Zastanawia mnie działanie cyklicznych doładowań w opcji przed odnowieniem pakietów. Co jeśli mamy kilka różnych pakietów, albo kilka w jednym dniu, albo co gdy mamy Fakt i pakiet za 3 zł?
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Tą samą funkcję mam w apce bankowej, więc nie widzę sensu jej dublowania w P24 (w szczególności nie mam ochoty dawać operatorowi dostępu do mojej karty bankowej).
Ty masz to w jednym z nielicznych banków, które coś takiego oferują, dlatego nie skorzystasz w Play24. Za to Play daje tę możliwość każdemu kto ma kartę, niezależnie od banku.
Najnowsza wersja apki play24 na andka albo ma błąd albo coś u mnie nie tak.
Jak jestem podłączony do wifi i loguje się do apki to po podaniu pinu jest biały ekran i nic się nie dzieje.
Jak przełączę na dane mobilne to bez problemu apka się odpala po podaniu pinu.
Też tak macie czy to tylko u mnie?
Jak jestem podłączony do wifi i loguje się do apki to po podaniu pinu jest biały ekran i nic się nie dzieje.
Jak przełączę na dane mobilne to bez problemu apka się odpala po podaniu pinu.
Też tak macie czy to tylko u mnie?
Na www.24play.pl trzeba dodawać każdy numer oddzielnie.
W Play24 po dopisaniu jednego na konkretny Pesel, podpowiadają się kolejne zarejestrowane na ten Pesel.
W obydwu jest możliwość dodania różnych Peseli.
Nie ma interfejsu między aplikacjami. Działają niezależnie.
Tak jak pisałem na poprzedniej stronie wątku, oczywiście popsuli coś w apce, wystarczy poczytać komentarze na google play.
U mnie działa bez problemów.
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
Zaczęło u mnie to działać, nie wiem dlaczego bo aktualizacji żadnej nie było.
Jedyne co mi przychodzi do głowy to to że miałem 10 numerów podpiętych, ostatnio właśnie 1 numer został wyłączony i jakoś to się z tym zbiegło że zaczęło działać, albo to tego wina albo zwykły przypadek bo przecież nie naprawią zdalnie apki, a nowej wersji nie ma.
Jedyne co mi przychodzi do głowy to to że miałem 10 numerów podpiętych, ostatnio właśnie 1 numer został wyłączony i jakoś to się z tym zbiegło że zaczęło działać, albo to tego wina albo zwykły przypadek bo przecież nie naprawią zdalnie apki, a nowej wersji nie ma.
Drogi kliencie,
W Play na pierwszym miejscu stawiamy bezpieczeństwo! Nie chcemy, aby Twoje dane wpadły w niepowołane ręce. W związku z tym niebawem nastąpią zmiany w sposobie logowania do naszego portalu Play24 – rezygnujemy z możliwości logowania się za pośrednictwem adresu email. Podczas pierwszego logowania w nowej formule zadamy kilka pytań weryfikujących Twoją tożsamość, a także poprosimy o dodanie numerów powiązanych.
Zapowiadali to już jakiś rok temu, więc żadna nowość. No i zamiast konkretnej daty mamy "niebawem", niemniej zmiany nadchodzą.
Co jest niebezpiecznego w logowaniu się mailem (albo lepiej numerem tel.) i hasłem? Oby nie było haseł SMS-owych, bo jest to duży problem w przypadku SIM-ów siedzących w routerach gdzieś na dachach. Ewentualnie hasło SMS na jeden zdefiniowany numer albo PIN jak jest teraz w apce.
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
Jedyne co mi przychodzi na myśl, to ich chęć pozbycia się tego co może wyciec - czyli zestawu login (adres e-mail) + hasło. A to oznaczałoby logowanie każdorazowo SMS-em. Ewentualnym uproszczeniem mogłoby być pamiętanie sesji w przeglądarce.
26 maja przeniosłem 2 nr do Play. Miałem już inne nr w Play i apkę. Kiedy wybieram z listy w apce ten przeniesiony numer, wyskakuje na czerwono komunikat "tego numeru nie ma już na twoim koncie". Jak instaluje apkę od nowa i próbuję zarejestrować ją na ten numer, to jest "numer tel. jest niepoprawny" (na www jest to samo)
Zagadałem na czacie i słowo pisane do nich nie dociera, bo po 20 minutach dostałem info, że mam wysłać do nich email z tym samym opisem, no i z obrazkami.
Może ktoś tutaj będzie wiedział, gdzie jest problem? Jedne z dwóch numerów przeniesionych aktywowałem, ale drugiej simki nawet nie wyciągałem z opakowania.
EDIT
Udało się zobaczyć te nowe numery przez www po zalogowaniu się na konta starego numeru. Problem jest w apce.
Wygląda na to, że mogę na tym nr odebrać bonus za przeniesienie. Już ze 2 lata temu z tego skorzystałem...ale to pewnie wszyscy wiedzą
Zagadałem na czacie i słowo pisane do nich nie dociera, bo po 20 minutach dostałem info, że mam wysłać do nich email z tym samym opisem, no i z obrazkami.
Może ktoś tutaj będzie wiedział, gdzie jest problem? Jedne z dwóch numerów przeniesionych aktywowałem, ale drugiej simki nawet nie wyciągałem z opakowania.
