DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 329 z 405
  • 1
  • 327
  • 328
  • 329
  • 330
  • 331
  • 405
 #1135064  autor: KC-KARLOS
 21 sie 2022, 11:11
Poza tym w dual SIMach zazwyczaj druga karta SIM na drugim slocie ma niższe prędkości. Sam się o tym przekonałem mając włączone jednocześnie dwie karty w Realme 7 5G.
Spróbuj potestować działanie transmisji posiadając w danym momencie tylko jedną kartę - na pierwszym lub drugim slocie. No i posiadaj włączony automatyczny wybór sieci komórkowej (domyślnie wybierze macierzystego Playa).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1135067  autor: AgnieszkaMalkowska
 21 sie 2022, 12:11
Telefon nie jest problemem bo przed migracją do Faktu na obu tych simach było LTE+, ten wariant też już sprawdziłam. Przy jednej karcie nadal jest tylko H+. Wygląda jakby coś się zablokowało przy migracji i nie wpuszcza do LTE.

Chyba, że winne jest to, że jadę na 14 dniach ważności konta a ten pakiet 200zł na rozmowy i SMS, 20GB internetu i rok ważności konta jeszcze nie aktywowany. Ta karta ma tylko 5zł ze startera, nigdy doładowana nie była.
 #1135071  autor: KC-KARLOS
 21 sie 2022, 15:04
AgnieszkaMalkowska: to nie ma nic do rzeczy. Poproś konsultanta na czacie w apce Play24, aby zresetował ustawienia na koncie. Wówczas LTE+ powinno wrócić.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1135155  autor: AgnieszkaMalkowska
 23 sie 2022, 18:47
Chyba się udało ale nie bez problemów.
Najpierw zgłosiłam, że karta od migracji wiele razy dziennie w losowych momentach traci zasięg na 1-5 sekund a sporadycznie i na parę minut. Konsultant włączył "usługa utrzymuj preferencje sieci" ii faktycznie dzisiaj ani razu karta zasięgu nie zgubiła więc raczej problem rozwiązany. Jak ktoś też ma utraty zasięgu to polecam zgłosić.
Zgłosiłam też brak LTE i po paru sekundach LTE się pojawiło ale... po paru godzinach znowu przestało działać więc dzisiaj ponownie piszę i tym razem konsultantka kazała poczekać do 30 minut i zrestartować telefon. Bez restartu do tego czasu zaczęło działać i póki co działa.
Jednak wkurza, ze są takie błędy. Jak ktoś się nie zna to będzie się użerał z telefonem gubiącym zasięg albo internetem tylko w 3G.
Żeby mieć VoLTE i voWifi też trzeba pisać bo z automatu nie ma. Pewnie również dlatego, że wielu nie napisze więc nie będzie miało.
 #1135163  autor: KC-KARLOS
 23 sie 2022, 21:21
VoLTE i VoWiFi można uruchomić darmowym SMSem na numer 282 o treści START. Jeśli się to nie uda, polecam kontakt z Obsługą Klienta - bezpłatnie poprzez czat w aplikacji Play24.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1135384  autor: AgnieszkaMalkowska
 31 sie 2022, 11:20
Karols20 nie ma szans. Kod zwraca błąd, że mam niezgodną taryfę lub telefon. Co może się zgadzać bo chińskie Xiaomi i nie zależy mi na vowiwi i volte więc nie ma większego problemu choć niesmak pozostał. Tęsknię za czasami sprzed LTE jak z 2G przechodziliśmy na 3G a później na LTE i nikt nie robił problemów, że masz telefon z kraju X tylko włączałeś w ustawieniach 2G/3G/ LTE i działało.
Ta taryfa to jest jeden wielki BŁĄD. Dzisiaj upływa mi ważność konta więc chcę włączyć "bonus za przeniesienie numeru" i oczywiście mimo, że w aplikacji jest taka opcja to każdorazowa próba kończy się błędem "maksymalna liczba aktywacji przekroczona" co jest niemożliwe jako, że mam ten numer od dwóch tygodni i nic nigdy nie aktywowałam na nim, tylko zmigrowałam z Play na kartę do Fakt Mobile. Więc piszę rano do konsultanta Play i dostałam zapewnienie, że moja sprawa została przyśpieszona i zgłoszona do Faktu, póki co reakcji nie ma. Dostałam SMS od Faktu z numerem sprawy ale gdzie to można sprawdzić już nie więc... Zobaczymy jak się skończy, mi nie zależy bo mam tę kartę jako dodatkową ale patrząc na ilość błędów i traktowanie to jak ktoś używa karty tej sieci jako głównej to współczuję. Do tej pory myślałam, ze Virgin Mobile to patologia ale przy tym co się odbywa w Fakt Mobile to Mercedes wśród Waldburgów. Ja wiem, ze korzystam z opcji darmowej jako dodatkowy numer i tylko dlatego olewam problemy ale "fakt" jest taki, że jako główna karta dla niewymagającego to zirytuje i zagotuje nawet spokojną osobę. Jak już dają taką taryfę to niech to jakoś działa a nie na każdym kroku błędy.
 #1135389  autor: KC-KARLOS
 31 sie 2022, 11:37
AgnieszkaMalkowska: są szansę, wystarczy chcieć.
W jaki sposób chcesz włączyć Bonus za przeniesienie numeru? Próbowałaś w Play24 komputerowym? Krótkim kodem? Play24Menu *111#?
A VoLTE / VoWiFi z automatu wskakuje na telefonie wspieranym przez operatora - to się tyczy nie tylko Playa ale też jego sieci wirtualnych (w taki sposób aktywowałem to na karcie z Vectry - gdy karta była w ledwo działającym Huawei P20 Pro, rozmowy przez LTE natychmiast ruszyły, dzięki czemu również są możliwe na Realme 7 5G oficjalnie niewspieranym, ale pozwalającym na rozmowy przez LTE/WiFi).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1135391  autor: Remington
 31 sie 2022, 11:53
Karlos20 pisze:
31 sie 2022, 11:37
A VoLTE / VoWiFi z automatu wskakuje na telefonie wspieranym przez operatora - to się tyczy nie tylko Playa

