DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 104 z 127
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 127
 #1145228  autor: babciagienia1p
 09 mar 2023, 19:45
@marek-20 @MariuszY
U mnie taka sama odpowiedź. Karta zarejestrowana po 24 lutego 2022. Komunikat raczej wskazuje, że nie ma blokady "na dokument ukraiński".
@marek-20
Kiedy była zarejestrowana Twoja karta? Czy przed rozpoczęciem agresji Rosji na Ukrainę? Przyszedł mi do głowy jeszcze jeden powód. Może masz zawieszony jakiś nieopłacony pakiet NL i trzeba go dezaktywować? Jeśli nie, próbowałabym pisać o uruchomienie promocji w podanych wyżej kanałach, jeszcze raz zadzwoniłabym do BOK-u. Może trafi się bardziej przyjazny konsultant...
 #1145231  autor: marek-20
 09 mar 2023, 20:00
babciagienia1p pisze:
09 mar 2023, 19:45
@marek-20 @MariuszY
U mnie taka sama odpowiedź. Karta zarejestrowana po 24 lutego 2022. Komunikat raczej wskazuje, że nie ma blokady "na dokument ukraiński".
@marek-20
Kiedy była zarejestrowana Twoja karta? Czy przed rozpoczęciem agresji Rosji na Ukrainę? Przyszedł mi do głowy jeszcze jeden powód. Może masz zawieszony jakiś nieopłacony pakiet NL i trzeba go dezaktywować? Jeśli nie, próbowałabym pisać o uruchomienie promocji w podanych wyżej kanałach, jeszcze raz zadzwoniłabym do BOK-u. Może trafi się bardziej przyjazny konsultant...
Próbowałem na dwóch numerach jednym zarejestrowanym duzo przed 24.02.2022 i drugim zarejestrowanym już po tej dacie. Na obu ten sam komunikat.
Nie mam żadnego pakietu NL.

Może lepiej napisać reklamację?
Dzięki za probe
 #1145233  autor: marek-20
 09 mar 2023, 20:04
MariuszY pisze:
09 mar 2023, 19:23
babciagienia1p pisze:
09 mar 2023, 18:34
Mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj będę w miejscu gdzie mam kolejną kartę Plusha bez odpowiedniej kwoty potrzebnej do aktywacji. Spróbuję wysłać SMS aktywacyjny. Zobaczę jaki komunikat wróci...
Właśnie przeprowadziłem taki eksperyment na niedawno aktywowanej karcie - info zwrotne przyszło: "Nie posiadasz wystarczających środków...". Zgłoszenia do promocji nie odrzucili, ale nie daje to jednak gwarancji, że wystarczająca ilość środków byłaby rzeczywiście wystarczająca do aktywacji promocji.
Próbowałem na dwóch numerach jednym zarejestrowanym duzo przed 24.02.2022 i drugim zarejestrowanym już po tej dacie. Na obu ten sam komunikat. Przy czym na tym zarejestrowanym po 24.02 nie było na koncie tych 30 zł, więc wskazuje to że na waszych nie ma blokady.
 #1145237  autor: babciagienia1p
 09 mar 2023, 20:30
@marek-20
To jest bardzo dziwne... Jeszcze jedno pytanie - numery rejestrowałeś na dowód osobisty czy na paszport? No nie mam innych patentów. Skąd akurat u Ciebie - personalnie (dwie karty) - ta blokada?
Reklamacji chyba nie ma co pisać, bo odpowiedź "nie jest Pan Ukraińcem" nasuwa się sama. Lepiej próbować ponownej aktywacji kanałami kontaktu.
 #1145241  autor: marek-20
 09 mar 2023, 21:14
babciagienia1p pisze:
09 mar 2023, 20:30
@marek-20
To jest bardzo dziwne... Jeszcze jedno pytanie - numery rejestrowałeś na dowód osobisty czy na paszport? No nie mam innych patentów. Skąd akurat u Ciebie - personalnie (dwie karty) - ta blokada?
Reklamacji chyba nie ma co pisać, bo odpowiedź "nie jest Pan Ukraińcem" nasuwa się sama. Lepiej próbować ponownej aktywacji kanałami kontaktu.
Numery rejestrowane na dowód. Spróbuję zadzwonić bo przez chat live dostałem dwukrotnie tą samą odpowiedz
 #1145249  autor: babciagienia1p
 10 mar 2023, 02:53
@marek-20
Dręczy mnie ta dziwna sytuacja. Przepraszam za kolejne, być może naiwne i głupie, pytania.
1) Jaki komunikat wraca po wysłaniu kodu *147#?
2) Czy masz konto ważne na połączenia wychodzące? *100# i *121#.
3) Może trzeba dezaktywować promocję Plush Ważny RoK, jeśli wcześniej była aktywowana - *121*00*365#? Bez obaw. Dezaktywacja pozostawia ważność konta bez zmian.
4) Chwilowa dezaktywacja PromoBS nie skasuje Ci GB - *136*00*01#.
 #1145256  autor: marek-20
 10 mar 2023, 07:46
babciagienia1p pisze:
10 mar 2023, 02:53
@marek-20
Dręczy mnie ta dziwna sytuacja. Przepraszam za kolejne, być może naiwne i głupie, pytania.

