DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 26 z 56
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 56
 #1118123  autor: bolek2004
 25 cze 2021, 17:17
Jak nie rozumiesz to nie wiem jak ci to wytłumaczyć inaczej, w apce aktywne pakiety mam dalej 100gb na start, a stan GB 0.
 #1118171  autor: bolek2004
 26 cze 2021, 15:41
GB odzyskane dosyć szybko i to bez kolejnych interwencji, same wróciły na konto, także jestem zdziwiony że chociaż raz konsul powiedział prawdę.
Nawet dostałem drugie tyle co zniknęło także jestem zadowolony.
 #1118200  autor: boggio
 27 cze 2021, 14:53
Takie pytanie-który bonus schodzi pierwszy przy jednoczesnym włączeniu,20gb za przeniesienie numeru do Play czy 100gb na lato?
 #1118207  autor: kosmak
 27 cze 2021, 17:50
W dniu 25 czerwca wyłączyli 100GB na start po czym telefonicznie złożyłem reklamację.
Po niespełna dobie otrzymuję telefoniczną informację, że reklamacja została uwzględniona, tzn. niewykorzystana część ze 100GB pozostanie do wykorzystania, a niesłusznie pobrane środki za transfer wrócą na konto.
Po 6 godzinach od uznania reklamacji (status-zakończona) kontaktuje się poprzez czat z konsultantem i otrzymuję informację, że na realizacje reklamacji mają 24 godziny, zatem czekam.
Po upływie 27 godzin od uznania reklamacji 100GB na start nie przywrócono ani środków za transfer nie zwrócono.
Telefonicznie składam kolejną reklamację i tu konsultant upiera się, że mieli prawo usługę wyłączyć 24 czerwca. Po wskazaniu punktu II, podpunkt 8 Regulaminu przyjmuje zgłoszenie i nadaje kolejny numer sprawy.
Czekam dalej...
 #1118222  autor: admundo
 28 cze 2021, 08:00
U mnie też coś zdechło. Po aktywacji nowego startera i włączeniu obu 100GB, po godzinie czy dwóch przyszedł SMS:

Nie masz juz pakietu GB. Doladuj numer bez transferu danych na zero.play.pl lub w aplikacji Play24.
 #1118232  autor: bolek2004
 28 cze 2021, 12:03
boggio Pewnie chodzi ci o 100gb na start, nie na lato:)
Skoro nikt nie odpisuje to coś napiszę choć to nie musi tak być w twoim przypadku.
Mam jakiś pakiet netu włączony 10gb ważny 30dni i 100gb na start w odnowie.
Ten pakiet to promocyjny internet na mobilnym play24, żaden bonus za przeniesienie, w każdym razie w pierwszej kolejności pobiera mi z tych 10gb, a te 100gb są nienaruszone.
Tyle że w przypadku bonusu za przeniesienie nie musi być tak samo.
kosmak To ja miałem szczęście, pewnie dlatego że cisnąłem na czacie, nikt żadnego zgłoszenia nie zakładał, a i tak dobrze się skończyło w moim przypadku.
Może to przypadek ale wydaje mi się że na czacie chyba siedzą bardziej ogarnięci konsultanci niż na obsłudze telefonicznej i mimo wszystko można szybciej załatwić, nawet od ręki coś.
Wszystko zawsze robiłem przez czat odkąd wszedł i wszystko było załatwiane na moją korzyść bez żadnych zgłoszeń.
A jak nie to można zawsze rozłączyć się i połączyć ponownie trafiając na innego konsula.
 #1118234  autor: babciagienia1p
 28 cze 2021, 12:45
bolek2004 pisze:
28 cze 2021, 12:03
w pierwszej kolejności pobiera mi z tych 10gb, a te 100gb są nienaruszone

Jeśli taka sama zasada obowiązywałaby w przypadku 20 GB w ramach BZP, to warto czekać z jego aktywacją do 30 dnia od aktywacji startera. Bonus 20 GB jest ważny 60 dni.
Może odezwie się ktoś kto testował równoczesne lub bliskie siebie uruchomienie BNS i BZP.