Tak być powinno, ale tak nie jest, przynajmniej w Play. W dwóch wspieranych modelach wyłączali mi te usługi po jakiejś minucie od włożenia karty SIM. Konieczne było ręczne włączenie przez konsultanta.
 #1135399  autor: KC-KARLOS
 31 sie 2022, 13:24
Remington: można się wspomóc darmowym SMSem. Jeśli wyskoczy błąd - karta niech wyląduje na wspieranym modelu telefonu. Jeśli zgłoszą się wspomniane usługi, będą one już aktywne na numerze - wtedy nawet model poza sprzedażą w Play, będzie wspierał IMS.
Szkoda, że wyrwałeś z kontekstu fragment mojej wypowiedzi, gdyż chciałem IMS odpalić na MVNO Playa - Vectrze, która jest oparta o platformę billingową tego operatora. Udało się. I też się uda u Vikingów, i w innych taryfach Playa, za wyjątkiem największego bałaganu, który niedawno przejął w całości Play - czyli Virgin.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1135405  autor: Remington
 31 sie 2022, 14:23
Karlos20 pisze:
31 sie 2022, 13:24
Remington: można się wspomóc darmowym SMSem. Jeśli wyskoczy błąd - karta niech wyląduje na wspieranym modelu telefonu. Jeśli zgłoszą się wspomniane usługi, będą one już aktywne na numerze - wtedy nawet model poza sprzedażą w Play, będzie wspierał IMS.