Spoko, nie.ma głupich pytan :)

1) Jaki komunikat wraca po wysłaniu kodu *147#?

Aktywna taryfa to Nowy Plush i korzystasz z oferty W Wielkiej Brytanii jak w domu

2) Czy masz konto ważne na połączenia wychodzące? *100# i *121#.

Połączenia wychodzące do 2024

Aktywne pakiety: GPRS Roaming Limiter (250.00 PLN) 02-04-2023 15:19, Video na maxa/180 dni (10055060 KBYTES) 13-06-2023 19:03, Plush50GB/180 dni (40840200 KBYTES) 13-06-2023 19:03, Plush Non stop BIG single (999999999 KBYTES) 13-06-2023 19:03

3) Może trzeba dezaktywować promocję Plush Ważny RoK, jeśli wcześniej była aktywowana - *121*00*365#? Bez obaw. Dezaktywacja pozostawia ważność konta bez zmian.

Nie mam aktywnej

4) Chwilowa dezaktywacja PromoBS nie skasuje Ci GB - *136*00*01#.

Dezaktywacja nic nie dala
@babciagienia1p bardzo dziękuje za zainteresowanie moim problemem. Odpowiedzi na Twoje pytania powyżej. Zadzwoniłem pod 601102601, trochę trwała rozmowa, konsultant nawet musiał się konsultować z inną osobą bo powiedział że dziwna sytuacja bo spełniam wszystkie warunki promocji, która nadal obowiązuje i nie ma zapisu wykluczającego osobę bez dokumentu ukrainskiego/obywatelstwa. Jednak nie mógł rozwiązać problemu ze swojego poziomu. Muszę złożyć reklamację. Czy jest jakiś sposób na przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji? Bo nie uśmiecha mi się czekać 30 dni
 #1145257  autor: marek-20
 10 mar 2023, 07:46
babciagienia1p pisze:
10 mar 2023, 02:53
@marek-20
Dręczy mnie ta dziwna sytuacja. Przepraszam za kolejne, być może naiwne i głupie, pytania.

Spoko, nie.ma głupich pytan :)

1) Jaki komunikat wraca po wysłaniu kodu *147#?

Aktywna taryfa to Nowy Plush i korzystasz z oferty W Wielkiej Brytanii jak w domu

2) Czy masz konto ważne na połączenia wychodzące? *100# i *121#.

Połączenia wychodzące do 2024

Aktywne pakiety: GPRS Roaming Limiter (250.00 PLN) 02-04-2023 15:19, Video na maxa/180 dni (10055060 KBYTES) 13-06-2023 19:03, Plush50GB/180 dni (40840200 KBYTES) 13-06-2023 19:03, Plush Non stop BIG single (999999999 KBYTES) 13-06-2023 19:03

3) Może trzeba dezaktywować promocję Plush Ważny RoK, jeśli wcześniej była aktywowana - *121*00*365#? Bez obaw. Dezaktywacja pozostawia ważność konta bez zmian.

Nie mam aktywnej

4) Chwilowa dezaktywacja PromoBS nie skasuje Ci GB - *136*00*01#.

Dezaktywacja nic nie dala
@babciagienia1p bardzo dziękuje za zainteresowanie moim problemem. Odpowiedzi na Twoje pytania powyżej. Zadzwoniłem pod 601102601, trochę trwała rozmowa, konsultant nawet musiał się konsultować z inną osobą bo powiedział że dziwna sytuacja bo spełniam wszystkie warunki promocji, która nadal obowiązuje i nie ma zapisu wykluczającego osobę bez dokumentu ukrainskiego/obywatelstwa. Jednak nie mógł rozwiązać problemu ze swojego poziomu. Muszę złożyć reklamację. Czy jest jakiś sposób na przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji? Bo nie uśmiecha mi się czekać 30 dni
 #1145275  autor: babciagienia1p
 10 mar 2023, 11:12
marek-20 pisze:
10 mar 2023, 07:46
Aktywne pakiety: GPRS Roaming Limiter (250.00 PLN) 02-04-2023 15:19, Video na maxa/180 dni (10055060 KBYTES) 13-06-2023 19:03, Plush50GB/180 dni (40840200 KBYTES) 13-06-2023 19:03, Plush Non stop BIG single (999999999 KBYTES) 13-06-2023 19:03

