DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 9 z 25
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 25
 #1140795  autor: KC-KARLOS
 02 sty 2023, 17:09
zielony71: różnie bywa. Inną ofertę masz w Strefie Klienta, inną w BOK, jeszcze inny wariant u opiekuna budynku, a jeszcze inaczej jest dla nowych, niekiedy lepiej niż dla obecnego klienta. Polecam kontakt z konsultantem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140805  autor: Asag
 02 sty 2023, 17:29
Cześć.
Jak do tej pory zawsze korzystałem z oferty na kartę Play ponieważ ze względu na problemy z zasięgiem u siebie w domu dogadam się tylko w tej sieci natomiast wolałem ofertę na kartę niż abonament bo ja wykorzystywałem środki dosyć nieregularnie i bywały miesiące gdzie spokojnie wystarczało mi 20zł na rozmowy (większość znajomych ma numery w play więc były za darmo) i internet jak i miesiące gdzie nieraz dwa razy doładowywałem konto bo brakowało środków. Tymczasem najtańszy abonament w play to było jakieś 40zł i po prostu nie opłacało mi się to.

Dzisiaj dowiedziałem się o ofercie Vectry która podobno działa na nadajnikach Play i muszę przyznać że kusi mnie u nich abonament bo za 20 zeta miesięcznie mam święty spokój z doładowaniami no i 10GB w zupełności mi wystarcza.

Tylko jest jeden problem, z ciekawości wszedłem na opinie o Vectrze i wszyscy zgodnie przyznają jej 1/5 i co drugi komentarz typu "Oszuści".
Z tego co widzę to były to głównie opinie o internecie od nich (gdzie np niby w umowie 300Mbit/s a jest raptem 20) ale nie ukrywam że trochę to niepokojące.

Pytanie więc do osób korzystających z oferty komórkowej Vectry. Jesteście zadowoleni? Często zdarzają się awarie? Wychodzą jakieś dziwne opłaty czy niezgodności z umową? Trochę dziwnie niska ta cena jednak. Przeglądam ten wątek i jak na razie problemy dotyczyły głównie przenosin numeru przy użyciu kuriera ale ja to bym pewnie w punkcie robił stacjonarnie.
 #1140807  autor: KC-KARLOS
 02 sty 2023, 17:43
Asag: za taką cenę nie na co narzekać, jest VoLTE, WiFi Calling, dostęp do 5G, lejek 1 mbps po wyczerpaniu neta... Wszystko zależy od działania na danym terenie zasięgu Playa.
Żadnych niespodzianek cenowych nie ma. Pierwsze 3 miechy miałem za 1 zł, obecnie 14,99 + 1,50 prowizji za szybką płatność za fakturę dla Blue Media. Okres rozliczeniowy od 1go do ostatniego dnia miesiąca.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140816  autor: TomLee
 02 sty 2023, 19:27
Ludzie korzystają z internetu po wifi z pokojach ze słabym zasięgiem i dziwią się, że nie mają na blacie 300 Mbps :). Deklarowane prędkości są , ale na połączeniu kablowym przez kartę sieciową. I tak powinno być. Mam vectrę kilkanaście lat i jestem zadowolony. Z tym, że router wifi mam własny na 4 anteny. Tylko w czasach nauki zdalnej był problem z internetem. Poza tym okresem awaria może jedna na rok. W vectrze mam 3 numery i jest ok.
 #1140884  autor: mskrot
 03 sty 2023, 17:40
Marek_G pisze:
22 gru 2022, 00:18
Działają wam powiadomienia SMS o nieodebranych połączeniach gdy telefon był wyłączony?
W cenniku Vectry (pkt VI tabela A) nazywa się to "Informacja o próbie połączenia głosowego". Usługa jest bezpłatna. Jednak u mnie, po przeniesieniu numeru, nie była ona domyślnie aktywna. Sprawę załatwiłem dzwoniąc do BOK z prośbą o uruchomienie usługi. Po uruchomieniu usługi przez BOK wszystko działa, jak nalezy.
 #1141119  autor: Asag
 06 sty 2023, 18:26
Orientuje się ktoś czy Vectra ma jakieś startery na kartę albo "numery testowe" którymi można sprawdzić sobie zasięg?