No właśnie nie... Po włożeniu tak ustawionej karty do wspieranego modelu ikony WiFi Calling i VoLTE znikały po najdalej minucie, a ponowne wysłanie SMS z tegoż telefonu powodowało komunikat o niewspieranym sprzęcie. W Play muszą ten problem znać, bo bez żadnego tłumaczenia konsultant włączył je na sztywno.
 #1135409  autor: KC-KARLOS
 31 sie 2022, 15:42
U mnie przeszło bez problemu. Najpierw karta w modelu wspieranym, potem trafiła do Realme 7 5G, usługi które dotychczas nie działały na tym telefonie, działają bez problemów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1135462  autor: AgnieszkaMalkowska
 01 wrz 2022, 10:05
Karlos20 pisze:
31 sie 2022, 11:37
AgnieszkaMalkowska: są szansę, wystarczy chcieć.
W jaki sposób chcesz włączyć Bonus za przeniesienie numeru? Próbowałaś w Play24 komputerowym? Krótkim kodem? Play24Menu *111#?
A VoLTE / VoWiFi z automatu wskakuje na telefonie wspieranym przez operatora - to się tyczy nie tylko Playa ale też jego sieci wirtualnych (w taki sposób aktywowałem to na karcie z Vectry - gdy karta była w ledwo działającym Huawei P20 Pro, rozmowy przez LTE natychmiast ruszyły, dzięki czemu również są możliwe na Realme 7 5G oficjalnie niewspieranym, ale pozwalającym na rozmowy przez LTE/WiFi).
W dowolny sposób który zadziała bo już dzisiaj konto ma zablokowane wychodzące.
Wiesz nie każdy siedzi w tym na co dzień więc zwyczajnie nie znam tych wszystkich sposobów. Na pewno nie działa *111#, nie można aplikacją a przez stronę nie wejdę bo nie mam przypisanego emaila tylko sam jeden numer w aplikacji na telefonie.
Co do voWifi i voLTE to jeszcze trzeba mieć ten zgodny telefon żeby na chwilę włożyć kartę a również nie każdy dysponuje kilkoma telefonami. ;) Ale mi na tym nie zależy to dodatkowy zapasowy numer.
Bez urazy ale Ty traktujesz wszystkich jakby każdy siedział ciągle w tym wszystkim i znał te wszystkie tricki i kruczki a tak nie jest. Taka przeciętna Grażyna czy Janusz którzy aplikacji ze sklepu Play nie umieją zainstalować zginą w takiej sieci z tyloma błędami/problemami. A oferta Fakt chyba do takich jest adresowana, przynajmniej jak widzę kupujących tę gazetę to najczęściej tak wygląda.

I może teraz stworzę jakąś teorię spiskową ale mi to wygląda na celową robotę: częste gubienie zasięgu, przerzucanie do Orange (jak gubi to i połączenie zerwie), to LTE nie działało, aktywować bonusu nie idzie, z voWifi i voLTE cyrki. Ogólnie wygląda to tak jakby chodziło o maksymalne zniechęcanie ludzi z tej taryfy. W końcu wielu co by im starczyło te 10 minut, 10 SMS i 50MB internetu (a sama znam takich którym z zapasem to starczy oraz takich co to wykorzystają i trochę później płatnych i nadal by się opłacało) zrezygnują i przejdą na inne płatne taryfy. W końcu nic tak nie wkurza jak z kimś rozmawiasz a nagle połączenie przerwane bez powodu bo telefon sobie losowo zasięg gubi. A ja mam w drugim slocie kartę Virgin i ta zasięgu wcale nie gubi. Przecież widać, ze to jest celowa robota. ;)