Co to za wynalazki? U mnie czegoś takiego, z wyjątkiem BIG single, nie ma...
Ok. Limit danych w roamingu nie powinien chyba wadzić, ale 50GB/180 dni? Video na maxa/180 dni? Czy nie aktywowałeś czegoś w okolicach połowy stycznia?
 #1145282  autor: marek-20
 10 mar 2023, 11:54
babciagienia1p pisze:
10 mar 2023, 11:12
marek-20 pisze:
10 mar 2023, 07:46
Aktywne pakiety: GPRS Roaming Limiter (250.00 PLN) 02-04-2023 15:19, Video na maxa/180 dni (10055060 KBYTES) 13-06-2023 19:03, Plush50GB/180 dni (40840200 KBYTES) 13-06-2023 19:03, Plush Non stop BIG single (999999999 KBYTES) 13-06-2023 19:03

Co to za wynalazki? U mnie czegoś takiego, z wyjątkiem BIG single, nie ma...
Ok. Limit danych w roamingu nie powinien chyba wadzić, ale 50GB/180 dni? Video na maxa/180 dni? Czy nie aktywowałeś czegoś w okolicach połowy stycznia?
żadne wynalazki :P to jest tylko pakiet 50 gb itp. za doładowanie konta za 100 zł. poza tym na pozostałych numerach na ktorych probowałem - nie ma tych "wynalazków".

powiedz mi czy widac u Ciebie ten pakiet dla Ukrainy w apce iplusa, sms (gdziekolwiek)? Bo u mnie nigdzie nic nie widac ani tego pakietu ani jego skladowych tj. ile zostało GB, do kiedy; że mam darmowe rozmowy, smsy, mmsy. Nie widac składowych pakietu tak jak przy innych normalnych pakietach bezlimitowych. Nie widze nic oprocz pobranej kasy za pakiet. czy to normalne?
 #1145285  autor: babciagienia1p
 10 mar 2023, 12:05
@marek-20
Pod kodem *136# widzę:
"Pakiet UA na 90 dni (1 000 minut) (Limit 27,46 GB, w tym limit UE 5,75 GB) 16-03-2023 07:43" itd. O setkach GB z 1 500 GB nie wspomnę.
Jak nie widzisz, a pobrali kasę, możliwe że "wajchowy" włączył Ci pakiet UA do końca ważności konta głównego. Na Twoim miejscu poczekałabym kilka... chwil, a potem potestowałabym jakąś aktywność (2 sekundy rozmowy, SMS?) Ciekawe czy pobiorą środki z KG lub PromoZł?
 #1145288  autor: marek-20
 10 mar 2023, 12:28
babciagienia1p pisze:
10 mar 2023, 12:05
@marek-20
Pod kodem *136# widzę:
"Pakiet UA na 90 dni (1 000 minut) (Limit 27,46 GB, w tym limit UE 5,75 GB) 16-03-2023 07:43" itd. O setkach GB z 1 500 GB nie wspomnę.
Jak nie widzisz, a pobrali kasę, możliwe że "wajchowy" włączył Ci pakiet UA do końca ważności konta głównego. Na Twoim miejscu poczekałabym kilka... chwil, a potem potestowałabym jakąś aktywność (2 sekundy rozmowy, SMS?) Ciekawe czy pobiorą środki z KG lub PromoZł?
rzeczywiście widzę pod tym kodem *136#. czy pakiet UA łapie sie pod tą promkę z 1500 GB i go przedłuża? Testowałem aktywność, smsy i rozmowy i nie pobiera. Szkoda że tego nie widac w iplusie.
 #1145290  autor: KC-KARLOS
 10 mar 2023, 12:37
Ten pakiet na 90 dób nie bierze udziału w promocji "1500 GB" oraz "2000 GB".

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145300  autor: babciagienia1p
 10 mar 2023, 14:01
marek-20 pisze:
10 mar 2023, 12:28
...Czy pakiet UA łapie sie pod tą promkę z 1500 GB i go przedłuża?

