@bolek2004
1) Dziwna historia z tym rabatem wideo. Pojawia się na starcie. Z regulaminu wynika, że można go wyłączyć kodem USSD. W rzeczywistości tylko przez kontakt z BOK-iem (telefon, czat, plusforum.pl, e-mail). W regulaminie napisali też, że jest płatny po pierwszych trzydziestu dniach, ale na moich Plushach jeszcze nigdy nie została pobrana opłata za odnowienie. Bez względu czy na koncie był aktywny pakiet z internetem, czy też nie było żadnego pakietu. Wciąż widzę go jako aktywny. Nawet nie pomyślałam, że mogą pobierać za niego opłatę... Jak dotąd nie pobierali.
https://api.plushbezlimitu.pl/jcr/files ... 2.2020.pdf
Skuteczniejsze jest sprawdzenie stanu *121# niż *136#
2) Włączyłeś tylko rozmowy bez limitu za 20,- zł (kod *136*11*05#). Pakiet rozmowy + 3 GB internetu, również za 20,- zł, włącza się kodem *136*11*04#. Pozostaje Ci dezaktywować *136*00*05# w ostatnim dniu ważności dotychczasowego NL-u rozmów i sprawdzić czy pakiet NL rozmowy + 3 GB jeszcze działa.