I właśnie teraz mi support Play odpisał, że aktywacja bonusu nie jest możliwa ponieważ numer nie był przeniesiony tylko była zmieniona taryfa. ;) Niby racja choć przenieść numer do Faktu to jest sztuka jako, że nigdy nie ma kart w salonach. ;) I trochę słabo, ze aplikacja niby pozwala na aktywację bonusu który mi się nie należy...
 #1135467  autor: SimplusowiecU
 01 wrz 2022, 11:55
Redmi Note 10 - oficjalnie nie będący na liście wspieranych VoLTE w PLAY, tymczasem:
SIM1: Play - FPnK - VoLTE działa (z automatu), numer przeniesiony z VM,
SIM2: Fakt - VoLTE nie działa, po próbie aktywacji SMS-em informacja o niezgodności taryfy lub telefonu :mrgreen:
 #1135495  autor: Zygzuso
 01 wrz 2022, 21:33
Dlaczego aktywacja kodu z gazety w niedzielę przyznaje tylko sms?
Dodatkowo występuje potem problem z kodem z poniedziałku, bo dubel.
Zgłoszenie na czacie przyznało 10Gb, ale ważne miesiąc, a nie jak kod tydzień, czy ten pakiet agreguje po tym czasie z pakietami z kodów?
 #1135502  autor: forum_tg
 02 wrz 2022, 06:14
tak już jest z kodami na MB, najlepiej aktywować w sobotę, unika się konieczności kontaktu z obsługą.
 #1135504  autor: neotele
 02 wrz 2022, 07:59
Zygzuso pisze:
01 wrz 2022, 21:33
Dlaczego aktywacja kodu z gazety w niedzielę przyznaje tylko sms?
Dodatkowo występuje potem problem z kodem z poniedziałku, bo dubel.
Brak naprawienia tego "odwiecznego" błędu sugeruje, że albo ktoś totalnie lekceważy użytkowników, albo jest to celowe działanie.
 #1135535  autor: babciagienia1p
 02 wrz 2022, 17:55
Zygzuso pisze:
01 wrz 2022, 21:33
Dlaczego aktywacja kodu z gazety w niedzielę przyznaje tylko sms?

Zgłoszenie na czacie przyznało 10Gb, ale ważne miesiąc, a nie jak kod tydzień, czy ten pakiet agreguje po tym czasie z pakietami z kodów?

1) Niedziela - święto - wajchowy ma wolne - nie ma kto przepychać kodów. Bardziej poważnie - pewnie ze względu na brak dyżurnego, system jest ustawiony pod kody poniedziałkowe, żeby działały od godz. 00:00:01 z niedzieli na poniedziałek.
2) Powinien agregować. Dla pewności wysyłaj kody na MB w każdą sobotę od początku przyznania 10 GB.
 #1135551  autor: abrams
 02 wrz 2022, 21:25
Zygzuso pisze:
01 wrz 2022, 21:33
Zgłoszenie na czacie przyznało 10Gb, ale ważne miesiąc, a nie jak kod tydzień, czy ten pakiet agreguje po tym czasie z pakietami z kodów?
Serio przyznali ci 10GB (bo rozumiem, że z tym małym "b" to pomyłka i nie chodzi o gigabity tylko gigabajty, chyba że po przeliczeniu 1,25GB) ?
Ja miałem uzbierane na 2 kartach po prawie 7GB wprowadzane zawsze w soboty.
Ale miesiąc temu wprowadziłem w sobotę kod i nie sprawdziłem jaki efekt. Zorientowałem się w następną sobotę, znowu wprowadziłem kod i sprawdziłem *106# no i się okazało, że mam tylko 50 MB, czyli poprzednio coś nie wyszło i mi wyzerowało GB. Zadzwoniłem do nich żeby mi to przywrócili, przyjął zgłoszenie i dostałem odpowiedź SMS, że kolejne MB nie powinny się sumować, a jak mi się do tej pory sumowały, to to był błąd sytemu i oni nie mogą mi tego przywrócić i że muszę zbierać od nowa :evil: Nie dostałem ani złamanego MB (nie mówiąc o 10GB jak u ciebie) rekompensaty :(

ps. nie wiem jak u was ale u mnie zdarzało się, że SMS potwierdzające przyznanie przychodziły parę razy dopiero następnego dnia około g. 9-10.
  • Strona 329 z 405
  • 1
  • 327
  • 328
  • 329
  • 330
  • 331
  • 405
  • 1
  • 327
  • 328
  • 329
  • 330
  • 331
  • 405