 #1118235  autor: kosmak
 28 cze 2021, 13:01
Bolek2004, na czacie przełączono mnie do innego konsultanta, a ten odesłał mnie do złożenia telefonicznego zgłoszenia. Odniosłem inne wrażenie i uważam, że na czacie zbywają jak się da i szkoda czasu na pisanie.
 #1118242  autor: bolek2004
 28 cze 2021, 14:27
Zgodnie z regulaminem tak powinno działać. Tyle że musisz pamiętać o tym żeby mieć cały czas aktywne połączenia wychodzące, więc najlepiej kupić starter w taryfie odnowa, powinna nazwa taryfy być na starterze i coś w stylu że bez terminu ważności.
Co by nie tracić czasu na zmiany taryf.
 #1118244  autor: boggio
 28 cze 2021, 14:55
Na czacie odpowiedzieli,że przy jednoczesnym włączeniu bonusa za przeniesienie i 100gb na start,pierwsze schodzi 100gb na start.Ale może ktoś potwierdzi praktycznie czy tak jest.Ale ogólnie jest tak,najpierw pakiety promocyjne,następnie promocje,na końcu pakiety z doładowań(info czat).Problem może być jak to rozróżnic,albo 2 pakiety naraz itp.
 #1118245  autor: bolek2004
 28 cze 2021, 15:15
Na bank będą widoczne pod oddzielnymi pozycjami tyle tylko że obydwa pakiety są promocyjne:)
Na włączenie pakietu za przeniesienie jest 30 dni więc można korzystać ze 100gb który i tak po 30 dniach przepadnie, a na przykład 29 włączyć bonus za przeniesienie i wszystko będzie ok.
Chyba że ktoś sprawdzi w praktyce jak to jest i tu napisze.
 #1118330  autor: bartek07
 29 cze 2021, 21:12
bolek2004 pisze:
28 cze 2021, 14:27
Zgodnie z regulaminem tak powinno działać. Tyle że musisz pamiętać o tym żeby mieć cały czas aktywne połączenia wychodzące, więc najlepiej kupić starter w taryfie odnowa, powinna nazwa taryfy być na starterze i coś w stylu że bez terminu ważności.
Co by nie tracić czasu na zmiany taryf.
Kartę z odnowa mogę włożyć do rutera czy musi być oferta play internet na kartę?
Potrzebuje na jakieś 2 tygodnie internetu do rutera i chcę kupić nową kartę sim.
 #1118331  autor: KC-KARLOS
 29 cze 2021, 21:15
bartek07: kartę możesz włożyć do routera, ograniczeń nie ma. Wyłącz na wszelki wypadek roaming krajowy, nawet przy doskonałym zasięgu macierzystego Playa, może wskoczyć zasięg Orange lub T-Mobile, albo na sztywno ustaw LTE.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1118342  autor: babciagienia1p
 30 cze 2021, 10:44
@Karlos20
Jeśli chcę używać kartę odNowa w urządzeniu z wewnętrznym modemem (laptop, tablet), jak mam wyłączyć RK? Dzwonić na infolinię, czy też jest jakiś sposób w ustawieniach APN na smartfonie lub innym urządzeniu używanym wcześniej (zewnętrzny modem LTE)?
 #1118355  autor: neotele
 30 cze 2021, 17:11
@babciagienia1p
W ustawieniach danego urządzenia powinna opcja wyłączenia roamingu (często nie ma wydzielonego RK, a jest ogólnie: "Roaming")
 #1118356  autor: Remington
 30 cze 2021, 17:20
Nie wiem gdzie coś takiego widziałeś. Można wyłączyć roaming w ustawieniach, ale roaming danych. Na tej zasadzie, że karta dalej będzie się logować do innych sieci tylko nie nawiąże sesji internetowej. Żadna korzyść.
 #1118358  autor: Remington
 30 cze 2021, 17:47
W teorii do pozbycia się roamingu krajowego powinien wystarczyć ręczny wybór sieci Play. W praktyce może być jednak inaczej, za sprawą słynnego już odświeżania kart SIM przez Play. Dlatego najlepiej chyba zlecić to bezpośrednio u konsultanta.
  • Strona 26 z 56
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 56
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 56