Po wielu zgłoszeniach przywrócił się zasięg LTE Ale oferta Masz złotówkę nadal mi nie działa a w historii konta jest "Obciążenie 1 zł " i co ciekawe każdego dnia dokładnie o godzinie 21:43 .
Dostałem w ramach zgłoszenia 10 GB transferu na czas naprawy i już w taryfie Frii (po problemach z migracją Heyah>Frii) sprawdziłem prędkość na tym pakiecie i moje zdziwienie to prędkości powyżej 46MB/s czyli chyba to działa taka migracja ale nie wszystko jest takie łatwe.
https://www.speedtest.net/result/9061068056
Otrzymałem też ostatnio takiego e-maila :
Dostałem w ramach zgłoszenia 10 GB transferu na czas naprawy i już w taryfie Frii (po problemach z migracją Heyah>Frii) sprawdziłem prędkość na tym pakiecie i moje zdziwienie to prędkości powyżej 46MB/s czyli chyba to działa taka migracja ale nie wszystko jest takie łatwe.
https://www.speedtest.net/result/9061068056
Otrzymałem też ostatnio takiego e-maila :
Dzień dobry,
Według regulaminu zmiany taryf na taryfę Frii, który może Pan znaleźć w :
„Warunki Oferty Promocyjnej „zmiana taryfy na taryfę Frii” dla Użytkowników T-Mobile na kartę”, który dostępny jest na stronie internetowej www.t-mobile.pl
Cyt.:
2.6. Zmiana taryfy na taryfę Frii skutkuje:
2.6.2. automatyczną dezaktywacją wszystkich ofert, promocji oraz przywilejów aktywnych na koncie Użytkownika w momencie zlecenia zmiany taryfy
Odnosząc się do zaistniałej sytuacji na Pana koncie, kontynuowanie usługi "Masz złotówkę masz no limit" nie jest możliwe przez zmianę taryfy. Aktualna kontynuacja po zmianie taryfy wynika z błędu technicznego, co zostanie poprawione na Pana numerze.
Dział techniczny odniósł się do tego w zgłoszeniu CRID******** potwierdzając brak możliwości przywrócenia usługi promocyjnej.
Aktualnie w taryfie Frii ma Pan możliwość aktywowania innych pakietów internetowych, które są proponowane w naszej ofercie.
Mam nadzieję że podana informacja jest pomocna.
Pozdrawiam,
Emilia *******
Konsultant
Ostatnio zmieniony 22 lut 2020, 17:31 przez marcingp5, łącznie zmieniany 2 razy.