W miejscu zamieszkania mam problem z zasięgiem i najchętniej sprawdziłbym "na żywo" jak to wygląda w Vectrze.
Niby działa ona na nadajnikach Play tyle że Play dodatkowo chyba korzysta z nadajników Orange też i zastanawiam się jak sobie taki "goły" Play radzi.
 #1141121  autor: KC-KARLOS
 06 sty 2023, 18:34
Asag: Vectra usługi oferuje tylko w abonamencie. Kup sobie dowolny starter Play i przetestuj sieć, zanim zdecydujesz się na umowę. Posiadanie roamingu krajowego z Orange nic nie zmienia, bo i tak przerzuci Cię na zasięg macierzysty Play. Sytuację może uratować WiFi Calling, ale potrzebne będzie dobre WiFi.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141127  autor: TomLee
 06 sty 2023, 20:04
Vectra również korzysta z nadajników Orange na tej samej zasadzie co Play. Asag jeżeli jesteś klientem Vectry ( telewizja kablowa, internet ) to możesz mieć ofertę na czas nieokreślony za 14,99.
 #1142103  autor: seal
 20 sty 2023, 15:05
Dziś znów dostępna oferta na weekend - umowa na czas nieokreślony za 14,99PLN/mc.
 #1142376  autor: waflewryju
 25 sty 2023, 01:38
seal pisze:
20 sty 2023, 15:05
Dziś znów dostępna oferta na weekend - umowa na czas nieokreślony za 14,99PLN/mc.
Co jest w ramach tych 15zl/mc?
Jakies specjalne warunki trzeba spelniac czy promo dostepne dla wszystkich?
 #1142380  autor: KC-KARLOS
 25 sty 2023, 07:21
waflewryju: obecnie warunki są podpisywane na 2 lata. Dochodzą plotki, że operator rozmyśla podwyżki inflacyjne wynoszące nawet o 3 zł (liczone od kwoty 14,99) - operator w BOK oczywiście zaprzecza rewelacjom.
15 zł = nielimitowane minuty+SMS+MMS + 10 GB netu (po wyczerpaniu prędkość spada do 1 mbps) + VoLTE + VoWiFi + 5G Play. Od 1 do 3 miesiąca po 1 zł, od 4go 14,99 - o ile nie dojdzie do podwyżek. Aktywacja 0 zł. eFaktury przychodzą po tygodniu od rozpoczęcia okresu rozliczeniowego (trwa od 1go do ostatniego dnia miesiąca).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1142399  autor: TomLee
 25 sty 2023, 12:55
Obecnie oferta standardowa to 19,99 za 10GB z lejkiem+ reszta no limit na 2 lata. Okazyjnie pojawia się za 14,99 bez okresu zobowiązania (jak w ostatni weekend). U mnie zniknęła oferta w strefie klienta za 14,99. Ostatnio przyszła na maila informacja o podwyżce inflacyjnej, ale w naszych 3 umowach nie ma takiego zapisu.
 #1142506  autor: passat99
 26 sty 2023, 18:53
Jest I email z informacją o waloryzacji. Jeden miesiąc cieszylem się z abo za 14.99, wzrost o 14.4% na 17.14 brutto. Także szybko zareagowali po decyzji o karze. Szkoda. Ale nie ma tragedii.
 #1142508  autor: KC-KARLOS
 26 sty 2023, 19:16
A u mnie nadal 14,99 - bez dodatku inflacyjnego, bo takiego zapisu w umowie nie mam. Jeśli będą majstrować z ceną, muszą o tym mnie powiadomić, a to = rezygnacja bez kary umownej.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1143551  autor: sql
 12 lut 2023, 08:23
Części klientów otrzymała "podwyżkę inflacyjną" a na stronie Vectry jest znowu weekendowa promocja 14.99 zł na czas nieokreślony.
 #1143697  autor: TomLee
 15 lut 2023, 10:33
sql pisze:
12 lut 2023, 08:23
Części klientów otrzymała "podwyżkę inflacyjną" a na stronie Vectry jest znowu weekendowa promocja 14.99 zł na czas nieokreślony.
Klienci zostali poinformowani o możliwej podwyżce inflacyjnej. Informację otrzymali nawet Ci, którzy nie mają w umowie takiego zapisu.
 #1143700  autor: KC-KARLOS
 15 lut 2023, 10:46
Ja takiego komunikatu nie otrzymałem, przy starych nieinflacyjnych zapisach.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1143937  autor: Someone23
 19 lut 2023, 13:32
Ja zalatwialem rodzinie 3 umowy z tej pierwszej promocji gdzie nie bylo zapisow inflacyjnych + 2 umowy pod koniec grudnia z promocja mbanku. Wszystkie umowy na dwa lata. Jeszcze nigdzie nie mialem informacji o podwyzce ale te dwa numery uruchomione byly tylko przez kilka dni w styczniu, wiec nawet jeszcze nie mialem pierwszej oplaty za 1zl.
Z info na pepperze zakladam teorie ze podwyzki dotycza uzytkownikow z umowami na czas nieokreslony - do potwierdzenia/obalenia przez osoby ktore dostaly te podwyzki.
Niby podwyzki w ofertach na czas nieokreslony to cos co trzeba zakladac przy tego typu umowie, ale Vectra lubi robic podwyzki nawet tam gdzie jest umowa na czas okreslony co wynika z wyroku jaki dostali. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Margetingowo moga duzo stracic ale moze z bilansie strat i zyskow po wyroku jednak sa na plus i doszli do wniosku ze nie ma co przejmowac sie ta strona marketingu...
 #1144314  autor: lukasgta
 26 lut 2023, 17:14
21 lutego otrzymałem mail'a z informacją o waloryzacji od Vectry na dwa abonamenty:
1 umowa zawarta 16 czerwca 22 na 2 lata
2 umowa zawarta 28 grudnia 22 na 2 lata data przeniesienia 10 sytcznia tego roku
Powołują się na punkt 20.11 Ogólnych Warunków Umowy z tym, że w umowie z 16 czerwca nie ma takiego punktu(najwyższy to 20.07).
Bedę wysyłał pismo o interwencję do Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej i proszę o spostrzeżenia, uwagi i komentarze na mój wniosek.

