"Usterka" - ciekawostka związana z HD Voice.
Po przeniesieniu numeru z Play-a do Orange Flex, wszystkie połączenia przychodzące (również wewnątrzsieciowe) są w mizernej jakości. Ewidentnie słychać brak HDV. Wychodzące działają prawidłowo.
Karta siedzi w iPhonie XS (jako dual sim), a jej duplikat z tym samym numerem w Apple Watch-u. Kilka razy wymieniałem kartę eSIM na zwykłą i z powrotem na eSIM. Karty testowane w różnych aparatach, z włączonym VoLTE i bez. Efekt jest zawsze taki sam, brak HDV dla połączeń przychodzących. Wychodzące są OK.
Co ciekawe, jeżeli włączę przekierowanie bezwarunkowe na drugi numer w tym samym aparacie (też z Orange) wszystko jest OK. Przekierowane połączenia są w dobrej jakości.
Co na to Orange?
1. "Przepraszamy za usterkę. Naprawiliśmy już powinno działać."
Nie. Nie działa.
2. "Proszę wymienić kartę SIM."
Wymieniłem 3 razy, ale ok, wymienię po raz czwarty. Wciąż nie działa.
3. To jest najlepsze: "Nasza sieć jest zakłócana przez nieprawidłowo działające urządzenie radiowe. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby odnaleźć źródło zakłóceń i zmusić właściciela do jego wyłączenia w najkrótszym możliwym czasie."
Ale przecież Wam pisałem że w tym samym aparacie mam drugą kartę z Orange która działa prawidłowo. Więc to nie jest problem sieci w miejsc w którym jestem.
Czekam na dalszy rozwój sytuacji....