Mam no limit S. Mimo tego wypluwa tego smsa za każdym połączeniem.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
To błąd systemu. Musisz zgłosić problem techniczny na czacie. Ja pamiętam, ze w Go! nie miałem nigdy żadnych błędów. Właściwie taryfa działa jak na T-mobile bezbłędnie.
Ja mam zawsze pecha
Ok, zglosze to na czacie jutro jak będzie czynny
Ok, zglosze to na czacie jutro jak będzie czynny
To ja chyba też mam takiego pecha - oglądam ten komunikat przynajmniej raz dziennie.surface123 pisze:A teraz mam ciągle błąd w zarządzaniu , nie da się wejść w usługi dodatkowe :/
Mam: "wystąpił nieoczekiwany błąd"
Natomiast przy okazji podpytam o coś innego (ale niekoniecznie może to dotyczy typowo taryfy GO, którą aktualnie mam ją aktywną). Czy u Was też transmisja danych w T-Mobile się przytyka? Chodzi o taką sytuację, że transmisja danych działa prawidłowo (transfery 50-150 Mb/s) po czym nagle wszystko muli - nie da się wykonać nawet speedtestu, strony wczytują się kilka minut, transfer przy ściąganym pliku spada do zera, pingi (o ile uda się sprawdzić) wzrastają do ponad 0,5s. I po kilku/kilkunastu minutach (bez jakiejkolwiek mojej ingerencji w resetowanie terminala itp) wszystko wraca do normy. Dzieje się tak we wszystkich lokalizacjach w jakich przebywam, także nie jest to problem jakiegoś konkretnego nadajnika, a także dzieje się to o różnych porach, niezależnie czy to rano, południe, wieczór czy noc (całe szczęście nie dzieje się to zbyt często...). Na telefonie z abo nie mam jak sprawdzić - to służbówka gdzie raczej z neta nie mogę zbytnio pokorzystać Aha - nie jest to wina telefonu. Przed zgłoszeniem chce wybadać temat czy tylko ja tak mam czy może to większy problem. A może jest ktoś z woj. śląskiego i się wypowie czy też ma takie jaja? A może ta sieć tak ma i mnie blokuje jak zaczynam przesyłać większą ilość danych
Takie przytkanie transmisji zdarza mi się nawet w abonamentowym Internecie Domowym LTE 60 mbps.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
No to chyba nawet nie ma co się bawić w zgłoszenie... A już miałem do nich przenosić swój główny numer - dobrze że potestowałem :-]
Możliwe, że przytkania to obciążenie nadajników, zależne od wielu czynników, w tej chwili powinno być w porządku, gdyż zmniejsza się częstotliwość np. lekcji online czy dużej ilości streamu video.
Nie dziwne, że T w usłudze SuperNet Video ogranicza prędkość transmisji, aby całkiem nadajniki nie padły.
SuperNet, oferty abo z lejkiem 1 mbps czy Internet Domowy LTE bez limitu danych to niewygodne usługi dla operatora.
Oby te zdjęcie lejka we Frii/Heyah Dniówka nie zaszkodziło innym Abonentom.
Nie dziwne, że T w usłudze SuperNet Video ogranicza prędkość transmisji, aby całkiem nadajniki nie padły.
SuperNet, oferty abo z lejkiem 1 mbps czy Internet Domowy LTE bez limitu danych to niewygodne usługi dla operatora.
Oby te zdjęcie lejka we Frii/Heyah Dniówka nie zaszkodziło innym Abonentom.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Spotkałem się takim zjawiskiem również w Orange Flex. Transmisja nagle staje. To samo miejsce, brak ruchu terminala. Korzystam i nagle ciach. Zamrożenie transmisji. Pomaga np: przejście przez tryb samolotowy. Transmisja wraca do działania.
Nie wiem czemu tak się dzieje ale drażni mnie to mocno.
Nie wiem czemu tak się dzieje ale drażni mnie to mocno.
https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
Ciekawie - ja nie zauważyłem tego na swoich kartach T i O. Kiedyś w Orange zawieszał się net na kilkadziesiąt sekund i wszystko wtedy stało, ale to było już dość dawno temu.
Ja mam tak w H01 . Wszystko dziala , nagle pach i stoi... wylaczam i wlaczam transmisje danych i dalej smiga ...
TAG
Słynne zamrażanie sesji, niegdyś cecha OFnK, okazuje się, że powrócił i to w TM. To bardzo dokuczliwa przypadłość, oby ją szybko naprawili.
Ja w aplikacji mam od paru dni jakiś błąd - otóż miałem aktywowany pakiet 15 GB w aplikacji i pod koniec ważności pakietu aktywowałem kolejny. No jest spoko, GB się zsumowały, ale po dniu w którym pakiet miał się deaktywować, po prostu w aplikacji zniknął pakiet. Limit danych w UE się pokazuje (i co ciekawe - pokazuje mi się zsumowany), ale pakiet danych w Polsce się już nie pokazuje. Internet działa, tylko po prostu nie pokazuje mi się wielkość paczki w aplikacji
A sprawdziłeś kodami czy masz pakiet i ile?
Tak
Masz 9.77 GB z pakietu GB na raz w aplikacji. Pakiet jest aktywny do 01.06.2021. Status sprawdzisz również w aplikacji Mój T-Mobile
Nie masz na co czekać. Na czacie zgłosisz wszystko
mam pytanie przeniosłem numer do tej taryfy GO i jest jakaś promocja na GB z tego co kojarzę kiedyś była 10 GB albo 5 GB do włączenia na 30 dni za przeniesienie numeru albo w aplikacji ( darmowe GB ) , ewentualnie za 5 zł jakiś pakiet
Byłem w salonie TM w celu zarejestrowania SIM, Pani z obsługi stwierdziła że nie zarejestruje nr ponieważ nie obsługują pripaid, wyłącznie abonamenty, zapytałem o przeniesienie nr na kartę, również nie ma takiej opcji...
Więc jak skorzystać z oferty T-Mobile.
Więc jak skorzystać z oferty T-Mobile.
Powiedziała Ci nieprawdę.
Proponuję złożyć skargę oficjalnie na ten salon .
Proponuję złożyć skargę oficjalnie na ten salon .
Popieram przedmówcę. Tego typu zagrywki - u każdego operatora - należy (kulturalnie) zwalczać.
Rada z BOK T-M proszę skorzystać z innego salonu.