edycja----------------
Możesz jeszcze spróbować w22k lub 8cwa lub EQT7 lub P9GW, ale sądzę, że w przypadku awarii te kody też nie zadziałają. Oczywiście, zakaz podawania ich do BOK-u.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2023, 20:16 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1148198  autor: marokmon
 20 kwie 2023, 20:15
Te minuty, które dodali Wam na czacie się już pojawiły? Czy to wyjdzie na to samo jak wysyłka sms, bo pojawią się jutro, ale stare wszystko przepadnie?
 #1148200  autor: MariuszY
 20 kwie 2023, 20:19
lee pisze:
20 kwie 2023, 18:27
Fakt mobile nawet bez tych kodów to nie zła oferta.
Też tak uważam, chociaż właśnie te gazetowe kody są jak magnes. Pisząc o "wrzodzie w ofercie" mam na myśli wyłącznie atrakcyjność tej taryfy wraz z dodatkami (będące solą w fioletowym oku). Od roku obserwujemy jak Play sukcesywnie demoluje własne taryfy. Z końcem roku zakończył żywot RBM, a jego "truchło" też pewnie długo nie poleży. Play nie jest zainteresowany w rozwijaniu tanich usług i niszowych ofert, bo najlepiej mu wychodzi wciskanie do wszystkiego "SOLO-Xcośtam". Jestem głęboko przekonany, że szefostwo Play widziałoby FM jako "Play 3.0" (parafrazując los jaki spotkał RBM).
@marokmon - u mnie minuty wraz z potwierdzeniem wchodziły juz w trakcie czatu lub kilka minut po. Pod kodem *106# widać przedłużoną ważność. Nie licz na kody awaryjne - na jednym z numerów (testowo) wysłałem już 14 razy kod - bez odpowiedzi. Po prostu Play zatrzymał maszynkę, żeby wyzerować chomikowane minuty.
  • Strona 356 z 405
  • 1
  • 354
  • 355
  • 356
  • 357
  • 358
  • 405
  • 1
  • 354
  • 355
  • 356
  • 357
  • 358
  • 405