Zależy o co pytasz.
1) Jeśli miałeś wcześniej aktywowany pakiet 100/1500 GB, podczas innego NL-a, może być problem z przedłużeniem i przyznaniem kolejnej "setki", bo była przerwa w NL-ach. Nie mam w tym doświadczenia.
2) Jeśli to będzie pierwsza aktywacja, "pakiet pomoc dla UA" spełnia warunek NL-u i można spokojnie aktywować, 1500 GB, kodem *136*11*1500#.
Oczywiście teoretycznie, ponieważ większość aktywujących, bez względu na NL, ma problem z pierwszą aktywacją i musi pisać "zgłoszenie techniczne" lub dzwonić do BOK-u (w tym jesteś już ekspertem). Akurat to jest fajne. Nie należy poganiać "wajchowego". Wystarczy pierwsze zgłoszenie. Wcześniej czy później przyzna pierwszą setkę. Lepiej później niż wcześniej, bo im później tym więcej "setek" wpadnie. Uczciwie rekompensują okres bez aktywacji. "Setki" przyznawane ręcznie kumulują się i pozostają na koncie nawet po zawieszeniu pakietu NL. Kto wie... może nawet do końca ważności KG.

PS. Zwróć uwagę, że pakiet "pomoc dla UA" nie odnawia się i trzeba go ponownie aktywować po wygaśnięciu lub tuż przed wygaśnięciem (nie wiem czy tak można; tuż przed wygaśnięciem nie ćwiczyłam - przećwiczę 16 marca 2023). Teoretycznie przerwa w NL-ach powinna spowodować wygaśnięcie skumulowanych 100/1500 GB. Wszystko przed nami...
 #1145308  autor: marek-20
 10 mar 2023, 14:48
babciagienia1p pisze:
10 mar 2023, 14:01
marek-20 pisze:
10 mar 2023, 12:28
...Czy pakiet UA łapie sie pod tą promkę z 1500 GB i go przedłuża?

Zależy o co pytasz.
1) Jeśli miałeś wcześniej aktywowany pakiet 100/1500 GB, podczas innego NL-a, może być problem z przedłużeniem i przyznaniem kolejnej "setki", bo była przerwa w NL-ach. Nie mam w tym doświadczenia.
2) Jeśli to będzie pierwsza aktywacja, "pakiet pomoc dla UA" spełnia warunek NL-u i można spokojnie aktywować, 1500 GB, kodem *136*11*1500#.
Oczywiście teoretycznie, ponieważ większość aktywujących, bez względu na NL, ma problem z pierwszą aktywacją i musi pisać "zgłoszenie techniczne" lub dzwonić do BOK-u (w tym jesteś już ekspertem). Akurat to jest fajne. Nie należy poganiać "wajchowego". Wystarczy pierwsze zgłoszenie. Wcześniej czy później przyzna pierwszą setkę. Lepiej później niż wcześniej, bo im później tym więcej "setek" wpadnie. Uczciwie rekompensują okres bez aktywacji. "Setki" przyznawane ręcznie kumulują się i pozostają na koncie nawet po zawieszeniu pakietu NL. Kto wie... może nawet do końca ważności KG.

PS. Zwróć uwagę, że pakiet "pomoc dla UA" nie odnawia się i trzeba go ponownie aktywować po wygaśnięciu lub tuż przed wygaśnięciem (nie wiem czy tak można; tuż przed wygaśnięciem nie ćwiczyłam - przećwiczę 16 marca 2023). Teoretycznie przerwa w NL-ach powinna spowodować wygaśnięcie skumulowanych 100/1500 GB. Wszystko przed nami...
dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz
 #1145441  autor: biala1991
 12 mar 2023, 08:38
7 lutego wprowadzono opłatę za utrzymanie numeru, wydawało się że od od tego dnia zacznie bić licznik i pierwszą opłatę powinni pobrać 10 albo 11 marca (nie liczę dokładnie :) ). Wczoraj był 11 i zamiast opłaty dostałam smsa, że haracz zostanie pobrany za 10 dni, jest też podany okres rozliczeniowy, który nie zaczyna się wcale 7 lutego tylko później.
Dopiero po otrzymaniu tego smsa widać jak to działa a działa w ten sposób, że pierwsza opłata za utrzymanie startuje nie od dnia jej wprowadzenia 7 lutego tylko od ostatniej aktywności po 7 lutego, jeśli ktoś zrobił aktywność np. 8 lutego to pierwszą opłatę za utrzymanie numeru zapłacił wczoraj/dzisiaj. Jeśli ktoś nie śpieszył się z aktywnością i wykonał ją dopiero 9 marca (to chyba maxymalny dzień jeśli dobrze liczę :) ) to pierwszą opłatą za utrzymanie oberwie dopiero za miesiąc.
Szkoda, że nikt z otrzymujących tego smsa nie pokusił się o info odnośnie mechanizmu naliczania, mogłabym poczekać z aktywnością jeszcze dwa tygodnie opóźniając pobranie opłaty za utrzymanie.
  • Strona 104 z 127
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 127
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 127