EDIT
Udało się zobaczyć te nowe numery przez www po zalogowaniu się na konta starego numeru. Problem jest w apce.
Wygląda na to, że mogę na tym nr odebrać bonus za przeniesienie. Już ze 2 lata temu z tego skorzystałem...ale to pewnie wszyscy wiedzą
@columbo
Zarejestruj apkę na inny numer (jako główny) niż przeniesione. Może jest tak, że te numery są zarejestrowane na inny pesel. Następnie spróbuj dobrać się, w apce, do wykazu numerów (konta) konkretnego peselu, usunąć i jeszcze raz podłączyć jeden (aktywny) numer do apki (będzie potrzebny SMS weryfikacyjny). Powinno aktywować się konto "peselowe" z numerem aktywnym ("czarnym") i tym nie wyciąganym z opakowania ("wyszarzonym").
Jeśli nie uda się powyższe, to "chrzań" ich i aktywuj drugi BzP przez www zanim zaczniesz składać reklamacje, aczkolwiek możliwość aktywacji drugiego BzP może być czysto wirtualna.
Daj znać jak poszło. Szczególnie jeśli chodzi o powtórny BzP.
Zarejestruj apkę na inny numer (jako główny) niż przeniesione. Może jest tak, że te numery są zarejestrowane na inny pesel. Następnie spróbuj dobrać się, w apce, do wykazu numerów (konta) konkretnego peselu, usunąć i jeszcze raz podłączyć jeden (aktywny) numer do apki (będzie potrzebny SMS weryfikacyjny). Powinno aktywować się konto "peselowe" z numerem aktywnym ("czarnym") i tym nie wyciąganym z opakowania ("wyszarzonym").
Jeśli nie uda się powyższe, to "chrzań" ich i aktywuj drugi BzP przez www zanim zaczniesz składać reklamacje, aczkolwiek możliwość aktywacji drugiego BzP może być czysto wirtualna.
Daj znać jak poszło. Szczególnie jeśli chodzi o powtórny BzP.
Od tego zacząłem. No i po wpisaniu peselu mogę nawet odebrać sms weryfikacyjny na nowy nr. Wtedy stare i oba nowe nr są widoczne na liście, ale wybór nowych kończy się komunikatem o błędzie. Nie za bardzo czaję możliwość miszmaszu z peselami, ale wszystko wskazuje, że są zarejestrowane prawidłowo.babciagienia1p pisze: ↑29 maja 2022, 14:33@columbo
Zarejestruj apkę na inny numer (jako główny) niż przeniesione.
No, a próba rejestracji apki na nowy numer to też błąd - jak pisałem.
Oki. Chociaż z BzP spróbuję za jakieś 2-3 tyg. jak nie zapomnę, bo chyba jest na to 30 dni.Daj znać jak poszło. Szczególnie jeśli chodzi o powtórny BzP.
Chodzi mi o to, że numery mogą być zarejestrowane na inne osoby (pesele) niż główny numer w apce i wtedy trzeba podać bardziej szczegółowe dane (właśnie pesel) przed dopisaniem numerów "nowej" osoby. Najlepiej użyć numeru nieprzenoszonego zarejestrowanego na ten sam pesel co przenoszone.
Jeśli wszystkie numery w apce są zarejestrowane na jeden pesel, to trop jest nieaktualny. Zapewne tak jest, skoro w pewnym momencie jednak widzisz przeniesione.
Dzisiaj to nawet SMS-a przysłali, że "niebawem" zmieni się sposób logowania.
Czy ten nowy sposób logowania zmieni się tylko dla aplikacji?
Czy też dla strony?
Czy też dla strony?
Dla aplikacji dobre pół roku temu się zmienił, teraz mowa o Play24 przez przeglądarkę.
Przysłali dzisiaj też mail:
Przysłali dzisiaj też mail:
Kod: Zaznacz cały
Drogi Kliencie,
W Play na pierwszym miejscu stawiamy bezpieczeństwo! Nie chcemy, aby Twoje dane wpadły w niepowołane ręce, więc już niebawem nastąpią zmiany w sposobie logowania do naszego portalu Play24 – rezygnujemy z możliwości logowania się za pośrednictwem adresu email. Podczas pierwszego logowania w nowej formule zadamy kilka pytań weryfikujących Twoją tożsamość, a także poprosimy o dodanie numerów powiązanych.
Przypominamy, że przekazywanie danych logowania osobom trzecim lub wprowadzanie tych danych pośrednio w aplikacjach innych niż Play24 stanowi ogromne ryzyko wycieku danych osobowych i jest niezgodne z regulaminem. Play24 nie współpracuje z dostępnymi na rynku aplikacjami do opłaty faktur.
Konieczność odczytywania i wpisywania kodów SMS-owych to porażka
Poza tym strona działa wolno, nie można bezpośrednio kliknąć jak kiedyś Play24 tylko Zaloguj - Moje konto... Wszystko trwa dłużej i jest o wiele bardziej uciążliwe.
Poza tym strona działa wolno, nie można bezpośrednio kliknąć jak kiedyś Play24 tylko Zaloguj - Moje konto... Wszystko trwa dłużej i jest o wiele bardziej uciążliwe.
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
U mnie wciąż działa 24.play.pl i mogę się logować bez kodu z sms. Choć zdaje się od jutra mają to wyłączać.