Piszę do Pana o interwencję w sprawie podwyżki cen dla klientów sieci Vectra S.A..

Duża część klientów tej sieci w tym ja w styczniu i lutym br. dostała informację o waloryzacji(,, Zgodnie z Komunikatem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 13.01.2023 umieszonym pod adresem https://stat.gov.pl/sygnalne/komunikaty ... unikatow-i obwieszczen/komunikat-w-sprawie-sredniorocznego-wskaznika-cen-towarow-i-uslug konsumpcyjnych-ogolem-w-2022-r-,50,10.html, średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w 2022 r. wyniósł 14,4%”).

Rozumiem, że inflacja jest wysoka i operatorzy też ją odczuwają ale dlaczego klienci którzy podpisywali umowy pod koniec roku (w moim przypadku podpisałem umowę o świadczenie usług dnia 28.12.2022 a mój numer został przeniesiony 10 stycznia br.) też zostają obciążeni opłatą waloryzacyjną. Czy operator Vectra w czasie roku 2022 nie był świadomy o wysokości inflacji i oferował swoje usługi po zaniżonej cenie aby na początku roku 2023 podnieść ceny.
Zachowanie tego operatora jest moim zdaniem nieuczciwe.

Rozumiem, że podwyżki cen usług mogą mieć miejsce ale powinny obowiązywać po jakimś czasie od podpisania umowy a nie po niecałych 2 miesiącach umowy.
Proszę o przyjrzenie się tej sprawie.
  • Strona 9 z 25
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 25
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 25