DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 168 z 200
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 200
 #1128953  autor: bazooka
 05 mar 2022, 15:08
No to jak to jest ostatecznie: Virgin Mobile jest taryfą czy osobnym podmiotem i tylko z tym samym właścicielem :?:
Rozumiem, że migracja jakimiś kodami między Virgin a Play na kartę nie będzie nigdy możliwa :?:
 #1128955  autor: babciagienia1p
 05 mar 2022, 15:18
@bazooka
Virgin nadal jest utrzymywany jako oddzielny operator ze wszystkimi konsekwencjami (bonusy za przeniesienie itp). Może kiedyś scalą, jak będzie im to się opłacać finansowo, może nigdy nie scalą, może komuś sprzedadzą dalej...
Na razie bez zmian. Wszystko po staremu. Nie przeniesiesz się z Virgin do Playa, i odwrotnie, kodem.
 #1128958  autor: R.Mandano
 05 mar 2022, 15:32
babciagienia1p pisze:
05 mar 2022, 15:18
Virgin nadal jest utrzymywany jako oddzielny operator ze wszystkimi konsekwencjami ...
Nie do końca Babciu - połączenia z VM do Play nie nabijają minut w ramach playowych "Zbieraj Minuty".
:lol:
 #1128959  autor: babciagienia1p
 05 mar 2022, 15:36
R.Mandano
O, to faktycznie ciekawe. Czy przed przejęciem nabijały?

--------------Edycja-----------------------
Znalazłam regulamin. Według mnie, przed przejęciem Virgin przez Playa, też nie nabijały, ale nie znam tego z praktyki.

https://www.play.pl/resources/pdf/Regul ... w_Play.pdf

4.Usługa „Nowe Zbieraj minuty” jest nieaktywna w odniesieniu do połączeń głosowych przychodzących od przedsiębiorców telekomunikacyjnych, którzy zawarli umowy z P4 w zakresie wykorzystywania Sieci Telekomunikacyjnej P4 dla potrzeb świadczenia usług telekomunikacyjnych pod własną marką lub hurtowej odsprzedaży usług P4 oraz dla połączeń konferencyjnych.
 #1128966  autor: R.Mandano
 05 mar 2022, 16:26
babciagienia1p pisze:
05 mar 2022, 16:10
Pewnie tak samo jest ze wszystkimi MVNO korzystającymi z infrastruktury P4 (Viking, UPC, Vectra).
Babcia chyba nie rozumie, że np. Orange też korzysta w infrastruktury P4 (i na odwrót) - bo tak działa SIEĆ GSM, odkąd uruchomiono roaming krajowy.
Więc plajowy regulamin tej usługi (zbieraj minuty) jest po prostu z kapelusza ...
:lol:

VM to - wg Babci - osobna sieć ze wszystkimi konsekwencjami, ale wg regulaminu jednak nie ze wszystkimi konsekwencjami.
:lol: :lol: :lol:
 #1128969  autor: babciagienia1p
 05 mar 2022, 16:42
@R.Mandano
Możliwe, że nie rozumiem. Człowiek uczy się do końca życia.
Doprecyzowując - chodziło mi, i tak jest w regulaminie, o operatorów MVNO opierających swe działanie na infrastrukturze Playa, którzy zawarli z P4 stosowne umowy.
W ramach roamingu krajowego Play korzysta z infrastruktury Orange, w drugą stronę nie ma roamingu krajowego (poza połączeniami alarmowymi). Orange nie korzysta z infrastruktury Playa i nie jest operatorem MVNO opierającym swoje działanie na tej infrastrukturze.

Swoją drogą, nie odpowiedziałeś czy przed przejęciem Virgin przez Playa połączenia z Virgin do Playa nabijały minuty. Według regulaminu nie nabijały, a początek dyskusji zaczął się od pytania @bazooka czy doszło już do pełnej fuzji po przejęciu.
Ostatnio zmieniony 05 mar 2022, 16:49 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1128970  autor: Remington
 05 mar 2022, 16:49
Skoro „…przedsiębiorców telekomunikacyjnych, którzy zawarli umowy z P4 …” to czy Play gdziekolwiek upublicznił listę takich podmiotów? My wiemy jacy MVNO opierają się o kogo, ale skoro oficjalnie kogoś wykluczają to powinni jednoznacznie wskazać kogo.
 #1128971  autor: R.Mandano
 05 mar 2022, 16:52
babciagienia1p pisze:
05 mar 2022, 16:42
Swoją drogą, nie odpowiedziałeś czy przed przejęciem Virgin przez Playa połączenia z Virgin do Playa nabijały minuty ...
Nie odpowiedziałem, bo nie mam pojęcia jak było przed ..
:lol:
 #1128974  autor: R.Mandano
 05 mar 2022, 16:56
babciagienia1p pisze:
05 mar 2022, 16:42
W ramach roamingu krajowego Play korzysta z infrastruktury Orange, w drugą stronę nie ma roamingu krajowego (poza połączeniami alarmowymi) ...
Babciu - a czy tak było od samego początku istnienia roamingu krajowego - czy może jednak na początku Orange korzystał z infrastruktury Play, a rozstali się dopiero po jakimś czasie :?:
:lol:
 #1128976  autor: babciagienia1p
 05 mar 2022, 17:03
@R.Mandano
Tak było od początku. Roaming krajowy został stworzony jako forma wsparcia Playa w ramach rozbijania oligopolu W3. Play korzystał i korzysta (teraz już tylko z Orange) z infrastruktury innych operatorów. Inni z W3 nie korzystali i nie korzystają z infrastruktury Playa.
 #1128978  autor: R.Mandano
 05 mar 2022, 17:15
babciagienia1p pisze:
05 mar 2022, 17:03
Inni z W3 nie korzystali i nie korzystają z infrastruktury Playa.
A skoro tak ....
to zwracam Babci honor, bo nawet nie przyszło mi do głowy, że w tak ordynarny sposób można komuś pomagać na wolnym rynku.
:lol:
 #1129212  autor: Spacedust
 13 mar 2022, 23:12
Odpowiem sobie sam: faktycznie VoLTE nie działa, ale karty VM są traktowane jako PLAY na iPhonie, więc nie 2G na starych iPhone'ach i 3G na nowych. LTE w roamingu Orange nie działa, telefon podjął próbę zalogowania do LTE po czym grzecznie wrócił do 3G, oczywiście nadal lejek 3/2 Mbps (chociaż upload 2x większy niż w normalnym PLAYu było do tej pory).
 #1130282  autor: columbo
 10 kwie 2022, 15:14
Chyba nie odkryję Ameryki, jak napiszę, że nie mogę połączyć się z numerami 0800. Napisałem w tej sprawie zgłoszenie do VM w piątek i cisza. Widziałem na forum, że ktoś pisał, że to blokada premium. Jest znany jakiś sposób, żeby tym samemu sterować? Nie będę przecież co chwilę dzwonił/pisał o zablokowanie premium. Jeśli to w ogóle to.
  • Strona 168 z 200
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 200
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 200