Mam w domu ekipę remontową, podobni "specjaliści" jak ci z Heyah, ehh...
Prawie przegapiłem, że moja historia została opisana we wpisie na głównej stronie! Już myślałem, że to moje 5 minut, że teraz się zacznie, ale... karta przestała logować się do sieci.
W artykule znajduje się fragment "W tej sytuacji dezaktywacja numeru w Heyah 01 wymagała wysłania do operatora pisma z wymówieniem, sygnowanego podpisem użytkownika." Mimo oficjalnego stanowiska T-Mobile, które cytowałem tu pod koniec i żadnego kroku z mojej strony, moja karta nie jest już aktywna. Stało się to po cichu, nie otrzymałem żadnej nowej korespondencji w sprawie.
Numer w dalszym ciągu jest widoczny w aplikacji Moja Heyah, podobnie jak u innych użytkowników na stronie głównej informacja "0 dni ważności", w szczegółach "Nie masz aktywnych usług." z góry na dół, ale jest też pole z informacją "Taryfa subskrypcji usług Odnawia się 19 listopada 2020". Każda próba wprowadzenia zmian w metodzie płatności skutkuje komunikatem "Wystąpił błąd. Wystąpił nieoczekiwany błąd."
Zaczynam myśleć, że doszło do jakiegoś nieporozumienia przy briefingu zespołu pracującego nad planowaną dopiero nową ofertą Heyah, programiści mówili o wersji alfa, 0.1, a marketingowcy, niewiele z tego rozumiejąc, zaczęli kombinować jak ten produkt 01 sprzedać.
Prawie przegapiłem, że moja historia została opisana we wpisie na głównej stronie! Już myślałem, że to moje 5 minut, że teraz się zacznie, ale... karta przestała logować się do sieci.
W artykule znajduje się fragment "W tej sytuacji dezaktywacja numeru w Heyah 01 wymagała wysłania do operatora pisma z wymówieniem, sygnowanego podpisem użytkownika." Mimo oficjalnego stanowiska T-Mobile, które cytowałem tu pod koniec i żadnego kroku z mojej strony, moja karta nie jest już aktywna. Stało się to po cichu, nie otrzymałem żadnej nowej korespondencji w sprawie.
Numer w dalszym ciągu jest widoczny w aplikacji Moja Heyah, podobnie jak u innych użytkowników na stronie głównej informacja "0 dni ważności", w szczegółach "Nie masz aktywnych usług." z góry na dół, ale jest też pole z informacją "Taryfa subskrypcji usług Odnawia się 19 listopada 2020". Każda próba wprowadzenia zmian w metodzie płatności skutkuje komunikatem "Wystąpił błąd. Wystąpił nieoczekiwany błąd."
Zaczynam myśleć, że doszło do jakiegoś nieporozumienia przy briefingu zespołu pracującego nad planowaną dopiero nową ofertą Heyah, programiści mówili o wersji alfa, 0.1, a marketingowcy, niewiele z tego rozumiejąc, zaczęli kombinować jak ten produkt 01 sprzedać.