po złożeniu reklamacji odnośnie pobrania drugi raz opłaty za aktywację przychodzi coś takiego:
``to_ja_heyah.
Informujemy lojalnie, że wykryliśmy błąd w naszych systemach, który spowodował dwukrotne pobranie opłaty z twojej karty płatniczej. Zabieramy się do dokonania zwrotu podwojonej płatności.
liczymy na twoje łaskawe spojrzenie na ten kłopot.
dalsze_kroki:
_zwracamy ci środki na kartę.
_maksymalny czas na zwrot to 15 dni, jednak dokładamy starań aby płatność trafiła szybciej na twoją kartę.
masz_pytania?
napisz do mnie w formularzu kontaktowym na www.heyah.pl.
powyższa wiadomość została wygenerowana automatycznie.
nie odpowiadaj na nią.``
bez reklamacji błędu nie widzą
TM popsuło:
https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug/
Nie znaleziono Operatora dla numeru
``to_ja_heyah.
Informujemy lojalnie, że wykryliśmy błąd w naszych systemach, który spowodował dwukrotne pobranie opłaty z twojej karty płatniczej. Zabieramy się do dokonania zwrotu podwojonej płatności.
liczymy na twoje łaskawe spojrzenie na ten kłopot.
dalsze_kroki:
_zwracamy ci środki na kartę.
_maksymalny czas na zwrot to 15 dni, jednak dokładamy starań aby płatność trafiła szybciej na twoją kartę.
masz_pytania?
napisz do mnie w formularzu kontaktowym na www.heyah.pl.
powyższa wiadomość została wygenerowana automatycznie.
nie odpowiadaj na nią.``
bez reklamacji błędu nie widzą
TM popsuło:
https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug/
Nie znaleziono Operatora dla numeru
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play